Безпека життєдіяльності людини - Лапін В.М. - Поведінка персоналу у випадку затоплення приміщень банку

1. Зачинити вікна, двері в приміщеннях, якщо можна, здійснити їх герметизацію.

2. З отриманням команди (сигналу) про евакуацію негайно залишити будівлю банку, якщо це не можливо, піднятись на верхні поверхи, в жодному разі не укриватись у підвалах.

3. Перед тим, як вийти з приміщення, необхідно одягнути пов'язку із мокрої тканини, закрити всі відкриті ділянки тіла.

4. Евакуацію з місця аварії треба здійснювати перпендикулярно вітру.

5. Прибувши в безпечне місце, зняти з себе одяг і прийняти душ. Одяг підлягає спеціальній обробці (дегазації).

Поведінка персоналу у випадку аварій на АЕС

1. Одержавши повідомлення про радіаційну небезпеку, працівники банку повинні залишатися у приміщенні, оскільки стіни цегляного будинку послаблюють іонізуюче випромінювання у 10 разів, заглиблені укриття (підвали) з покриттям із дерева — у 7 разів, з покриттям із цегли або бетону — в 40— 100 разів.

2. Організувати періодичний контроль рівня доз радіації на території і в приміщеннях банку.

3. Провести герметизацію приміщень з метою зменшення проникнення радіоактивних речовин (щільно зачиніть вікна, двері, вентиляційні отвори тощо).

4. Забезпечити персонал банку засобами індивідуального захисту органів дихання (протигаз, респіратор, ватно-марлева пов'язка).

5. Провести йодну профілактику.

6. Щоденно виконувати вологе прибирання робочих приміщень банку, на вході до приміщень мати вологі килимки.

7. Обмежити куріння, обов'язково мити руки перед кожним вживанням їжі.

8. Організувати своєчасне інформування персоналу про зміни радіаційної обстановки, поширення чуток і неправдивих висловлювань щодо підвищеної небезпеки радіаційного ураження.

9. Періодично проводити медичні огляди персоналу банку.

10. У випадку забруднення території банку з рівнем радіації більше 5 мр/год. усі працівники підлягають евакуації в безпечне місце (район).

11. Після прибуття в безпечне місце необхідно провести часткову санітарну обробку шкіри (вмийте відкриті ділянки шкіри водою, прополощіть рот і ніс), дезактивацію засобів захисту, одягу і взуття.

Поведінка персоналу у випадку затоплення приміщень банку

1. Установити джерело затоплення та вжити заходів щодо його перекриття.

2. Евакуювати персонал, цінності та документи із затоплених або тих, яким загрожує затоплення, приміщень і ділянок місцевості.

3. Вимкнути газ, електропостачання.

4. Якщо вода зійшла, перевірити справність та стан будинку банку, приміщень, каналізації, електромереж та мереж зв'язку.

5. Вжити заходів щодо ліквідації наслідків затоплення (очистити від мулу, провести дезінфекцію тощо).

Поведінка персоналу у випадку землетрусу

1. Від моменту, коли стали відчутними перші поштовхи, до коливань, небезпечних для будівлі банку, проходить 15—20 с, тому персонал, який перебуває на першому поверсі, має змогу залишити будівлю банку.

2. Уразі перебування на другому і вищих поверхах потрібно зайняти найбільш безпечне місце.

3. Не варто користуватись ліфтами, спускатись сходами, ховатись у кутових приміщеннях.

4. Якщо є можливість, треба відімкнути електроживлення, газ, загасити будь-який вогонь.

5. Як тільки поштовхи припинились, негайно залишити будівлю банку.

6. Якщо хтось опинився в заблокованому приміщенні, доцільно встановити, чи немає поблизу когось із людей, подати голос, постукати в стінки, по батареях тощо. В жодному разі не можна запалювати вогонь.

7. Після закінчення землетрусу необхідно вжити всіх заходів щодо пошуку і звільнення з-під завалів людей, надання їм медичної допомоги й евакуації їх до медичних закладів.

8. Визначити місцезнаходження сховищ, архівів серед руїн банку, організувати спостереження за ними до завершення ліквідаційних робіт. У разі доступу до них організувати охорону й евакуацію цінностей, грошей і документів.

Серйозне емоційне напруження, скрутне становище виникають при небезпеці, що пов'язана із загрозою підриву вибухового пристрою або замінування будинку установи банку. Як свідчить досвід, така екстремальна ситуація нагнітає страх, породжує невпевненість, посилює емоційне напруження як у працівників банку, так і в їх клієнтів. У такій ситуації важливо вжити заходів, які, не порушуючи виробничу діяльність установи, на тривалий час змогли б дати можливість провести заходи щодо безпеки працівників банку (рис. 4.10).

При отриманні поштових надходжень чи особистих вручень пакетів, бандеролей необхідно звернути увагу на:

— помітки "Відкрити тільки особисто", "Особисто в руки" тощо;

— надмірну поштову оплату;

— надмірну вагу листа та іншої кореспонденції;

— пакунок, що перев'язаний значною кількістю клейкої стрічки, шпагату;

— нерівномірно або несиметрично розміщено те, що вкладено;

— еластичність упаковки, схожу на гуму, або навпаки, незвичну громіздкість та жорсткість;

— незвичайний запах або такий, що нагадує гуталін;

— наполегливі спроби доставити передачу, кореспонденцію, посилку, букет квітів тощо особисто в руки.

При виявленні вибухового пристрою або підозрілого предмета необхідно

1. Не порушуючи обстановки біля місця знаходження підозрілого предмета, здійснити невідкладні

Порядок дій у випадку замінування або загрози вибуху в будинку установи банку

Рис. 4.10. Порядок дій у випадку замінування або загрози вибуху в будинку установи банку

заходи щодо організації особистої безпеки та оточуючих.

2. Терміново повідомити керівника установи (або особу, яка виконує його обов'язки) та керівника підрозділу банківської безпеки про виявлений вибуховий пристрій чи підозрілий предмет (назвати своє прізвище, точне місцезнаходження вибухового пристрою та місце, де чекатимете подальших вказівок).

3. Заборонити користуватись мобільним телефоном поблизу місця знаходження вибухового пристрою, тому що не виключена можливість його радіо-керованості.

4. У подальшому діяти за вказівками керівництва установи.

Таким чином, в умовах ринкових відносин, які характеризуються конкурентною боротьбою, підприємницька діяльність здійснюється в умовах різного роду небезпек. У таких умовах необхідно навчати працівників банку безпечній поведінці, психологічній готовності зустріти небезпеку і вмінню грамотно діяти. А самій підприємницькій структурі розробляти ефективні заходи щодо стійкої життєдіяльності, яка забезпечується реалізацією основних пріоритетних цілей виживання в умовах дій несприятливих факторів.

Гарантування безпеки підприємницької діяльності є закономірним явищем у суспільстві з ринковими відносинами. З огляду на це безпека банківського бізнесу потребує професійної підготовки фахівців.

Поведінка персоналу у випадку землетрусу
При отриманні поштових надходжень чи особистих вручень пакетів, бандеролей необхідно звернути увагу на:
При виявленні вибухового пристрою або підозрілого предмета необхідно
4.4. Надання першої медичної допомоги
Послідовність надання першої допомоги
Висновки
ВИКОРИСТАНА І РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
ПЕРЕДМОВА
ВСТУП У БЕЗПЕКУ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ТЕОРІЇ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ ТА СУСПІЛЬСТВА
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru