15. Вступ
Виставки відрізняються від інших рекламних засобів і можуть включати продаж товарів споживачам прямо зі стендів. Характерні особливості виставок розглядаються у параграфах 16—21.
16. Фокус та магніт
Основна перевага виставки полягає в тому, що вона привертає увагу до певного предмета і приваблює людей, що часто долають навіть велику відстань. Таким чином, учасник виставки має нагоду зустрітися з людьми, з якими б він ніколи не зустрівся або не мав би часу встановити контакт. Вплив виставки сягає далеко за її межі. Часто це стосується й інформації, яку хотіли б розповсюдити її індивідуальні учасники. Ця подія може також висвітлюватися у вітчизняних та іноземних засобах масової інформації. Авіаційні та автомобільні шоу на кшталт тих, що відбуваються у Фарнборо або в Парижі, обов'язково потраплять до репортажів британського телебачення і випусків новин. Втім останній аспект залежить від того, наскільки добре учасник виставки використовує свої можливості у сфері зв'язків з громадськістю, що часто означає співпрацю з прес-службою виставки, яку слід почати за кілька місяців до самої виставки. Один з прийомів у сфері зв'язків з громадськістю полягає в тому, щоб запросити офіційну особу, яка відкриває виставку, відвідати ваш стенд, оскільки ця особа, як правило, все одно має здійснити коротку прогулянку виставкою. План цієї прогулянки складається заздалегідь.
17. Трудомісткість
Підготовка виставки та обслуговування стенду вимагають багато часу та праці. Стенд обов'язково мають обслуговувати добре обізнані працівники, здатні відповісти на будь-які запитання відвідувачів. Може виникнути потреба в послугах перекладачів. Участь у міжнародних та закордонних виставках обов'язково передбачає наявність рекламної літератури, перекладеної мовами потенційних відвідувачів.
18. Прототипи
Виставка дає нагоду продемонструвати прототип нового продукту і почути думки та критичні зауваження відвідувачів.
19. Зустріч віч-на-віч
Зустріч з потенційним клієнтом віч-на-віч дає нагоду вселити в нього добре ставлення до компанії та віру в її продукцію. Це стосується як дистриб'юторів, так і споживачів.
Американська асоціація учасників міжнародних виставок стверджує, що результативний дзвінок або похід представника відділу продажу може коштувати 250 фунтів стерлінгів, тимчасом як залучення нового потенційного клієнта на виставці коштує лише 38 фунтів стерлінгів. Загальна вартість продажу одиниці продукції може становити 600 фунтів стерлінгів, у той час як продаж, спричинений відвідуванням виставки, коштує лише 130 фунтів стерлінгів. Виставка є місцем, де представник відділу продажу може протягом короткого часу швидко встановити контакт з такою кількістю потенційних покупців, на зустріч з якою йому було б потрібно витратити значно більше часу в службових відрядженнях. До того ж представник відділу продажу може зустрітися біля стенду своєї компанії з потенційними покупцями, про існування яких він навіть і гадки не мав.
20. Демонстрація продукту та роздавання зразків
На відміну від рекламних текстів та картинок, каталогів і рекламної літератури, виставка є ідеальною нагодою для демонстрації реального продукту. Роздавання безплатних зразків також може сприяти стимулюванню збуту. На стенді можна демонструвати прототипи продукту, а коментарі відвідувачів інколи можуть бути корисними з погляду пристосування продукту до потреб ринку.
21. Настрій
Виставки відзначаються особливою атмосферою, яка створює дуже приємний настрій, навіть коли довге перебування на виставці втомлює людей. Для багатьох людей це — вихід у світ, розвага на кшталт театру або цирку. Учасник виставки справить дуже добре враження на відвідувачів, якщо організує для них кімнату для відпочинку.
17. Трудомісткість
18. Прототипи
19. Зустріч віч-на-віч
20. Демонстрація продукту та роздавання зразків
21. Настрій
УЧАСТЬ У ВИСТАВКАХ ТА КОРИСТЬ ВІД НИХ
22. Інформація про виставки
23. Про що треба подумати
24. Оцінювання результативності