Міжнародний маркетинг - Барановська М.І. - 1.3.9. В чому полягають недоліки використання електронної пошти в міжнародній маркетинговій діяльності?

Слід зауважити на певних недоліках, здавалося б, сучасного виду зв'язку - електронної пошти:

1) є серйозні побоювання в надійності і достовірності інформації, що отримується, наприклад, адреса і/або само повідомлення можуть бути підробленими. З такою проблемою покликані боротися спеціальні програми шифрування текстів і включення в кінець кожного повідомлення цифрового підпису, файлу що відправляється;

2) при передачі електронних повідомлень необхідно пам'ятати, що система не може забезпечити їх конфіденційність і вони можуть бути навмисно або випадково використані в корисливих і кримінальних цілях;

3) надмірне зростання кількості інформаційних повідомлень, що отримуються, також створює серйозні труднощі в компанії. Зайва інформація, так званий інформаційний шум, ускладнює роботу відповідних підрозділів фірми. В цьому випадку рекомендують встановлювати в комп'ютери спеціальні програми-фільтри, що пропускають тільки обумовлену особливими обмеженнями інформацію, сортують її згідно інстальованим критеріям, і блокуючі програми, тобто ті, що знищують ту інформацію, яку дана фірма отримувати не хоче;

4) своєю простотою електронна пошта послабляє увагу співробітників компанії, і кореспонденція, що відправляється ними, може бути зрозумілою неправильно і привести до серйозних помилок в роботі з партнерами;

5) при всіх своїх перевагах електронна пошта не може і не повинна повністю замінити інші форми спілкування, і особливо особисті контакти в бізнесі.

1.3.10. Які особливості використання Інтернету у міжнародних маркетингових дослідженнях?

Зазвичай компанії, що ведуть міжнародні маркетингові дослідження за допомогою Інтернету, мають списки джерел необхідної інформації, а також список адресів розсипки матеріалів клієнтам компанії, що особливо важливе для розсипки рекламних оголошень та інших повідомлень. Відповідні комп'ютерні програми дозволяють відстежувати, які сторінки відвідуються більше за інші, як часто на них заходять користувачі Інтернету. Маркетолог веде статистику читацького попиту і удосконалює форми "подачі себе" в електронному вигляді. Важливу інформацію про споживачів маркетологи-дослідники отримують за допомогою вивчення потоку відвідувачів на сервері компанії і електронної пошти. Відстежуються географічні, демографічні, майнові, психографічні і поведінкові характеристики споживачів, що допомагає надалі сегментувати ринок і обирати цільовий сегмент.

Маркетологи-дослідники для збору інформації в мережі Інтернет користуються сайтами спеціалізованих компаній, що досліджують ринки, фірми і споживачів різних країн, сайтами міжнародних і урядових установ, сайтами компаній-конкурентів і компаній-партнерів, електронними бюро статистичних матеріалів, міжнародних і національних організацій, газетних і журнальних вирізок (Fortune, The Economist, Financial Times, Tendances de la Conjoncture), сайтами науково-дослідних інститутів, університетів, бібліотек і т. ін. В цьому випадку велику допомогу надають пошукові системи, навіть коли адреса об'єкту, що вивчається, невідома. При цьому важливо виявити їх гіпертекстові зв'язки.

Особливо корисні каталоги інтернет-ресурсів щодо інформації в області міжнародного маркетингу, вивчення інтерактивних матеріалів спеціалізованих агентств, що займаються маркетинговими дослідженнями і вивченням фірм і осіб відомих бізнесменів і що випускають спеціальні довідники в друкарському і електронному вигляді. До них перш за все відносяться Dun & Breadstreet, Moody's, Compass, Who is Who та ін. Вони за певну оплату надають можливість користуватися своїми банками даних, які дозволяють добре орієнтуватися в ситуації з пошуком і вибором партнерів по міжнародному бізнесу.

Вивчення ринку в мережі Інтернет здійснюється за допомогою сайтів департаментів статистики відповідних структур держав, наприклад міністерств економіки, міністерств зовнішньої торгівлі, торговельно-промислових палат, а також міжнародних організацій, і перед усім ООН (Statistical Yearbook, Monthly Bulletin of Statistics, Commodity Trade Statistics та ін.), міжнародних торгових асоціацій, міжнародної торговельно-промислової палати і регіональних організацій.

1.3.10. Які особливості використання Інтернету у міжнародних маркетингових дослідженнях?
1.3.11. Які можливості надає Інтернет у сфері зв'язків з існуючими та потенційними клієнтами?
1.3.12. Яким чином можна проводити польові дослідження завдяки Інтернету?
1.3.13. Яким чином Інтернет забезпечує рекламну діяльність компанії?
1.3.14. Яким чином Інтернет забезпечує компанії, зв'язки з громадськістю?
1.3.15. Яким чином Інтернет забезпечує компанії стимулювання збуту?
1.3.16. Яким чином здійснюється електронна торгівля?
1.3.17. Яким чином Інтернет допомагає формувати товарну і цінову політику в міжнародній маркетинговій діяльності?
1.3.18. Які існують проблеми і перспективи розвитку міжнародного інформаційного середовища?
Розділ 2. ПОЛІТИКО-ПРАВОВЕ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru