Реклама - Джефкінс Ф. - 18. Служба поштових пріоритетів

Не кожній людині подобається отримувати матеріали рекламного характеру. З другого боку, є люди, які хотіли б отримувати їх навіть частіше. Практичним кроком у напрямку вирішення цієї проблеми в Сполученому Королівстві стала Служба поштових пріоритетів СПП (Mailing Preference Service — MPS).

Цю службу фінансують Асоціація контактного маркетингу, Асоціація компаній, що торгують поштою та Королівська пошта. Вона захищає права тих, хто не має бажання отримувати рекламні послання, і допомагає цьому рекламному засобу зберегти добре ім'я. Службу підтримують також Бюро захисту даних, Комітет з контролю за чесністю в торгівлі, ASA, DTI та Міністерство внутрішніх справ.

СПП фінансується самою індустрією поштової реклами, яка сплачує податок кожного разу, як користується MailSort — послугою Королівської пошти, призначеною для великих обсягів відправлень.

Завдання СПП:

• протидіяти критичному і упередженому ставленню до реклами поштою;

• сприяти правильному застосуванню даного рекламного засобу;

• допомагати споживачам вилучати їх прізвища зі списків адрес або заносити їх до цих списків.

Багато споживачів стурбовано тим, що організації, з якими ці люди ніколи не мали справу, накопичують інформацію про їхнє приватне життя. Насправді ж ця інформація, як правило, обмежується прізвищем і адресою; в деяких випадках занотовується тип придбаного продукту. СПП поважає право споживача самому вирішувати, чи є потреба залишати подібну інформацію в списках адрес.

Люди, які здійснюють поштову рекламну кампанію, є відповідальними фахівцями і намагаються зробити все для того, щоб їхнє послання одержали саме ті адресати, які на нього відгукнуться. Останнє, чого може хотіти рекламодавець, це витратити гроші на послання людям, які не бажають його одержувати. Визначення цільової аудиторії допомагає досягти ефективності рекламних витрат, і діяльність СПП має в цьому аспекті суттєве значення.

Поштова інформація має свої переваги. Наприклад, споживач має можливість спокійно все обміркувати, сидячи у себе вдома. Це набуває особливо великого значення, коли йдеться про фінансові послуги. Купувати речі, не виходячи з дому, зручно і часто-густо вигідніше. Реклама поштою дає нагоду ознайомитися зі спеціальними ціновими пропозиціями і дізнатися про нові продукти. Багато благодійних товариств не мають шансів на активну діяльність без пожертвувань, що їх вони збирають завдяки поштовій рекламі.

З другого боку, споживачі, що вилучають свої прізвища зі списків адрес, можуть у майбутньому лишитися без корисної для них інформації. СПП, яка є членом Рекламного комітету, за допомогою Бюро захисту даних дає споживачам можливість самим зробити свій вибір.

Громадяни мають безпосередній доступ до СПП і можуть звернутися до неї з проханням вилучити їхні прізвища зі списків адрес. Бланк звернення містить розділ, в якому можна вказати, що вилучити зі списку адрес треба лише ім'я померлої людини, тимчасом як решта людей, що живуть за цією адресою, може продовжувати одержувати рекламні матеріали.

Споживачам слід знати про деякі аспекти цієї служби:

• Прізвище, яке СПП вилучила зі списку, залишається "закритим" протягом п'яти років. Якщо споживач бажає продовжити цей строк, йому слід знову звернутися до СПП.

• Якщо споживач одержує рекламні матеріали з неправильним варіантом свого прізвища або своєї адреси, він повинен зв'язатися безпосередньо з відправником, щоб той виправив помилку.

• Споживачі будуть і надалі одержувати рекламні матеріали від компаній, з якими вони мали справи в минулому, а також від деяких невеликих місцевих компаній. Якщо споживач більше не має бажання одержувати ці послання, йому потрібно безпосередньо зв'язатися з цими компаніями,

• Потік почне зменшуватися через три місяці після звернення до служби.

• Безадресна пошта є поза компетенцією СПП.

19. Служби телефонних та факсових пріоритетів
20. Monica
21. People*UK
ПОЗАПОШТОВІ ВІДПРАВЛЕННЯ (MAIL DROPS)
22. Доставка рекламних матеріалів "до дверей"
23. Типовий матеріал для позапоштових відправлень
24. Переваги і недоліки
КОНТАКТНИЙ МАРКЕТИНГ
25. Причини розвитку
26. Вибір методів
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru