Цей тест е надійним інформативним засобом самооцінки Вашого творчого потенціалу. Виберіть один із запропонованих варіантів відповідей.
1. Чи вважаєте Ви, що навколишній світ може бути поліпшено:
а) так;
б) ні, він і так достатньо гарний;
в) так, але тільки в дечому?
2. Чи думаєте Ви, що самі можете брати участь у значних змінах навколишнього світу:
а) так, у більшості випадків;
б) ні;
в) так, у деяких випадках?
3. Чи вважаєте Ви, що деякі з Ваших ідей сприяли значному прогресу в тій сфері діяльності, в якій Ви працюєте:
а) так;
б) так, за сприятливих обставин;
в) лише незначною мірою?
4. Чи вважаєте Ви, що в майбутньому будете грати настільки важливу роль, що зможете щось принципово змінити:
а) так, напевно;
б) малоймовірно;
в) можливо?
5. Коли Ви вирішуєте розпочати якісь дії, чи думаєте Ви, що здійсните свої починання:
а) так;
б) часто думаю, що не зумію;
в) так, часто?
6. Чи відчуваєте Ви бажання зайнятися абсолютно незнайомою справою:
а) так, невідоме мене приваблює;
б) невідоме мене не цікавить;
в) усе залежить від характеру цієї справи?
7. Вам доводиться займатися незнайомою справою? Чи від- чуваєте Ви бажання домогтися в ній досконалості:
а) так;
б) задовольнюся тим, чого встиг домогтися;
в) так, але тільки якщо мені це подобається?
8. Якщо незнайома справа Вам подобається, чи хочете Ви знати про неї все:
а) так;
б) ні, хочу навчитися тільки найголовнішого;
в) ні, хочу тільки задовольнити свою цікавість?
9. Коли Ви зазнаєте невдачі, то:
а) якийсь час стоїте на своєму всупереч здоровому глузду;
б) махнете рукою на цей намір;
в) і далі робитимете свою справу, навіть коли стає очевидним, що перешкоди непереборні.
10. По-Вашому, професію треба вибирати з огляду на:
а) свої можливості, подальші перспективи для себе;
б) стабільність, значимість, престижність професії, потреби в ній;
в) переваги, які вона забезпечить.
11. Мандруючи, могли б Ви легко зорієнтуватися в маршруті, яким уже пройшли:
а) так;
б) ні, боюся збитися зі шляху;
в) так, але тільки там, де місцевість мені сподобалася і запам'яталася?
12. Чи зможете Ви пригадати, про що йшла мова, відразу після закінченні бесіди:
а) так, без труднощів;
б) усього пригадати не зможу;
в) запам'ятовую тільки те, що мене цікавить?
13. Коли Ви чуєте слово незнайомою мовою, то можете повторити його по складах, без помилок, навіть не знаючи його значення:
а) так, без утруднень;
б) так, якщо це слово легко запам'ятати;
в) повторю, але не зовсім правильно?
14. Чому Ви надаєте перевагу у вільний час:
а) залишатися наодинці, помізкувати;
б) перебувати в компанії;
в) Вам байдуже, чи будете Ви один або в компанії?
15. Ви займаєтеся якою-небудь справою? Вирішуєте припинити и, якщо:
а) справу закінчено і вона здається Вам відмінно виконаною;
б) Ви більш-менш задоволені;
в) Вам ще не все вдалося зробити?
16. Коли Ви один:
а) любите мріяти, можливо, навіть про якісь нетактовні речі;
б) за будь-яку ціну намагаєтеся зайнятися чимось конкретним;
в) іноді любите помріяти, але лише про речі, пов'язані з Вашою роботою?
17? Коли якась ідея захоплює Вас, то Ви намагаєтеся думати про неї:
а) незалежно від того, де і з ким Ви перебуваєте;
б) Ви можете робити це тільки наодинці;
в) тільки там, де буде не занадто гамірно?
18? Коли Ви відстоюєте яку-небудь ідею, то:
а) можете відмовитися від неї, якщо вислухаєте переконливі аргументи опонентів;
б) залишитеся при своїй думці, які б аргументи не вислухали;
в) зміните свою думку, якщо опір виявиться занадто сильним?
Ключ до психотесту
Підрахуйте суму балів, яку Ви набрали: за відповідь "а" — З бали, "б" — 1 бал, "в" — 2 бали.
Запитання 1, 6, 7, 8 визначають межу допитливості, 2—5 — віру в себе, 9 і 15 — сталість, 10 — амбіційність, 11 — зорову пам'ять, 12 і 13 — слухову пам'ять, 14 — прагнення бути незалежним, 16, 17 — здатність абстрагуватися, запитання 18 — ступінь зосередженості.
Загальна сума набраних балів визначить рівень Вашого творчого потенціалу.
49 балів і більше,
У Вас значний творчий потенціал, що надає Вам багатий вибір творчих можливостей. Якщо Ви на ділі зможете застосувати здібності, то Вам доступні найрізноманітніші форми творчості.
Від 24 до 48 балів.
У Вас нормальний творчий потенціал, Ви маєте ті риси, які дозволяють Вам творити, однак у Вас є й проблеми, що гальмують процес творчості. В усякому разі, Ваш потенціал дозволить Вам творчо проявити себе, якщо Ви, звичайно, цього забажаєте.
23 бали і менше.
Ваш творчий потенціал, на жаль, не великий. Але, може бути, Ви просто недооцінили себе, свої здібності? Брак віри у свої сили може привести Вас до думки, що Ви взагалі не здатні до творчості. Позбудьтеся цього, і таким чином вирішите проблему.
Додаток 6 Зразки записів у трудових книжках відповідно до статей Кодексу законів про працю України
Російською мовою Українською мовою
Запись в трудовой книжке работника | Запис у трудовій книжц і працівника | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | ||
1. Заключение трудового договора 1.1. Прием на работу на неопределенный срок с нормальной продолжительностью рабочего времени (п.1 ст. 23; спи 50 КЗоТ Украины ) | 1. Укладання трудового договору 1.1. Прийняття на роботу на невизначений строк з нормальною тривалістю робочого часу (п.1 ст. 23; ст. 50 КЗпП України ) | ||||
Принят на участок № 1 каменщиком 4-го разряда | Прийнято на дільницю № 1 муляром 4-го розряду | ||||
Служба в составе Вооруженных Сил Украины с 05.05.93 по 09.01.95. Принят в механический цех слесарем 4-го разряда | Служба у складі Збройних Сил України з 05.01.93 по 09.01.95. Прийнято в механічний цех слюсарем 4-го розряду | ||||
Принята бухгалтером 1-й категории отдела учета | Прийнято бухгалтером 1-ї категорії відділу обліку | ||||
Принят инженером отдела маркетинга | Прийнято інженером відділу маркетингу | ||||
1.2. Прием на работу на неопределенный срок с установлением неполного рабочего времени (ст. 56 КЗоТ Украины) | 1.2. Прийняття на роботу на невизначений строк із встановленням неповного робочого часу (ст. 56 КЗпП України) | ||||
Принят токарем 4-го разряда цеха№1 | Прийнято токарем 4-го розряду цеху№1 | ||||
Принята экономистом 1-й категории планово-экономического отдела | Прийнято економістом 1-ї категорії планово-економічного відділу | ||||
1.3. Прием на работу на неопределенный срок в порядке перевода из другой организации | 1.3. Прийняття на роботу на невизначений строк в порядку переведення з іншої організації | ||||
Принят инженером отдела комплектации в порядке перевода с завода "Стройдеталь" по согласованию между руководителями | Прийнято інженером відділу комплектації в порядку переведення із заводу "Буддеталь" за погодженням між керівниками | ||||
1.4. Прием на работу лиц, избранных по конкурсу | 1.4. Прийняття на роботу осіб, обраних за конкурсом | ||||
Назначен начальником юридического отдела в связи с избранием по конкурсу | Призначено начальником юридичного відділу у зв'язку з обранням за конкурсом | ||||
ПЕРЕДМОВА
Розділ 1. ШЛЯХ ДО РИНКУ
1.1. Загальна характеристика основних рішень по управлінню в доринкову епоху та їх результативність
1.2. Характеристика директорів доринкового і перехідного етапів
1.3. Оцінка адекватності організаційно-правових структур та методів управління ринковим умовам
1.4. Особливості функціонування підприємства (фірми) в умовах ринку
1.4.1. Рушійний механізм ринкової економіки
1.4.2. Механізм формування ринку житла (на прикладі США)
Розділ 2. Менеджмент. Школи і напрямки розвитку