Установи та організації, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету (місцевого бюджету), квартальні фінансові звіти про виконання кошторисів складають за такими формами:
1) Форма № 1 "Баланс".
Баланс складається за рахунками та операціями, які здійснює установа на протязі звітного періоду. Баланс складається з активів та пасивів.
2) Форма № 2кд - "Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" (№ 2км).
Розпорядники та одержувачі коштів державного (місцевого) бюджету складають звіт:
- на підставі даних про отримані і використані асигнування із загального фонду бюджету згідно з кошторисом та планом асигнувань;
- за кожною програмою у розрізі кодів економічної класифікації видатків.
Крім того, головні розпорядники складають зведений звіт форми № 2кд за всіма кодами програмної класифікації видатків державного бюджету окремо щодо:
- бюджетних установ;
- одержувачів бюджетних коштів.
3) Форма № 2-валюта -"Звіт про виконання коштів загального фонду кошторису установи".
Звіт складають установи, що отримують асигнування в іноземній валюті. При цьому операції відображаються в національній валюті України в сумах, які визначаються шляхом перерахунку іноземної валюти за курсом Національного банку України.
Звіт складається за кожною програмою у розрізі кодів економічної класифікації видатків.
4) Звіти про надходження і використання коштів спеціального фонду складаються установами, які отримують кошти державного (місцевого) бюджету в розрізі кодів програмної класифікації видатків за наступними формами:
- Форма № 4-1кд -"Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами" (№ 4-1км).
Звіт складають установи, що отримують плату за послуги, які:
- надаються відповідно до чинного законодавства України;
- мають постійний характер;
- обов'язково плануються у кошторисі і використовуються за цільовим призначенням згідно з кошторисом.
- Форма № 4-2кд - "Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ" (№ 4-2км).
Звіт складають бюджетні установи за коштами, що не мають постійного характеру та плануються за рішеннями Кабінету Міністрів України або за вже укладеними угодами, обумовленими у вигляді:
- грантів та дарунків;
- благодійних внесків;
- інвестицій згідно з чинним законодавством, у тому числі на будівництво житла.
- Форма № 4-3кд - "Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду" (№ 4-3км).
Установи складають звіт за коштами, що відносяться до інших надходжень спеціального фонду бюджету, та надходять в результаті розподілу коштів від головних розпорядників бюджетних коштів.
- Форма № 4-3кд.1 - "Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)" (№ 4-3км).
Звіт складають ті установами, які отримують кошти міжнародних фінансових організацій для підготовки та реалізації проектів економічного і соціального розвитку України.
- Форма № 4-4 кд -"Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів" (№ 4-4 км).
Звіт складається установами, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету і отримують субвенцію з місцевого бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів.
Кожна бюджетна установа складає звіти за формами № 4 тільки за відповідними джерелами надходжень, які є в цій установі.
5) Форма № 7кд - "Звіт про заборгованість бюджетних установ" (№ 7км).
Звіт складають бюджетні установи, які мають дебіторську та кредиторську заборгованість, що виникла в установі при виконанні кошторису за поточний та минулі роки:
- у розрізі кодів економічної та програмної класифікації видатків;
- окремо за коштами, отриманими із загального та спеціального фондів.
Звіт включає заборгованість за сумами збитків, недостач і крадіжок коштів та матеріальних цінностей, віднесених на рахунок винних осіб.
6) Форма № 7кд.1 - "Звіт про заборгованість бюджетних установ за окремими програмами" (№ 7 км.1).
Звіт складають установи за сумами заборгованості, що виникла при виконанні кошторису за поточний та минулі роки за окремими програмами.
До форм квартальної фінансової звітності додається пояснювальна записка, яка включає текст та додатки.
Головні розпорядники бюджетних коштів та бюджетні установи, які мають підвідомчі установи, зведені квартальні фінансові звіти про виконання кошторисів складають у такому самому обсязі.
7) Пояснювальна записка до квартального звіту повинна містити наступну інформацію та довідки:
- назву установи та її місцезнаходження; короткий опис основної діяльності установи; назву органу управління, у підпорядкуванні якого перебуває установа; середню чисельність працівників;
- роз'яснення щодо виявлених помилок минулих років та пов'язаних з ними коригувань;
- основні фактори, що вплинули на невиконання кошторису, дані про заборгованість за заробітною платою та іншими соціальними виплатами;
- зміни у фінансовому стані бюджетної установи за звітний
період;
- реструктуризовану заборгованість бюджетної установи та підстави для неї;
- анульовані та відновлені протоколи взаємозаліків і відмінені та відновлені векселі минулих періодів;
- розбіжності між даними різних форм звітності, а також між показниками звітності на кінець 2004 року і на початок 2005 року (якщо такі розбіжності мали місце);
- у разі сплати до бюджету штрафів, накладених на бюджетну установу контрольними органами, - суму виплати, підставу, винних осіб (крім зведених фінансових звітів);
- надходження благодійних внесків, грантів, дарунків та інвестицій у національній та іноземній валюті, підставу та мету їх отримання;
- розшифрування поточних рахунків, що перебувають в установах банків, підстави для наявності таких рахунків із зазначенням залишків на цих рахунках та виду коштів (крім зведених фінансових звітів).
До пояснювальної записки додаються такі довідки:
1) Довідка про депозитні операції бюджетних установ.
2) Інформація про виконання статті 77 Закону України "Про Державний бюджет України на 2005 рік" . Наводиться інформація за коштами, що отримані як плата за послуги, які надавались бюджетними установами.
3) Довідка про суми дебіторської та кредиторської заборгованості установи за операціями, які не відображаються у формі N 7д, N 7м "Звіт про заборгованість бюджетних установ".
Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, які отримують асигнування на виконання окремих програм як від свого розпорядника вищого рівня, так і від інших міністерств, у фінансових звітах відображають усі операції про суми отриманих коштів та їх використання.
Фінансовий звіт такого розпорядника бюджетних коштів включається до зведеного квартального фінансового звіту розпорядника вищого рівня.
Квартальна фінансова звітність підписується керівниками установ та організацій і головними бухгалтерами.
Квартальні фінансові звіти подаються у повному обсязі:
- установі вищого рівня;
- органу Державного казначейства України - при отриманні коштів Державного бюджету України;
- фінансовому органу - при утриманні за рахунок коштів місцевого бюджету;
- Рахунковій палаті - центральними органами виконавчої влади та іншими головними розпорядниками бюджетних коштів.
Головні розпорядники бюджетних коштів подають зведені квартальні фінансові звіти до Управління консолідованої звітності з виконання бюджетів Державного казначейства України.
Річна звітність розпорядників бюджетних коштів
Річні фінансові звіти надаються:
1) Розпорядниками бюджетних коштів:
- установі вищого рівня;
- органу Державного казначейства України.
2) Міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади:
- Державному казначейству України;
- Рахунковій палаті.
Керівники підприємств, установ та організацій, що діють на основі державної власності забезпечують проведення річної інвентаризації перед складанням звітності за рік. Проведення річної інвентаризації за 2005 рік регламентовано наказом Міністерства промислової політики України №343 від 15 вересня 2005 року. Відповідно до цього наказу та на виконання Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" №996-ХГУ від 16.07.99 року, постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 року № 419 "Про затвердження порядку подання фінансової звітності" річна інвентаризація здійснюється по всіх статтях балансу (табл. 29).
Таблиця 29
Строки проведення річної інвентаризації статей балансу у 2005році
Статті балансу, які підлягають інвентаризації | Строк інвентаризації |
1) Виробничі запаси товарно-матеріальних цінностей | Станом на 1 жовтня 2005 року |
2) Основні фонди, малоцінні і швидкозношувальні предмети | Станом на 1 листопада 2005 року |
3) Незавершене виробництво, готова продукція | Станом на 1 грудня 2005 року |
4) Грошові кошти, розрахунки та інші активи, стан дебіторської заборгованості, дорогоцінних матеріалів і дорогоцінного каміння, нематеріальних активів | Станом на 1 січня 2006 року |
Результати інвентаризації статей балансу надаються разом із річним звітом за результатами господарської діяльності підприємств у 2005 році управлінню методології бухгалтерського обліку і звітності Мінпромполітики України. Начальники міністерств, галузевих департаментів аналізують інформацію про проведення інвентаризації і приймають рішення щодо поліпшення фінансово-економічного стану підприємств.
Установи та організації, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів складають річні фінансові звіті за 2005 рік у порядку, затвердженому наказом Державного казначейства України від 28 грудня 2005 року № 246.
До складу річної фінансової звітності входять наступні форми:
1) "Баланс" (форма № 1);
2) "Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" (форми № 2д, № 2м) ;
3) "Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" форма № 2-валюта) ;
4) "Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами" (форми № 4-1д, № 4-1м) ;
5) "Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ" (форми № 4-2д, № 4-2м);
6) "Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду" (форми № 4-3д, № 4-3м) ;
7) "Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)" (форми № 4-3д.1, № 4-3м.1);
8) "Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів" (форми № 4-4д) ;
9) "Звіт про рух необоротних активів" (форма №5);
10) "Звіт про рух матеріалів і продуктів харчування" (форма
№ 6);
11) "Звіт про заборгованість бюджетних установ" (форми № 7д,
№ 7м);
12) "Звіт про заборгованість бюджетних установ за окремими програмами" (форми № 7д., 1№ 7м.1) ;
13) "Звіт про результати фінансової діяльності" (форма № 9);
14) "Звіт про недостачі та крадіжки грошових коштів та матеріальних цінностей в бюджетних установах" (форма № 15);
15) пояснювальна записка до річного звіту, що включає текст та додатки.
Головні розпорядники бюджетних коштів та бюджетні установи, які мають підвідомчі установи, зведені річні фінансові звіти про виконання кошторисів складають у такому самому обсязі.
Розглянемо детальніше склад та порядок заповнення форм звітів розпорядниками бюджетних коштів.
1) Форма № 1 "Баланс" містить узагальнені підсумкові показники, отримані на підставі звірених даних бухгалтерських документів за станом на початок та на кінець бюджетного періоду. Вхідні сальдо статей "Балансу" на початок 2005 року повинні бути тотожними вихідним даним статей "Балансу" на 2004 рік.
Установи складають єдиний Баланс:
- за всіма рахунками та про всі господарські операції які стосуються її діяльності;
- за всіма коштами загального і спеціального фондів;
- за всіма видами бюджетів.
Баланс складається з активів та пасивів.
АКТИВ | ПАСИВ | ||
Розділ 1 | Необоротні активи | Розділ 1 | Власний капітал |
Розділ 2 | Оборотні активи | Розділ 2 | Зобов'язання |
Розділ 3 | Витрати | Розділ 3 | Доходи |
Баланс | Баланс |
У розділі "Необоротні активи" відображається вартість матеріальних і нематеріальних активів установи, отриманих для довготривалого використання і не призначених для реалізації або витрачання протягом одного року.
У розділі "Оборотні активи" відображені грошові кошти та їх еквіваленти, а також інші активи призначені для реалізації або використання протягом року (матеріали, продукти харчування, усі види палива, малоцінні та швидкозношувані предмети, дебіторська заборгованість, розрахунки, одержані векселі, каса, інші кошти).
Розділ "Витрати", призначений для відображення фактичних видатків і витрат бюджетних установ, проведених протягом бюджетного року.
У розділі "Власний капітал" відображені суми фондів бюджетних установ і фінансових результатів діяльності за минулі роки.
Фонди бюджетних установ складаються з фонду в необоротних активах і фонду в малоцінних та швидкозношуваних предметах.
У розділі "Зобов'язання" відображаються поточні та довгострокові зобов'язання бюджетних установ (кредити, позики, короткострокові видані векселі; кредиторська заборгованість за розрахунками з постачальниками, підрядниками та замовниками за виконані роботи й надані послуги; кредиторська заборгованість, що виникла в процесі виконання державних цільових програм).
Розділ "Доходи" призначений для відображення всіх надходжень бюджетної установи, які вона отримує на виконання кошторису, у річному фінансовому звіті не заповнюється (крім рядка 435). Оскільки всі доходи підсумковими оборотами в кінці року списуються на результат виконання кошторису за рік, то записів у графі "На кінець року" не повинно бути (крім доходів за витратами майбутніх періодів).
До Балансу додаються довідки до рахунку 70 "Доходи загального фонду" та до рахунку 71 "Доходи спеціального фонду".
До річного Балансу додається довідка органу Державного казначейства України про залишки коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) та поточних рахунках бюджетної установи на початок року. За даними цієї довідки складається Реєстр про залишки коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) та поточних рахунках установи за станом на 1 січня наступного року.
Реєстри про залишки коштів додаються до зведених річних фінансових звітів головних розпорядників бюджетних коштів та бюджетних установ, що мають підвідомчі установи.
2) Форма № 2д "Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" (№ 2м).
Розпорядники та одержувачі коштів державного (місцевого) бюджету складають звіт:
- на підставі даних про отримані і використані асигнування із загального фонду бюджету згідно з кошторисом та планом асигнувань;
- за кожним кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету (або тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів) у розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету.
Крім того, складається зведений звіт форми № 2д за всіма кодами програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету (або за всіма кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів).
3) Форма № 2-валюта "Звіт про використання коштів загального фонду бюджету з міжнародної діяльності України" складається установами, що отримують асигнування в іноземній валюті.
Звіт складається за кожним кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету в розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету; операції відображаються в національній валюті України в сумах, які визначаються шляхом перерахунку іноземної валюти за курсом Національного банку України. Перерахунок здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого наказом Державного казначейства України від 27 травня 2005 року № 96.
Кошти державного бюджету з міжнародної діяльності, що отримують бюджетні установи в національній валюті України, у формі № 2-валюта не відображаються.
4) Звіти форми № 4д про надходження і використання коштів спеціального фонду складаються установами, які отримують кошти державного бюджету в розрізі кодів програмної класифікації видатків за формами:
- Форма № 4-1д - "Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами" (№ 4-1м).
Звіти складають установи, що отримують плату за послуги постійного характеру, які відповідають чинному законодавству та обов'язково плануються у кошторисі. Це послуги, пов'язані з виконанням основних функцій і завдань бюджетної установи та плата за оренду власного майна.
- Форма № 4-2д - "Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ" (№ 4-2 м).
Звіти складаються установами за коштами, які:
- не мають постійного характеру;
- плануються за попередньо обумовленими рішеннями Кабінету Міністрів України або за вже укладеними угодами, або за календарними планами проведення централізованих заходів;
- надходять у вигляді грантів, дарунків, благодійних внесків, інвестицій згідно з чинним законодавством .
- Форма № 4-3д - "Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду" складають установи, які за розподілами головних розпорядників коштів отримують кошти, що відносяться до інших надходжень спеціального фонду бюджету, у тому числі надходження від реалізації майна (№ 4-3 м).
- Форма № 4-3д.1 - "Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)" складають установи, які отримують кошти міжнародних фінансових організацій для підготовки та реалізації проектів економічного і соціального розвитку України (№ 4-3м.1).
- Форма № 4-4 д - "Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів" складається установами, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету і отримують субвенцію з місцевого бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів.
5) Форма № 5 - "Звіт про рух необоротних активів" відображає вартість необоротних активів бюджетної установи на початок і кінець року, їх рух протягом бюджетного року (будинки, споруди, машини, обладнання, інструменти, прилади, інвентар).
6) Форма № 6 - "Звіт про рух матеріалів і продуктів харчування" відображає рух протягом року матеріалів і продуктів харчування та їх залишки на початок і кінець року (продукти харчування, медикаменти і перев'язувальні засоби, господарські матеріали і канцелярське приладдя, паливо, горючі і мастильні матеріали).
7) Форма № 7д - "Звіт про заборгованість бюджетних установ".
