Маркетинг - Петруня Ю.Є. - Тестові вправи

Знайдіть одну правильну відповідь.

1. Стратегія зазвичай розглядається як:

а) набір певних заходів, які спрямовуються на вирішення найбільш гострих проблем організації;

б) система заходів гнучкого реагування на зміни в зовнішньому середовищі організації;

в) визначення довгострокових цілей, а також принципових дій щодо їх реалізації;

г) довгострокові цілі організації, які за будь-яких умов не можуть переглядатися;

д) система управління, яка поєднує в собі елементи мобільності, гнучкості та орієнтації на ефективні технології управління.

2. Стратегія бізнес-одиниці:

а) базується на загальній стратегії організації;

б) поєднує в собі довгострокові та короткострокові цілі;

в) передбачає створення інформаційної бази для забезпечення гнучкості системи управління;

г) є об'єднанням функціональних стратегій, орієнтованих на конкурентоспроможність організації;

д) немає правильної відповіді.


3. До основних стратегічних рівнів можна віднести:

а) рівень організації в цілому, рівень власників організації, рівень вищого виконавчого органу організації;

б) рівень організації в цілому, рівень бізнес-організації, функціональний рівень;

в) рівень організації в цілому, рівень бізнес-одиниці рівень ради власників організації;

г) функціональний рівень, рівень бізнес-одиниці, рівень власників організації, рівень вищих менеджерів організації;

д) немає правильної відповіді.

4. До основних компонентів стратегії організації не належить визначення:

а) місії організації;

б) стратегічних конкурентних переваг організації;

в) стратегічної системи управління персоналом;

г) показників оцінки діяльності;

д) немає правильної відповіді.

5. Маркетингова стратегія є:

а) принциповими діями організації в сфері товарної та комунікаційної політики;

б) системою стратегічного бачення позиції товарів організації у свідомості споживача;

в) довгостроковим планом діяльності організації та основними принципами його реалізації;

г) принципами формування основних інструментів маркетингу організації;

д) принципами забезпечення ринкової конкурентоспроможності організації.

6. Бізнес-одиницею не може бути:

а) філія компанії;

б) підрозділ компанії, що працює з певною товарною групою;

в) дирекція компанії;

г) рада засновників компанії;

д) варіанти в), г).

7. Об'єктами портфельного аналізу є:

а) пакети акцій підприємств, якими володіє компанія;

б) структура кредитів, які отримані компанією;

в) товарні напрямки компанії;

г) еластичність попиту на тих ринках, на яких діє компанія;

д) співвідношення доходів та витрат за різними напрямками діяльності компанії.

8. Знаходження у квадранті "Грошовий мішок" матриці ВС6 означає, що компанія:

а) має найбільшу частку ринку;

б) має значну частку ринку, що дає їй змогу отримувати великі доходи;

в) не є лідером ринку, але може мати достатньо грошових ресурсів для постановки завдання стати лідером ринку;

г) є лідером ринку, який дуже активно розвивається;

д) немає правильної відповіді.

9. Знаходження у квадранті "Зірка" матриці ВСЄ означає, що компанія:

а) швидко збільшує свої доходи від реалізації продукції;

б) є лідером на ринку, місткість якого збільшується досить повільно;

в) не має на ринку достойних конкурентів;

г) суттєво відірвалася від конкурентів;

д) має найбільшу частку ринку, темпи розвитку якого є високими.


10. Знаходження у квадранті "Собака" матриці ВСG означає, що компанія:

а) повинна замислитися над тим, чи не доцільно їй ліквідувати певний товарний напрямок;

б) повинна якнайшвидше інвестувати кошти у цей товарний напрямок;

в) повинна терміново розробити програму масштабного інвестування для модернізації технології виробництва певного товару;

г) повинна провести оптимізацію своєї системи ціноутворення та ринкового позиціювання;

д) варіанти в), г).

11. Знаходження у квадранті "Знак питання" ("Важкі діти") матриці ВСG означає, що компанія:

а) вичерпала всі свої інвестиційні можливості у межах цього товарного напрямку у зв'язку з неперспективністю ринку;

б) повинна замислитися над тим, чи не доцільно їй ліквідувати цей товарний напрямок;

в) повинна замислитися над тим, чи не доцільно змінити стратегію свого позиціювання;

г) повинна замислитися над тим, чи не доцільно змінити свою товарну, цінову та комунікаційну стратегію;

д) повинна насамперед замислитися над тим, як їй збільшити свою частку ринку.

12. До основних маркетингових стратегічних питань не належать:

а) визначення ринків, на яких буде працювати компанія;

б) визначення суб'єктів маркетингових досліджень;

в) визначення цільових сегментів ринку;

г) позиціювання торговельної марки;

д) варіанти б), г).

13. SWOT-aнaлiз — це:

а) методика визначення відносної частки ринку компанії;

б) технологія проведення маркетингових досліджень загального стану ринку;

в) технологія проведення маркетингових досліджень переваг споживачів;

г) варіанти б), в);

д) немає правильної відповіді.

14. Стратегія розвитку ринку компанії передбачає:

а) створення нового для компанії продукту;

б) пошук нових покупців для продукції, яку випускає компанія;

в) створення нового для компанії продукту, який буде пропонуватися на новому для неї ринку;

г) одночасний пошук нових місць реалізації продукції та шляхів зниження еластичності попиту на продукцію компанії;

д) здійснення впливу на державні органи для прийняття ними необхідних рішень щодо розвитку ринку.

15. Товарно-ринкова стратегія диференціації передбачає:

а) необхідність роботи з новим сегментом у межах того ринку, на якому вже діє компанія;

б) створення нового для компанії продукту, який буде пропонуватися на новому для неї ринку;

в) внесення змін до умов роботи компанії з різними торговельними посередниками;

г) суттєву модернізацію наявних каналів розподілу продукції компанії;

д) немає правильної відповіді.


Розділ 11. ОРГАНІЗАЦІЯ І КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
11.1. Організація маркетингу на підприємстві
11.2. Контроль маркетингової діяльності
Висновки
Основні терміни та поняття
Тестові вправи
ЛІТЕРАТУРА
ПЕРЕДМОВА
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ
1.1. Суть та визначення маркетингу
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru