Організація бізнесу - Скібіцький О.М. - Помилки початківців

1.

Що ви хочете робити?

2.

Які ваші цілі?

3.

Якому виду бізнесу ви надаєте перевагу?

4.

Що ви робите у вільний час?

5.

Якими технічними уміннями ви володієте?

6.

Що інші думають про ваші здібності?

7.

Це основна робота або підробіток?

8.

Чи є у вас комерційно вигідне хобі або захоплення?

9.

Скільки у вас грошей?

10.

Як ви профінансуєте ваші ідеї?

Просівання бізнес-ідей

Кожний, хто хоче почати свій бізнес повинен знайти підходящу можливість. Не всі ідеї застосовні. Ідея повинна бути досліджена й оцінена логічним і системним методом, відомим як "просівання", для того, щоб виявити і вибрати найбільш підходящу ідею, що має найбільші шанси на успіх на ринку.

Просівання дозволяє виявити кращу ідею за наступними параметрами:

o Дозволяє прийняти розрахований ризик.

o Виключає нездійсненні ідеї.

o Розраховує об'єктивність ідей.

o Виявляє реальні можливості.

Крок 1: Вивчення трьох найкращих ідей

Коли ви розробили кілька ідей, необхідно вибрати три найбільш перспективні. Наступна таблиця пропонує вам досліджувати ці три ідеї по основних питаннях для з'ясування найкращої.

Крок 2: Переваги і недоліки кожної ідеї

Після поверхневого вивчення кожної з трьох ідей важливо виявити переваги та недоліки кожної.

Крок 3: Просівання можливостей

Усі нові бізнес-ідеї, незалежно від того, наскільки привабливо вони виглядають на папері, повинні пройти критичну оцінку до впровадження на практиці.

В ідеалі, просівання допомагає з'ясувати, яка з ідей має найбільший потенціал, вигідна економічно на існуючому ринку, і здатна принести бажаний прибуток. На доходи підприємства впливають нові фактори, і просівання допомагає них ідентифікувати і проаналізувати до впровадження ідеї у виробництво.

Особистісні якості

Щасливі підприємці це ті, хто почав свій бізнес, що відповідає їх здібностям, умінням, інтересам і - саме головне - їх захопленням. Задайте собі наступні питання:

Ринкові умови

Якщо ви невпевнені, що ринок досить великий, то нема чого йти в бізнес. Дайте відповіді на наступні питання:

Конкуренти

Ігнорування конкурентів, навіть потенційних - це одна з помилок, що безпосередньо впливають на життєздатність бізнес-ідеї. Дайте відповіді на наступні питання:

Технологія

Технологія, якщо вона необхідна для вашого бізнесу, повинна бути вивчена, тому що цей аспект вимагає великих капіталовкладень і життєво важливий для конкурентноздатності товару/послуги. Дайте відповіді на наступні питання:

Ризик

Гарна бізнес-ідея котирується високо, якщо вона має на увазі малий ризик, або ризик може бути мінімізований. Ступінь ризику можна оцінити, відповівши на наступні питання:

Життєздатність

Підприємець повинний з'ясувати, у скільки йому обійдеться почати бізнес. Наступні питання допоможуть вам вирішити чи досить у вас грошей, щоб почати бізнес:

Після ознайомлення з усім перерахованим вище ви можете зробити крок (4)

Крок 4: Матриця просівання ідей.

Досліджуючи переваги бізнес-ідеї, необхідно виразити результати в цифровій формі.

Головною причиною застосування матриці просівання ідей, є виявлення можливостей, що можуть бути успішні. Матриця просівання ідей-це інструмент, що базується на найбільш істотних питаннях. Використовуйте матрицю просівання ідей для виявлення найбільш життєздатних бізнес-ідеї. Дайте відповіді на питання матриці, оцінюючи кожну ідею:

Крок 5: Карта орієнтування.

Ви вже пройшли кроки в просіванні трьох бізнес-ідей. Ви виключили дві з них і тепер можете сконцентруватися на найбільш перспективній з них. Щоб переконатися, що ця бізнес-ідея реально найбільш життєздатна, використовуйте карту орієнтування. Вона може бути використана для визначення контурів вашої ідеї. Створіть свою карту, що повинна включати наступні складові (рис.6.10):

Складові реалізації бізнес-ідеї

Рис. 6.10. Складові реалізації бізнес-ідеї

Крок 6: Висновки

У вас може бути багато бізнес-ідей, але не усі з них досить гарні і життєздатні. Порівняйте їх і зважте кожну.

Після того, як ви виявили найбільш перспективну бізнес-ідею, ви повинні провести подальші дослідження, щоб втілити ідею в життя.

6.2.3. Попередження розповсюджених помилок

Чому бізнес прогоряє? Успіх у бізнесі не гарантований. Насамперед, він залежить від прозорливості й організованості власника. Починати малий бізнес завжди ризиковано, а шанси на успіх невеликі. Згідно U.S. Smail Business Administration, більше 50% заново створених підприємств малого бізнесу розоряються в першому ж році, а 95% - у наступні п'ять років.

У книзі Smail Business Management Майкла Эймса, називаються такі причини краху малого бізнесу:

Помилки впровадження бізнес-ідеї

1. Не кожна ідея перспективна і може мати успіх.

2. Не дозволяйте іншим вирішувати, яким вам бізнесом займатися.

3. Висновок про те, що відсутність конкуренції це круто - помилковий.

4. Не шукайте тільки революційні ідеї.

5. Не копіюйте сліпо існуючий бізнес.

6. Бізнес повинний збігатися з особистими цілями.

7. Не починайте бізнес без планування.

Помилки початківців

1. Погане місце розташування.

2. Неадекватний товар.

3. Недостатній капітал.

4. Поганий менеджмент запасів.

5. Надлишкові інвестиції в основні засоби.

6. Погані кредитні умови.

7. Несподіваний ріст бізнесу.

8. Неофіційні контракти.

9. Поганий менеджмент персоналу.

10. Погана організація продажів.

11. Недостатній досвід.

12. Відсутність досліджень ринку.

13. Використання в особистих цілях засобів бізнесу.

14. Недооцінка конкурентів.

15. Незнання бажань клієнта.

16. Погане ціноутворення.

17. Недостатня увага до грошового потоку.

18. Погана організація праці.

6.3. Форми й принципи створення власної справи
1. Занадто швидке оформлення бізнесу
2. Недостатнє дослідження ринку
3. Посилене використання послуг юриста
4. Занадто великі фінансові витрати на оргтехніку й облаштування офісу
6.4. Засновницькі документи та їх підготовка
6.4.1. Підготовка установчих документів підприємства
6.4.2. Статут підприємства
6.4.3. Засновницький (установчий) договір
6.5. Статутний фонд підприємства та його формування
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru