Право / Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення - Пєтков С.В.
Незабезпечення керівниками або іншими відповідальними за військово-облікову роботу посадовими особами підприємств, установ, організацій, колективних сільськогосподарських підприємств і навчальних закладів на вимогу військових комісаріатів сповіщення військовозобов'язаних і призовників про їх виклик у військові комісаріати або перешкода зазначених посадових осіб своєчасній явці громадян на збірні пункти чи призовні дільниці - тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення порушення з числа передбачених частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, - тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(Доповнено статтею 211 згідно з Указом Президії Верховної Ради Української PCP від 03.04.86 р. № 2010-ХІ; із змінами, внесеними згідно із законами України від 07.02.97 р. № 55/97-ВР, від 04.06.97 р. № 308/97-ВР)
1. Об'єктом даного адміністративного проступку є суспільні відносини у сфері виконання військового обов'язку і несення військової служби.
2. Об'єктивна сторона правопорушення виражається у 1 ) незабезпеченні на вимогу військових комісаріатів сповіщення військовозобов'язаних і призовників про їх виклик у військові комісаріати; 2) перешкоджанні своєчасній явці громадян на збірні пункти чи призовні дільниці (формальний склад).
3. Суб'єкт адміністративного проступку - спеціальний (керівники або інші відповідальні за військово-облікову роботу посадові особи підприємств, установ і організацій, колективних сільськогосподарських підприємств і навчальних закладів) (ч. 1 цієї статті); особливий (посадові особи, які вже піддавалися адміністративному стягненню за аналогічне правопорушення) (ч. 2 цієї статті).
4. Суб'єктивна сторона правопорушення визначається ставленням до наслідків і характеризується наявністю вини як у формі умислу (незабезпечення сповіщення, перешкоджання явці), так і у формі необережності (тільки незабезпечення сповіщення).
Стаття 211/5. Несвоєчасне подання документів, необхідних для ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників, несповіщення їх про виклик у військові комісаріати
Несвоєчасне подання керівниками або іншими відповідальними за військово-облікову роботу посадовими особами житлово-експлуатаційних організацій, підприємств, установ і організацій, що здійснюють експлуатацію будинків, а також власниками будинків у військові комісаріати і органи місцевого самоврядування, на які покладено ведення первинного обліку військовозобов'язаних і призовників, домових книг, карток реєстрації місця проживання і обліково-військових документів (військових квитків, посвідчень про приписку до призовних дільниць) на жильців, які с військовозобов'язаними або призовниками, для оформлення взяття на військовий облік або зняття з обліку, а також несповіщення їх про виклик у військові комісаріати - тягнуть за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення порушення з числа передбачених частиною першою цієї Статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню,- тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(Доповнено статтею 2115 згідно з Указом Президії Верховної Ради Української PCP від 03.04.86 р. № 2010-ХІ; із змінами, внесеними згідно із законами України від 07.02.97 р. № 55/97-ВР, від 04.06.97 p. № 308/97-ВР, від 05.04.2001 p. № 2342-ІІІ, від 16.04.2009 p. № 1276-VI)
1. Об'єктом даного адміністративного проступку є суспільні відносини у сфері виконання військового обов'язку і несення військової служби.
Безпосередній об'єкт - порядок ведення військового обліку.
2. Об'єктивна сторона правопорушення виражається у 1 ) несвоєчасному поданні у військові комісаріати і органи місцевого самоврядування, на які покладено ведення первинного обліку військовозобов'язаних і призовників, домових книг, карток реєстрації місця проживання і обліково-військових документів (військових квитків, посвідчень про приписку до призовних дільниць) на жильців, які є військовозобов'язаними або призовниками, для оформлення взяття на військовий облік або зняття з обліку; 2) несповіщенні їх про виклик у військові комісаріати (формальний склад).
3. Суб'єкт адміністративного проступку- спеціальний (керівники або інші відповідальні за військово-облікову роботу посадові особи житлово-експлуатаційних організацій, підприємств, установ і організацій, що здійснюють експлуатацію будинків; власники цих будинків) (ч. 1 цієї статті); особливий (посадові особи, які вже піддавалися адміністративному стягненню за аналогічне правопорушення) (ч. 2 цієї статті).
4. Суб'єктивна сторона правопорушення визначається ставленням до наслідків і характеризується наявністю вини як у формі умислу, так і у формі необережності.
Стаття 211/6. Неподання відомостей про військовозобов'язаних і призовників
Стаття 212. Виключена
Стаття 212/1. Повідомлення неправдивих відомостей державним органам реєстрації актів цивільного стану та несвоєчасна реєстрація народження дитини
Стаття 212/2. Порушення законодавства про державну таємницю
Стаття 212/3. Порушення права на інформацію
Стаття 212/4. Порушення законодавства в галузі державного експортного контролю
Стаття 212/5. Порушення порядку обліку, зберігання і використання документів та інших носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави
Стаття 212/6. Здійснення незаконного доступу до інформації в інформаційних (автоматизованих) системах, незаконне виготовлення чи розповсюдження копій баз даних інформаційних (автоматизованих) систем
Глава 15-А. Адміністративні правопорушення, що посягають на здійснення народного волевиявлення та встановлений порядок його забезпечення