Організація бізнесу - Скібіцький О.М. - 6.2.1.2. Визначіть ваші сильні сторони і чим ви б хотіли займатися.

Розробка нового комерційного проекту відноситься до вміння образного мислення, що підсилює ваші можливості і визначає попит на ринку. Наведені далі кроки мають допомогти вам почати таку розробку:

o Визначте "бачення" бізнесу.

o Визначте ваші сильні сторони і чим ви б хотіли займатися.

o Прорахуйте попит на ринку.

6.2.1.1. Визначіть "бачення" бізнесу

Заплющіть очі на кілька хвилин і уявіть перед собою спосіб вашого життя через п'ять років.

Деталізуйте створений вами образ:

o Де ви будете жити?

o Як будете проводити свої дні?

o Якою роботою ви будете зайняті?

o Ви будете працювати один або з кимось ще?

o Ким ви будете оточені?

o Що ви робите, коли не працюєте?

Не обмежуйте себе цими запитаннями, створіть живий образ себе, торкаючись тих речей, що найбільш важливі для вас. Усе це питання особистого характеру, які будуть впливати на бізнес, яким ви займаєтеся, чи є ви міським або сільським мешканцем, або людиною постійно подорожуючою, або яка постійно сидить за комп'ютером, людиною, що любить вирішувати справи, особисто зустрічаючись з людьми, або по телефону.

Дані вподобання допоможуть вам створити основу для вибору сфери бізнесу і поставити перед собою ясні і чіткі завдання.

Найкраще робити ці вправи з кимось у парі і ділитися своїми думками з цього приводу. Якщо ви не можете робити це в парі, записуйте свої уявлювані плани, щоб вони знайшли більш конкретну форму.

6.2.1.2. Визначіть ваші сильні сторони і чим ви б хотіли займатися.

Іноді буває корисним якнайчастіше заглядати в себе, щоб зрозуміти, що вам подобається, а що не подобається, і в якій сфері діяльності ви найбільш талановиті. Одна справа виробляти успішну комерційну ідею або проект, та інша справа виробляти її саме в тій сфері бізнесу, яка найбільше відповідає вашим навичкам і найбільш цікава вам як професіоналові. Ваш бізнес має постійно стимулювати ваш інтерес до нього, щоб ви і ваш бізнес могли довго процвітати.

Найкращим способом для досягнення такої мети є складання трьох видів списків:

Список 1: У чому ви найсильніші.

Кожна людина в чомусь сильна, а велика кількість вмінь і навичок можуть стати основою для бізнесу. Наприклад, ви можете бути організованою людиною від природи або мати професійну вправність у справі вирішення проблем. Можливо, ви навіть настільки звикли до своїх навичок, що перестали помічати їх, і вони не зможуть спасти вам на думку негайно, тому складайте цей список поступово, спостерігаючи за собою протягом декількох тижнів, і не намагаючись спеціально помітити свої ділові здібності. Також можна запитати в людей, що вас добре знають, про їхні враження щодо ваших професійних навичок і здібностей.

Список 2: Навички, яких ви набули протягом кількох років.

Незалежно від того, чи доводилося вам працювати в традиційній діловій обстановці чи ні, ви, без сумніву, нагромадили досить професійного досвіду. Запишіть усі види робіт, за здійснення яких ви будь-коли були відповідальні; запишіть також які задачі ви здатні і вмієте вирішувати. Переконайтеся в тому, що ви заповнили список досить повно - у ньому має бути не менше 10 окремих пунктів.

Список 3: Те, чим ви любите займатися.

Внесіть до цього списку речі, що ви полюбляєте робити. Це може виявитися не так вже і легко, як здається на перший погляд. У цьому списку має бути не менше 10 пунктів. У вільний час перегляньте свої хобі та інтереси, що спадають вам на думку в першу чергу. Якщо ви відчуваєте якісь труднощі, попросіть своїх давніх знайомих, зокрема тих, хто знає вас з дитячих років, нагадати вам проте, чим ви були зайняті, коли вони бачили вас най щасливішим.

Зберігайте ці три списки в доступному для себе місці (наприклад, на своєму робочому столі) протягом декількох тижнів, а коли гарна ідея спаде вам на думку, коротко викладіть її на папері відповідно до наявних категорій. Попросіть людей, що добре вас знають, щоб вони взяли участь в створенні цих списків або допомогли вам згадати відповідні моменти вашого життя, необхідні для заповнення цих списків.

6.2.1.3. Прорахуйте попит ринку

Поки що ви займалися, в більшій мірі, самоаналізом, необхідним для вироблення успішної комерційної ідеї. Тепер вам необхідно зазирнути в зовнішній світ, щоб ви могли з'ясувати попит, який ви можете задовольнити вашим продуктом або послугами.

У зовнішньому світі є достатньо списків "з 10 пунктів" і новинок у світі бізнесу. Можливо, вони стимулюють деякі ідеї, проте найкращі комерційні ідеї прийдуть від вас, і будуть ґрунтуватися на тому, хто є ви, і на ринковому попиті. Таким чином, ви зайняті пошуком, а вироблення списків допомагає вам настроювати вашу "пошукову антену" і шукати подальші можливості у бізнесі.

6.2.1.3. Прорахуйте попит ринку
6.2.2. Як оцінити бізнес-ідею
6.2.3. Попередження розповсюджених помилок
Помилки впровадження бізнес-ідеї
Помилки початківців
6.3. Форми й принципи створення власної справи
1. Занадто швидке оформлення бізнесу
2. Недостатнє дослідження ринку
3. Посилене використання послуг юриста
4. Занадто великі фінансові витрати на оргтехніку й облаштування офісу
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru