Маркетинг - Петруня Ю.Є. - ЛІТЕРАТУРА

1. Аакер Д. Создание сильных брендов: Пер. с англ. — М.: Изд. дом Гребенникова, 2003. — 440 с.

2. Вернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. — СПб.: Питер, 2001. — 864 с.

3. ВлайтДж. Основы маркетинга: Пер. со 2-го англ. изд. — К.: Знання-Прес, 2003. — 424 с.

4. Вовчак A.B. Маркетинговий менеджмент: Підручник. — К.: КНЕУ, 1998. — 268 с.

5. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. — К.: Ліб-ра, 2002. — 712 с.

6. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга: Учеб. пособие: Пер. с англ. — М.: Изд. дом "Вильяме", 2000. — 688 с.

7. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшинз: Пер. с англ. — М.: Филин, 1996. — 285 с.

8. Классика маркетинга / Сост. Б.М. Энис, К.Т. Кокс, М.П. Моква. — СПб.: Питер, 2001. — 752 с.

9. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент: Экспресс-курс / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. — СПб.: Питер, 2003. — 496 с.

10. Котлер Ф., Амстронг Г. Введение в маркетинг. — М.: Изд. дом "Вильяме", 2000. — 640 с.

11. КревенсД. Стратегический маркетинг. — 6-е изд.: Пер. с англ. — М.: Изд. дом "Вильяме", 2003. — 762 с.

12. Ламбен ЖЖ. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. — СПб.: Союз, 1996. — 870 с.

13. Лук'янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2000. — 380 с.

14. Маркетинг / У. Руделиус и др. — М.: ДеНово, 2001. — 706 с.

15. Маркетинг: Підручник / В. Руделіус, О.М. Азарян, O.A. Виноградов та ін. — К.: Навч.-метод, центр "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2005. — 422 с.

16. Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посіб. / За заг. ред. проф. СМ. Ілляшенка. — Суми: ВТД "Університетська книга", 2004. — 974 с.

17. Павленко А.Ф., Вовчак A.B. Маркетинг. — К.: КНЕУ, 2001. —106 с.

18. Петруня ЮЖ., Мищенко АЛ. Маркетинг: Учеб. пособие. — Днепропетровск: Изд-во ДУЭП, 2006. — 124 с.

19. Портер М. Конкуренция: Пер. с англ. — М.: Изд. дом "Вильяме", 2003. — 496 с.

20. Почепцов Г. Паблик рилейшнз. — К.: Знання, 2000. — 506 с.

21. РайсЭ., ТраутДж. Маркетинговые войны. — СПб.: Питер, 2006. — 256 с.

22. Ромат ЕЛ. Реклама: Учеб. для студентов специальности "Маркетинг". — 3-е изд., перераб. и доп. — К.; X.: НВФ "Студцентр", 2000. — 480 с.

23. Смит П. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход: Пер. со 2-го англ. изд. — К.: Знання-Прес, 2003. — 796 с.

24. СтаростінаА.0., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посіб. — 3-тє вид., перероб. — К.: Знання, 2006. — 327 с.

25. Траут Дж. Дифференцируйся или умирай!: Пер. с англ. — СПб.: Питер, 2006. — 240 с.

26. Траут Дж., Райе Э. Позиционирование: битва за умы: Пер. с англ. — СПб.: Питер, 2006. — 272 с.

27. Уэллс У., Вернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. — СПб.: Питер, 2003. — 800 с.

28. Фоксол Г.. Голдсмит Р., Браун С. Психология потребителя в маркетинге / Пер. с англ. под ред. И.В. Андреевой. — СПб.: Питер, 2001. — 352 с.

29. ЭнджелД., Блэкуэлл Р., Миниард П. Поведение потребителей. — СПб.: Питер Ком, 1999. — 768 с.

30. Шевченко Л.С. Введение в маркетинг: Учеб.-практ. пособие. — X.: Консул, 2000. — 672 с.

ПЕРЕДМОВА
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ
1.1. Суть та визначення маркетингу
1.2. Комплекс елементів маркетингу
1.3. Принципи та функції маркетингової діяльності підприємства
1.4. Види маркетингу
1.5. Концепція маркетингового розвитку підприємства
1.6. Суб'єкти маркетингу підприємства
1.7. Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу
1.8. Стратегічний план маркетингу підприємства
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru