Організація бізнесу - Скібіцький О.М. - 8.3.2. Характеристика об'єкту інвестування

Цей розділ описує теперішній стан підприємства, яке розробило проект. Тут описуються:

o Цілі проекту (для чого розроблений проект і що дасть його реалізація). Цілі мають бути конкретні та вимірювальні.

o Короткий опис існуючого підприємства: Його реквізити, керівники та їх компетенція, власники, організаційно-правова форма, розмір статутного фонду, система оподаткування, дата створення, основні етапи розвитку підприємства, основні види діяльності, основні балансові та фінансові показники за останні декілька років.

o Менеджмент. Дайте характеристику ключових керівників підприємства, назвіть їх посади, кваліфікацію, освіту, вік. Зазначте існуючу організаційно-структурну схему підприємства, опишіть систему мотивації керівної ланки.

Опишіть, як ви бачите умови у вашій ніші бізнесу, а саме:

Спостерігається застій або зростання?

Попит стабільний або нерегулярний?

Чи існують які-небудь закони, що регулюють дану сферу бізнесу?

Чи спостерігається яка-небудь спеціальна географічна концентрація?

Хто ваші безпосередні конкуренти? Чим ваша продукція відрізняється від продукції конкурентів?

8.3.3. Характеристика продукції за проектом

У цьому розділі бізнес-плану описуються всі товари і послуги, що виробляє фірма.

Написанню даного розділу передує значна попередня робота з вибору товарів або послуг, що повинні стати основою бізнесу фірми.

У розділі необхідно дати опис всіх існуючих і нових товарів і послуг, запропонованих фірмою, відповівши на такі питання:

1. Які товари (послуги) пропонуються фірмою?

2. Наочне зображення товару (фотографія або малюнок).

3. Назва товару.

4. Які потреби (дійсні і потенційні) покликані задовольняти запропоновані товари, послуги?

5. Наскільки змінюється попит на дані товари (послуги)?

6. Чи дорогі ці товари (послуги)?

7. Наскільки дані товари (послуги) відповідають вимогам законодавства?

8. На яких ринках та в якій уяві вони продаються?

9. Чому споживачі віддають перевагу даним товарам (послугам) фірми?

10. Що складає їхню основну перевагу?

11. У чому їхні вади?

При відповіді на дане питання доцільно скласти таблицю на кожний товар і послуги (табл. 8.1).

Таблиця 8.1. Порівняльна таблиця конкурентоздатності товару

Переваги в порівнянні з аналогічними

товарами конкурентів

Вади продукції та

недоліки у

порівнянні 3

продукцією

конкурентів

Заходи для

подолання вад

12. Якими патентами або авторськими посвідченнями захищені особливості запропонованих товарів (послуг) або технології їхнього виробництва й уявлення?

13. Які ціни, по яким продаються товари (послуги)? Які витрати на їхнє виробництво? Який прибуток принесе продаж одиниці кожного товару (послуги)?

14. Які основні техніко-економічні показники товарів (послуг)?

15. Чи має даний товар фірмову марку?

16. Як організоване післяпродажне обслуговування даних товарів, якщо це технічні вироби? та інші.

Також у цьому розділі описуються продукція, товар, послуга, які ви плануєте виробляти, реалізовувати, надавати. Ви маєте описати - що це за продукт, в яких одиницях він вимірюється, яке його призначення і сфера застосування, які його споживчі властивості, тобто чим саме він є корисний і привабливий для покупців і чому споживачі будуть його купувати. Варто описати наступні характеристики продукції:

o споживчі властивості (смак, колір, вага, міцність тощо)

o якість (ДСТУ, ISO, ГОСТ тощо);

o дизайн;

o упаковка;

o сервіс;

o авторські права, патенти, торгові знаки;

o конкурентні переваги (краще, ніж тому, що...);

o слабкі сторони вашого продукту (гірше, ніж тому, що...);

o продукція, якою споживачі можуть замінити ваш товар (товари-замінники);

o інше (наприклад, термін зберігання тощо).

8.3.3. Характеристика продукції за проектом
8.3.4. Аналіз ринку збуту товарів (послуг)
8.3.5. Аналіз конкурентів
8.3.6. План маркетингу
8.3.6.1. Визначення попиту і можливості ринку
8.3.6.2. Конкуренція й інші зовнішні чинники
8.3.6.3. Стратегія маркетингу
8.3.6.4. Стратегія збуту і підрозділи
8.3.6.5. Стратегія ціноутворення
8.3.6.6. Реклама, зв'язки з громадськістю, просування товару
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru