Статистичні дані свідчать проте, що 1 квітня 70% людей збираються розіграти кого - не будь зі своїх знайомих. Розіграші є дуже популярними серед працівників. Майже всі чоловіки і 80% жінок, які взяли участь в опитуванні, проведеному одним з українських сайтів, заявили, що розіграли кого - не будь з колег, принаймні, одного разу. Половина з них зізналася, що продовжують розігрувати щодня.
Впродовж історії людства жартівники всіх часів і народів придумали розмаїття способів розіграти і розсмішити людину.
Оскільки працездатне населення більшу частину Дня сміху проводить на роботі, то об'єктами розіграшу стають, передусім, співробітники.
Прибиральниці натирають милом лінолеум. Секретарші підкладують начальникам любовні записки від анонімних відправників, охоронці міняють місцями на автомобілях номерні знаки, генеральні директори приходять на роботу у піжамних штанах поверх звичайних і очікують на першого сміливця, який зважиться натякнути про конфуз. У пресі були поради щодо розіграшу співробітників за допомогою двостороннього скотчу, кількох пачок стікерів та фольги.
За допомогою скотчу можна приклеїти до письмового столу, наприклад, комп'ютерну мишу, письмовий прибор, телефонну трубку. Дещо можна приклеїти і на стелі.
Паперовими стикерами можна заклеїти все робоче місце начальника: монітор, клавіатуру тощо. За допомогою фольги можна обгорнути низку предметів. Шпильок найбільше слід чекати з боку студентів чи бізнесменів. Кожна людина того дня цілком виправдано очікує над собою розіграшу з боку рідних, друзів чи колег. Поміж саморобних жартів мало по - справжньому смішних і дотепних. У більшості випадків жарти банальні. Інтернет містить чимало ідей щодо жартів. На практиці вони не завжди викликають очікувану реакцію. Ініціаторам відповідають агресивно та з роздратуванням.
За організацію розіграшів беруться найчастіше працівники так - званих event - агентств ("event" англійською мовою означає "подія"). Вони стверджують, що найкращий розіграш відбувається тоді, коли найгучніше сміється той над ким пожартували.
Нині в Україні День сміху нерідко використовується як привід для влаштування корпоративу. Все ж таки прецеденти вже є. Співробітників вивозять на природу і в атмосфері абсолютних веселощів проводяться різноманітні ігри. Захід призначається для згуртування фірми. Вартість першоквітневих корпоративів може бути різною - і малою, і великою.
У пресі повідомлялося, що вартість розіграшу одного російського чиновника сягнула 50 тисяч доларів. Приятелі жартома відрядили його до Швейцарії виступати з доповіддю.
Кошторис розіграшу мав такий вигляд:
оформлення запрошення від ООН на офіційному бланку -
300 доларів; послуги перекладачки - 2 500,00 доларів; машина з водієм - 4 800,00 доларів; номер у готелі - 6 000,00 доларів;
вартість авіаквитка для чотирьох друзів чиновника - 3 000,00 доларів;
вартість проживання друзів у готелі - 16 000,00 доларів;
оформлення віз на всю групу - 3 300,00 доларів.
Разом: 36 000,00 доларів. Фірмі, яка організувала розіграш, додатково сплачено комісійні у обсязі 25%від загальної суми.
Зазначений кошторис ще раз наводить на думку про справедливість слів філософа Л. Фейєрбаха про те, що у хатинах люди думають інакше, ніж у палацах. Залишається додати, що й не однаково жартують.
Оператори сфери послуг стверджують, що не дивлячись на те, що вони мають чималий арсенал оригінальних жартів, нині компанії залучають ще мало професійних жартівників, а переважно покладаються на власні сили.
Кожний відділ компанії планує цей день по своєму. Найбільше переваг мають системні адміністратори. Вони найбільші мастаки на розіграші. Можуть, наприклад, перекинути співробітникам "робочий стіл" або помістити у систему комп'ютера смайл, що буде з'являтися на моніторі кожного разу, коли співробітник буде давати комп'ютеру будь - яку команду.
16.4.4. Вечірка флірта
Катастрофічна зайнятість вдень та вечори наодинці - є серйозною проблемою жителів великих міст світу. Ті, кому вечори наодинці набридли, можуть погратися у вечірки флірта. Бажаючі погратися знайдуться. Якщо не поміж знайомих то в Інтернеті. Клубні вечірки флірта вже кілька років користуються популярністю у Європі та США,
Знамениті клубні вечірки за свій початок мають домашні вечірки. Хтось пообіцяв познайомити друга з симпатичною дівчиною. Щоб діяти не прямо "в лоб", вирішив замаскувати сватання під звичайну вечірку з дотепними іграми. Знайшлося чимало бажаючих взяти у них участь.
Слід виконати оцінку наявних ресурсів, - площу квартири та кількість меблів. Потрібно зручно розмістити гостей. Вони не повинні відчувати що ніби знаходяться у переповненому вагоні. Запрошені мають сидіти на канапах або за столиками по дві або по чотири особи - дві дами і два джентльмени. Гостей слід повідомити про дрес - код. Хай вони приходять модно і зручно вдягненими - як на перше побачення. Завчасно слід виготовити беджі з іменами. Бейджі роздаються на вході. Щоб у перші хвилини гості не відчували ніяковості і не знали куди себе подіти, слід організувати для них фуршет чи запропонувати легкі закуски.
Класична вечірка флірту відбувається так.
1. Учасники отримують номери і сідають за столики, позначені відповідними номерами. Звучить приємна життєрадісна музика.
2. Ведучий оголошує тему розмови. Всі спілкуються.
3. Потім кожна дівчина за сигналом пересідає за столик з наступним номером. Вдала тривалість перебування за одним столиком для клубної вечірки - 5-7 хвилин.
4. Щоб у людей не запаморочилась голова від мелькання нових облич, через кожні 20-30 хвилин потрібно робити 10 - ти хвилинну перерву. Під час перерв проводяться конкурси і танці.
Головна небезпека клубних вечірок - спори і лайки. Дехто не хоче йти від столика, який сподобався. Дехто умудряється мимохідь образити співрозмовника. Саме для цього і потрібний ведучий. Він розв'язує проблему і не допускає скандалу.
Для кожного слід роздрукувати запрошення. Воно має містити правила поведінки на флірті. Флірт є грою. Кожна гра, як відомо, має свої правила. Двома основними правилами є:
неухильне підкорення господарці дому;
тактичність.
Існує низка американських фільмів, де зображено класичні вечірки флірту. Вони виконують роль своєрідних свах для знайомства тих людей, які хочуть познайомитися, але зазвичай не мають на це часу. Вечірки можна влаштовувати і у великих колективах.
Далі анекдот.
На роботі перелаялися між собою співробітниці. Покликали начальника відділу щоб він відновив справедливість. Той прийшов. Жінки продовжували лементувати і не можна було зрозуміти що й до чого. У начальника луснув терпець. Він наказав, щоб суть конфлікту виклала найстарша. Негайно всі замовкли.
Розділ 17. Бізнес
17.1. Створення фірми
17.1.1. Реєстрація
17.1.2. Оподаткування
17.1.3. Печатка і рахунок
17.2. Початок бізнесу
17.2.1. Правила і поради для початківців
17.2.2. Досвід - запорука бізнесу
17.3. Функціонування бізнесу