Оранжевий логотип "South West Electricity Board" був добре відомим символом, але після приватизації компанії та зміни напряму її діяльності керівництво запросило "Семпсон Тайрел" для оновлення фірмового стилю організації. Було прийнято рішення залишити без змін основний дизайн, але дещо розвинути його, щоб він символізував розширення сфери діяльності компанії. Новий логотип був менш геометричним і більш сучасним, але все одно не дуже відрізнявся від оригіналу. Шрифт було стандартизовано. Звичний оранжевий колір було доповнено сірим і до кожного логотипу було додано рядок з назвою відповідного відділу (наприклад, інженерний відділ або відділ контрактів). Було змінено дизайн корпоративного часопису. Фургони компанії було перефарбовано: оранжевий верх, сірий низ. Вивіски крамниць компанії теж було розфарбовано в оранжевий та сірий кольори. Логотип на вивісках залишився оранжевим.
Незвичайне завдання поставила перед агентством компанія South of Scotland Electricity Board (SSEB). У минулому націоналізовані постачальники електроенергії' не звітувалися перед акціонерами, але тепер це була комерційна акціонерна компанія. Вона мала нову назву Scottish Power, отже потребувала нового логотипу, що символізував би електроенергію (power) і водночас не обмежувався б тільки цим аспектом, оскільки компанія могла поширити свою діяльність на такі галузі бізнесу, як постачання газу і води, переробка відходів або телекомунікації.
Проблема полягала в тому, що новий фірмовий стиль, що включав у себе абсолютно всі видимі аспекти діяльності компанії, треба було запровадити миттєво, протягом одного дня, і до того ж зберігати в таємниці до того самого дня. Наприклад, крамниці Scottish Power було перейменовано на Powerpoint. Старий і новий стилі треба було поєднати, щоб споживачі сприймали компанію як оновлену, однак із традиціями. Половину всіх автомобілів компанії перефарбували в нові кольори і тримали подалі від людських очей. Було вироблено нове канцелярське приладдя та надруковано нову корпоративну літературу. Новий символ об'єднував дві назви — "SSEB" та "Scottish Power", але через рік від старої "SSEB" відмовилися.
Ще одним клієнтом "Семпсон Тайрел" була компанія Castrol, всесвітньо відомий виробник мастил. Свій круглий логотип вона розробила в 1974 p., а червоний, зелений і білий стали її корпоративними кольорами ще на початку XX ст. Компанія не приділяла належної уваги тому, як саме використовуються її логотип та кольори, і менеджери з маркетингу в США, Африці, на Близькому Сході та Далекому Сході запровадили свої власні варіанти.
Червоний, зелений та білий залишилися корпоративними кольорами компанії. (Слід пам'ятати, що білий колір можна використовувати так само, як і будь-який інший.) Форму логотипу змінили з круглої на квадратну, що дозволило "випрямити" назву компанії. Типографіку зробили охайнішою. Для маркетингових компаній на місцях було видано порадник щодо гнучкого застосування фірмового стилю. Абсолютно єдиного дизайну не було, були єдині стандарти. Кольори мають велике значення для телебачення. Оскільки червоний не дуже добре виглядає на відео, спонсовані Castrol перегонові автомобілі розмальовуються в зелений і білий кольори.
"Shell" чудово використовує свої корпоративні червоний і жовтий — теплі та приємні кольори. Заправні станції Shell просто сяють! Традиційний символ — мушля (shell) — говорить сам за себе. Компанія потребувала стандартного оформлення для своїх розсіяних в усьому світі ЗО 000 заправних станцій, які протягом шести років було перефарбовано або перебудовано і доповнено цілодобовими крамницями "Select".
"Семпсон Тайрел" розробила новий дизайн слова "Shell", щоб воно добре читалося поруч із символом-мушлею. В кожній країні станції Shell виглядають по-різному, оскільки ними займаються місцеві компанії. Тому для підрядчиків, що будують станції, було видано порадник щодо їхнього дизайну. У деяких країнах, зокрема в Сінгапурі" було перефарбовано бензовози. На заправних станціях все, що тільки було можливо, навіть написи "в'їзд" та "виїзд" пофарбували в червоний та жовтий кольори.
Royal Mail (пошта; див. рис. 16.4) є одним з трьох підприємств [два інші — це Parcel Force (посилки), Post Office Counters (відділення зв'язку)], з яких складається Поштове міністерство. Його штат налічує майже 210 000 осіб, які щорічно обробляють 5 475 млн листів першої категорії і 12 615 млн листів другої категорії. Ринок поштових послуг змінився з появою нових технологій і новими вимогами і потребами споживачів. Отже, Royal Mail потребувала окремого фірмового стилю. Агентству було поставлено завдання розробити стиль, який можна було б використовувати в комерційних цілях і який відрізняв би Royal Mail від інших підприємств Поштового міністерства.
Загалом, йшлося про перефарбування 32 000 автомобілів та мотоциклів; виготовлення 160 000 штук нового форменого одягу для листонош і 4000 штук нового форменого одягу для співробітників підприємства; перефарбування 120 000 поштових ящиків; розроблення 1200 варіантів фірмових бланків для друку більш ніж мільйона бланків.
До старого хрестоподібного логотипу було внесено певні зміни, але він продовжує нагадувати про традиції, якість послуг та доброзичливе ставлення, до яких звикли цілі покоління клієнтів Поштового міністерства. Сильне враження справляє присутність (з дозволу королівського двору) у логотипі англійської та шотландської корон і королівського вензеля. Добре виглядають і характерні подвійні літери червоно-жовтого кольору (рис. 16.4). Було видано збірку порад для використання як спеціалістами з маркетингу в межах країни, так і партнерами в усьому світі.
7. Фірмовий стиль у кадровій рекламі
8. Автомобільна асоціація
17. РЕКЛАМНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
ЗНАЧЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ
1. Сфера рекламних досліджень
2. Надійність досліджень
ДОСЛІДЖЕННЯ В КРАЇНАХ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ
3. Обмеженість досліджень
4. Соціальні групи