Переїзд фірми (організації) до нового офісу - є завжди помітною подією у її житті. Ця подія має як приємний, так і неприємний аспекти. Можливо є люди, які люблять ремонти у своїх квартирах чи переїзди з однієї квартири на іншу. Автор цих рядків-не у захоплені від таких заходів. Вони відволікають час. А це ж - найважливіший ресурс. Недарма Карл Маркс колись зазначив, що у кінцевому рахунку будь-яка економія зводиться до економії часу.
Німецький філософ Людвіг Фейєрбах писав, що у палацах думають інакше, ніж у хатинах. Можуть не співпадати точки зору керівництва і працівників фірми про переїзд. У кожного - свої інтереси.
Дізнавшись про очікуваний переїзд, у працівників негайно виникає питання куди саме переїжджає фірма. Чому фірма переїжджає - це питання виникає вже потім.
Психологи радять керівникам у процесі емоційної підготовки персоналу до переїзду наголошувати саме на тому, чому фірма переїжджає.
Найчастіше це трапляється з огляду на те, що фірма переросла той офіс, де знаходилася донині. У юному віці, як відомо, з костюма виростають швидко. Той костюм, який був вдалим і доречним ще рік тому, нині є замалим. Потрібно купувати новий.
Якщо переїзд є результатом успіху фірми, то це неодмінно слід підкреслювати ще на початку підготовки до переїзду. У працівників формуватиметься позитивне ставлення до переїзду, - хай клопітної, але потрібної справи.
Зміна місця розташування фірми часом викликається і міркуваннями престижу щодо будинку та місцевості. Всім хочется мати щось краще.
Нове місце знаходження фірми може бути економічно вигіднішим, ніж попереднє. Наприклад, у новому місці фірма матиме більше споживачів своєї продукції.
Причин для переїзду може бути безліч. Результат один - переїзд. У радянські часи, коли виїзд з СРСР осіб єврейської національності штучно гальмувався, користувався популярністю коротенький анекдот: "Стоять два євреї і про щось говорять. Підходить третій єврей та й каже: Я не знаю про що Ви говорите, але їхати треба."
Мабуть ніхто не переїжджав з комфортом. Ті, хто переїжджає, роблять це з огляду на необхідність.
Спеціалісти, які опікуються персоналом, знають що звільнення у зв'язку з переїздом до нового офісу, є неминучим. За той час, який співробітники пропрацювали у попередньому офісі, вони придбали житло, віддали своїх дітей до садків та шкіл у зручні з точки зору місця тощо. Зміна місцезнаходження офісу для багатьох з них є, якщо і не побутовою катастрофою, то великою життєвою травмою.
Найчастіше не влаштовує переїзд допоміжний персонал фірми. Це - кур'єри, прибиральники, техніки, електрики. Висококваліфікованих фахівців теж може не влаштовувати переїзд на нове невідоме їм місце. Фахівці, яких добре знають у професійних колах, можуть знайти собі відповідну їм роботу у районі, де фірма знаходилася до переїзду.
Таким чином, на переїзд погоджується золота середина - тобто основний кістяк фірми. Їм необхідна допомога у подоланні стресу, викликаного переміщенням до нового офісу.
Психологи радять не оточувати секретністю факт переїзду до нового офісу та його адресу. Нехай від самого початку підготовки до переїзду "золота середина" готується до нього і шукає для себе козирі, що випливають з переїзду.
Слід виготовити картосхеми соціально-економічної та побутової інфраструктури тієї місцевості, де знаходитиметься новий офіс (школи, дитячі садки, лікарні, лінії транспорту тощо).
Готуючись до переїзду, не завадить провести опитування працівників щодо бажаних ними змін на своїх робочих місцях. Докласти зусиль, щоб такі побажання були реалізовані у новому офісі. Нове місце роботи у новому офісі має бути не лише вдалим з функціональної точки зору, але і комфортним. Таке місце сприятиме швидкому звиканню працівників до нового офісу, а це зумовить підвищення продуктивності праці.
Два чиновники зустрілися у коридорі відомства.
- Як справи у відділі?
- Ой, не говори! Шеф змушує працювати за чотирьох.
- Бідолашні.
- Але, на щастя, нас у відділі восьмеро.
16.1.Сніданки та обіди
16.1.1. Чай - кава в Україні та Британії
16.1.2. Заклади Києва що годують вночі та раннім ранком
16.1.3. Палички для їжі
16.1.4. Обідня перерва
16.2. Вечірки та пікніки (кейтеринг)
16.2.1. Десять "золотих правил" корпоративу
16.2.2. Одяг для корпоративу
16.2.3. Чоловік/дружина і корпоратив