Маркетингова політика розподілу - Біловодська O.A. - Запитання і завдання для самоконтролю

1. Розкрийте сутність, назвіть види і функції оптової торгівлі.

2. Наведіть фактори потреби у виникненні і функціонуванні оптових підприємств па ринку.

3. Поясніть роль і значення оптової торгівлі у процесі розподілу товарів.

4. Дайте характеристику організаційній структурі оптової торгівлі.

5. Сформулюйте визначення і форми оптових закупівель. Поясніть кожен з етапів організації оптових закупівель.

6. Охарактеризуйте організацію та документальне оформлення оптових закупівель.

7. Проаналізуйте методи організації оптового продажу товарів.

8. Сформулюйте сутність та перелічіть основні методи оптового продажу товарів.

9. Охарактеризуйте організацію транзитного продажу (товароруху).

10. Визначте методи продажу товарів зі складу та охарактеризуйте їх.

11. Поясніть організацію дрібнооптового продажу товарів.

Тести

1. Характерною рисою оптової торгівлі, що підкреслює її відмінність від роздрібної, с ... .

2. До функцій оптової торгівлі у частині її взаємодії з представниками сфери виробництва не належить:

а) стимулювання і концентрація підприємницької діяльності всіх форм, видів і різновидів;

б) організація своєчасної доставки товарів у роздрібну торговельну мережу;

в) активна участь у проектуванні й формуванні виробничого асортименту товарів і послуг, піднесенні загального рівня якості виготовлюваних матеріальних благ.

3. Загальна сукупність об'єктів оптової торгівлі поділяється па:

а) оптові підприємства;

б) окремих підприємців, зайнятих оптовою торговельною діяльністю;

в) роздрібні підприємства;

г) оптові організації.

4. До груп, в які об'єднуються оптові торговельні формування, не належать:

а) незалежні оптові торговці;

б) оптові торговельні агенти;

в) виробничо-торговельні об'єднання;

г) оптові торговельні посередники.

5. Організаційні форми оптового продажу і закупівлі товарів ділять на групи:

а) купівля-продаж з укладанням договорів постачання під час індивідуальних зустрічей представників постачальників і оптових покупців;

б) купівля-продаж під час відвідування оптовим покупцем або його представником складу-магазину оптового посередника без укладання договорів постачання;

в) купівля-продаж на спеціально організованих комерційних ринкових заходах, де господарські зв'язки документально це оформлюються;

г) усі відповіді правильні.

6. До етапів організації оптових закупівель належать:

а) вивчення попиту споживачів;

б) вивчення пропозиції на ринку;

в) розроблення оперативного плану оптових закупівель;

г) розроблення оперативного плану постачання.

7. Джерелами закупівлі товарів для оптових підприємств с:

а) промислові й сільськогосподарські підприємства, місцева промисловість, індивідуальні виробництва;

б) підприємства роздрібної торгівлі;

в) оптово-посередницькі структури;

г) усі відповіді правильні.

8. Економічна сутність оптового продажу товарів полягає у:

а) продажу товарів для особистого споживання;

б) продажу товарів для подальшого перепродажу в сфері обігу;

в) продажу товарів для колективного споживання.

9. Продаж товарів зі складів оптових підприємств це може здійснюватися:

а) методом особистого відбирання товарів покупцями;

б) телефонним, письмовим замовленням;

в) через пересувні кімнати товарних зразків;

г) немає правильної відповіді.

10. До принципів, якими керуються під час розміщення товарних зразків для полегшення особистого відбирання товарів, не належить:

а) кожний зразок розміщується у різних місцях;

б) зразки розміщуються за товарними групами з урахуванням спорідненості попиту;

в) зразки нових товарів негайно представляють на виставці, а після завершення продажу відразу знімають з виставки;

г) немає правильної відповіді.


Розділ 6. РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ У КАНАЛАХ РОЗПОДІЛУ
6.1. Поняття, склад і функції роздрібної торгівлі
6.2. Фактори розвитку роздрібної торгової мережі, її роль та значення
6.3. Організація постачання товарів підприємств роздрібної торгівлі
Фактори виливу та основні вимоги організації процесу товаропостачання.
Принципи організації товаропостачання.
Стадії процесу товаропостачання.
6.4. Організація продажу товарів у системі роздрібної торгівлі
Форми і методи продажу
Продаж товарів через прилавок обслуговування
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru