Менеджмент - Дикань Н.В. - III. Тести

Виберіть правильний варіант відповіді.

1. Мотивація — це:

1) процес спонукання, стимулювання себе чи інших до цілеспрямованої поведінки або виконання певних дій, спрямованих на досягнення власної мети або мети організації;

2) готовність людей докласти максимальних зусиль, щоб досягти організаційних цілей, що зумовлено здатністю цих зусиль задовольняти певну індивідуальну потребу;

3) відповіді 1) і 2) правильні;

4) відповіді 1), 2) і 3) неправильні.

2. У чому полягає сутність поняття "потреба":

1) усе те, що пропонує працівникові організація за виконання службових обов'язків;

2) усвідомлене відчуття нестачі, необхідність у чомусь, яке має визначений напрям або шлях до вирішення;

3) усе те, що людина вважає цінним, чого вона прагне досягти і чим би хотіла володіти;

4) фізіологічне чи психологічне відчуття нестачі в чомусь або комусь, переконання в тому, що чогось чи когось бракує?

3. Згідно із законом результату:

1) людина прагне повторити ту поведінку, що спричинила задоволення потреби й асоціюється з досягненням результату, і навпаки;

2) повна компенсація за витрачені зусилля, має відображати реальний внесок працівника в кінцеві результати діяльності організації;

3) робітник повинен мати бажання виконувати роботу, вміти її виконувати і мати для цього відповідні матеріали й обладнання;

4) коли людина усвідомлює потребу, це зумовлює стан цілеспрямованої поведінки, орієнтованої на досягнення конкретного результату.

4. Який вигляд має модель мотивації поведінки через потреби:

1) потреби — спонукання (мотиви) — дія — мета — можливий результат — потреби;

2) потреби — мета — спонукання (мотиви) — можливий результат — дія — потреби;

3) потреби — спонукання (мотиви) — можливий результат — мета — дія — потреби;

4) потреби — можливий результат — спонукання (мотиви) — мета — дія — потреби?

5. До вчених, які розвинули змістові теорії мотивації, належать:

1) Маслоу, Лоулер, Врум;

2) Герцберг, Портер, Алдерфер;

3) Маслоу, Мак-Клелланд, Врум;

4) Герцберг, Алдерфер, Мак-Клелланд.

6. Найвідоміша модифікація теорії потреб А. Маслоу — це:

1) теорія трьох потреб Д. Мак-Клелланда;

2) теорія очікування В. Врума;

3) теорія ЖВЗ К. Алдерфера;

4) двофакторна теорія Ф. Герцберга.

7. Теорія справедливості стверджує, що:

1) зростання рівнів потреб не відбувається по вертикалі вгору, можливо задоволення кожної окремої потреби незалежно від інших;

2) люди суб'єктивно визначають відношення отриманої винагороди до витрачених зусиль і зіставляють його з винагородою інших людей, які виконували аналогічну роботу;

3) потреби вищих рівнів не мотивують людину взагалі або мотивують частково доти, доки не задовольняться потреби нижчих рівнів;

4) якщо значення будь-якого з критично важливих для визначення мотивації чинників буде малим, то і мотивація буде слабкою, і результати праці низькими.

8. Хто з учених стверджував, що задоволення потреб має відбуватися за висхідною відповідно до ієрархії:

1) Ф. Герцберг;

2) В. Врум;

8) Д. Мак-Клелланд; 4) А. Маслоу?

9. У чому полягає сутність суми потреб конкретного працівника:

1) сукупність первинних потреб, що впливають на поведінку людини, яка займає певну посаду або відповідальна за виконання обов'язків у визначений термін;

2) комплекс первинних потреб і вторинних потреб, що впливають на поведінку людини, яка займає певну посаду чи відповідальна за виконання обов'язків у визначений час;

3) сукупність вторинних потреб, що впливають на поведінку людини, яка займає певну посаду або відповідальна за виконання обов'язків у визначений термін;

4) комплекс первинних і вторинних потреб, що впливають на поведінку колективу?

10. Хто розробив комплексну процесуальну теорію мотивації:

1) Л. Портер і Е. Лоулер;

2) К. Алдерфер;

3) А. Маслоу, Е. Лоулер, В. Врум;

4) В. Врум і Ф. Герцберг?

IV. Твердження
V. Ситуаційні задачі
VI. Структурно-логічні схеми
VIІ. Кросворд
Тема 8. УПРАВЛІНСЬКИЙ КОНТРОЛЬ
8.1. Поняття контролю та його місце у системі управління
8.2. Види управлінського контролю
8.3. Етапи та модель процесу контролю
8.4. Дисфункціональний ефект системи контролю
8.5. Основні характеристики ефективної системи контролю
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru