Одразу ж після того як клієнт погодився з пропозицією (це означає також і підписання контракту на обслуговування), можна розпочинати творчу роботу і придбання рекламних площ і часу. Ця рекламна кампанія не є єдиним проектом, що його здійснює агентство, і тому необхідно чітко спланувати роботу кожного відділу, щоб виробництво, доставка та розміщення рекламного матеріалу відбувалися як слід. На цьому етапі ключовою особою стає виконавчий менеджер (регулювальник), що розробляє розклад робіт, в якому вказані терміни закінчення кожної фази проекту, тобто кінцевої розробки теми рекламної кампанії, виробництва кінцевих макетів, художньої та топографічної роботи, подання матеріалів клієнту, повернення матеріалів клієнтом, внесення коректив і доставления готового матеріалу рекламним засобам. Виробничий менеджер щодня перевіряє стан виконання робіт, аби переконатися, що все йде за графіком. За такою самою схемою здійснюється і виробництво телевізійних рекламних роликів: призначається режисер, формується знімальна група, проводяться підбір акторів, знімання і монтаж, клієнт приймає роботу, отримуються дозволи від ITC та ВАСС, ролики розсилаються телевізійним компаніям.
12. Підтримання постійних контактів між агентством та клієнтом
Співробітник агентства, що відповідає за роботу з клієнтами, працює в тісному контакті з відділами агентства з метою контролю підготовки та здійснення кампанії і виконує роль зв'язкового між агентством та клієнтом, послідовно подаючи на розгляд клієнта текст, художню роботу та пробні відбитки. Клієнт має дотримуватися графіка, але може виникнути потреба в корективах. Інколи клієнт сам не знає, чого він хоче, поки не буде виконано значну частину творчої роботи. Альтернативні варіанти можуть створювати проблеми і ускладнення, наприклад потребу в додаткових витратах або додатковій роботі, коли часу вже починає бракувати. Часто ситуація вимагає від представника агентства дипломатичної майстерності, як у стосунках з клієнтом, так і в стосунках з працівниками агентства. Клієнт є важливою особою, але ж він не єдиний клієнт, на якого працює агентство. Як правило, клієнтові притаманно скаржитися на обсяг виробничих витрат, але агентство може не укластися в межі бюджету виключно через бажання клієнта в останній момент внести які-небудь зміни до рекламного матеріалу.
13. Прийняття рекламного матеріалу засобами масової інформації
Коли всю роботу виконано і клієнт її прийняв, рекламний матеріал надсилається засобам масової інформації. Та навіть на цьому етапі можуть виникнути ускладнення, якщо менеджери рекламних відділів газет та часописів або представники дозвільної системи телебачення висловлюють побоювання, що даний рекламний матеріал може порушувати положення Британських кодексів реклами та стимулювання збуту або кодексів телебачення чи радіо. Може виникнути потреба в переговорах щодо внесення відповідних змін. Це не означає, що клієнта або агентство звинувачують у цілеспрямованому порушенні правил, але рекламний лозунг може видатися чиновникам занадто різким або сама реклама дещо неетичною, хоча її автори нічого подібного не мали на увазі. Часом, коли рекламний матеріал стосується тих галузей бізнесу, де конкуренція є особливо напруженою, автори цілеспрямовано роблять його дуже агресивним і навіть додають деякі "отруйні" елементи, що може спричинити дискусії навколо прийнятності такого рекламного матеріалу. Подібні речі дуже часто трапляються в автомобільній галузі. Проте, як свідчать щомісячні звіти Комісії з рекламних стандартів, порушення положень Британських кодексів реклами та стимулювання збуту дійсно мають місце або, принаймні, так думають ті, хто подає до комісії відповідні скарги. За британською рекламою пильно стежать як офіційні органи, так і приватні особи!
13. Прийняття рекламного матеріалу засобами масової інформації
РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ ТА ЇЇ НАСЛІДКИ
14. Початок кампанії
15. Вивчення реакції
16. Оплата послуг агентства
17. Оцінювання результатів
18. Відносини "агентство — клієнт"
20. РЕКЛАМОДАВЕЦЬ ТА ІНТЕРНЕТ
ІНТЕРНЕТ