Бюджетні установи складають звіти про фактичну дебіторську та кредиторську заборгованість, яка виникла в установі при виконанні кошторису за звітний та минулі роки і яка на кінець звітного року залишилась на обліку або була списана.
У разі, коли джерелом надання кредитів є кошти, що надійшли до спеціального фонду як суми повернутих кредитів, які надавалися із загального фонду бюджету раніше, у звітності:
- за загальним фондом відображається зменшення дебіторської заборгованості в сумі повернутих кредитів (тобто відображається різниця між сумою наданих кредитів та сумою повернутих кредитів) при цьому, кредиторська заборгованість перед бюджетом за кредитами, наданими із загального фонду державного бюджету, не змінюється;
- за спеціальним фондом відображається дебіторська заборгованість установ за сумами кредитів, наданих позичальникам із спеціального фонду бюджету.
Звіт складається в розрізі кодів економічної та програмної класифікації видатків і містить інформацію про заборгованість бюджетних установ за видатками, так і за нарахованими доходами.
- Форма № 7д.1 - "Звіт про заборгованість бюджетних установ за окремими програмами" розпорядники коштів складають за сумами заборгованості, що виникла при виконанні кошторису за звітний та минулі роки за окремими програмами, передбаченими у Державному бюджеті України (за придбані та відпущені матеріальні цінності, за надані пільгові довготермінові кредити тощо).
Ця заборгованість не пов'язана з видатками установи на її утримання.
8) Форма № 9 - "Звіт про результати фінансової діяльності" складається бюджетними установами для відображення результату їх фінансової діяльності за звітний рік.
У звіті відображаються:
- операції, проведені за доходами, видатками бюджетної установи;
- операції, наслідками яких є збільшення або зменшення доходів та/або видатків бюджетної установи.
Результат фінансової діяльності бюджетної установи визначається шляхом списання підсумковими оборотами доходів та видатків за 2005 рік.
9) Форма № 15 - "Звіт про недостачі та крадіжки грошових коштів та матеріальних цінностей в бюджетних установах" відображає недостачі та крадіжки грошей і матеріальних цінностей в розрізі заходів, що були проведені для їх усунення.
10) Пояснювальна записка до річного звіту. Пояснювальна записка до квартального та річного звітів відображає:
- короткий опис діяльності бюджетної установи;
- роз'яснення щодо виявлених помилок минулих років та пов'язаних з ними коригувань;
- основні фактори, що вплинули на невиконання кошторису, дані про заборгованість за заробітною платою та іншими соціальними виплатами та причини виникнення;
- зміни у фінансовому стані бюджетної установи за звітний рік;
- результати проведення щорічної інвентаризації активів та зобов'язань;
- реструктуризовану заборгованість бюджетної установи та підстави для неї;
- анульовані та відновлені протоколи взаємозаліків і відмінені та відновлені векселі минулих періодів;
- розбіжності між даними різних форм звітності, а також між показниками звітності на кінець 2004 року і на початок 2005 року (якщо такі розбіжності мали місце);
- суму виплат штрафів, накладених на бюджетну установу контролюючими органами, підстави, винних осіб;
- надходження коштів для виконання окремих доручень, благодійних внесків, грантів, дарунків та інвестицій у національній та іноземній валюті, підставу та мету їх отримання;
- розшифровку поточних рахунків, що відкриті в установах банків, підстави для наявності таких рахунків із зазначенням залишків на цих рахунках та виду коштів.
До пояснювальної записки крім вищеназваних даних надаються наступні довідки та реєстри:
1) Довідка про рух грошових коштів, в якій наводено суми коштів за операціями, проведеними у грошовій та негрошовій формах.
2) Довідка про залишки коштів загального та спеціального фондів державного або місцевих бюджетів на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) рахунках за станом на 1 січня 2006 року. За цією формою довідка надається органами Державного казначейства України. Установи банків надають такі довідки за встановленими ними формами.
3) Реєстр про залишки коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) та поточних рахунках установ за станом на 1 січня 2006 року. Складається установами за даними довідок органів Державного казначейства України або установ банків.
4) Реєстр про залишки коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) та поточних рахунках підвідомчих бюджетних установ за станом на 1 січня 2006 року. Цей реєстр додається до зведених річних фінансових звітів головних розпорядників бюджетних коштів та бюджетних установ, що мають підвідомчі установи, і складається за даними довідок органів Державного казначейства України або установ банків.
5) Довідка про дебіторську заборгованість, яка складається за загальним та спеціальним фондом, з вказівкою у разі наявності причин виникнення дебіторської заборгованості.
6) Довідка про депозитні операції бюджетних установ, що проводить бюджетна установа відповідно до нормативно-правових актів.
7) Інформація про виконання статті 78 Закону України "Про Державний бюджет України на 2005 рік". Наводиться інформація за коштами, що отримані як плата за послуги, які надавались бюджетними установами (крім надходжень у натуральній формі).
8) Довідка про суми дебіторської та кредиторської заборгованості установи за операціями, які не відображаються у формі N 7д, N 7м "Звіт про заборгованість бюджетних установ".
При наявності розбіжності між плановими бюджетними асигнуваннями і фактичним надходженням коштів у пояснювальній записці до річного фінансового звіту обов'язково мають бути викладені роз'яснення.
Річні фінансові звіти перевіряються на відповідність даних обліку і візуються відповідним органом Державного казначейства України.
Головні розпорядники бюджетних коштів для складання зведених звітів приймають звіти від розпорядників нижчого рівня тільки у разі наявності візи органами Державного казначейства України.
Річні фінансові звіти подаються у повному обсязі:
- установі вищого рівня;
- органу Державного казначейства України;
- Рахунковій палаті.
Звітність, що надається розпорядниками бюджетних коштів, за строками та формами надання зведена в таблиці 30.
Таблиця 30
Форми та строки надання фінансової звітності розпорядниками бюджетних коштів
Строки та форми звітів | Місячна звітність | Квартальна звітність | Річна звітність |
Строк на- | Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня | ||
До 5 числа місяця, наступного за звітним | До 15 числа місяця, наступного за звітним кварталом | До 22 січня року, наступного за звітним | |
дання | Головні розпорядники | ||
звітності | До 15 числа місяця, наступного за звітним | До 30 числа місяця, наступного за звітним кварталом | Не пізніше 1 березня року, наступного за звітним |
Продовження таблиці
Строки та форми звітів | Місячна звітність | Квартальна звітність | Річна звітність |
Форми звітності | № 2 мд № 2-валюта № 4-1мд № 4-2мд № 4-3мд № 4-3мд.1 № 7 мд № 7 мд.1 № 8 мд | Баланс - форма № 1 № 2 кд № 2-валюта № 4-1кд № 4-2кд № 4-3кд № 4-3кд.1 № 4-4кд № 7 кд № 7 кд.1 Пояснювальна записка до квартального звіту | Баланс - форма № 1 № 2 д № 2-валюта № 4-1д № 4-2д № 4-3д № 4-3д.1 № 4-4д № 7 д № 7 д.1 Форма № 5 Форма № 6 Форма № 9 Форма № 15 Пояснювальна записка до річного звіту |
Постановою Кабінету Міністрів України № 1777 від 31 грудня 2004 року внесено зміни в Порядок подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 419 від 28 лютого 2000 року. Відповідно до цього документу розпорядники бюджетних коштів разом з річною звітністю про виконання кошторисів доходів та видатків подають аудиторський звіт з висновком щодо її достовірності. Аудиторський звіт складається органом Державної контрольно-ревізійної служби відповідно до затвердженого плану роботи.
Річний звіт про виконання закону про Державний бюджет України
Квартальний звіт про виконання Державного бюджету України
Місячна звітність про виконання Державного бюджету України
8.4. Розгляд та порядок затвердження звіту про виконання бюджету держави
Тема 9. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ БЮДЖЕТУ
9.1 Сутність та призначення державного фінансового контролю
9.2. Органи державного фінансового контролю в Україні
9.3. Види, форми та методи державного фінансового контролю у бюджетній сфері
Класифікація видів фінансового контролю