17.3.1. Прибуткове ведення бізнесу
Далі ми познайомимо читача з думками і порадами Клеммі Дік Спенглера-молодшого про те, як стати багатим і щасливим. Він - знаменитий у Північній Кароліні (США) бізнесмен, є володарем акцій "Банку Америки" вартістю в 32 млн доларів, завідує багатьма бізнесовими підприємствами. Посідає почесну посаду президента Університету Північної Кароліни. Батько у нього - теж був бізнесменом. На початку своєї кар'єри. Спенглер-молодший, як і батько, опікувався нерухомістю. Потім став членом правління банку Північної Кароліни. Йому вдалося врятувати банк від занепаду та сприяти у злитті з Національним банком Північної Кароліни, в результаті чого і утворився "Банк Америки". Отже, К. Д. Спенглер-молодший зазначав.
1. Крива навчання. Вона полягає у тому, щоб робити помилки у молодому віці, а потім вже у зрілому віці їх не повторювати і робити висновки, спираючись на власний досвід.
2. Позичковий капітал. Його слід використовувати розумно. Необхідно брати позику за таких відсотків, які дозволяють одержати більші прибутки, ніж відсотки за позикою. Справи мають йти добре і прибутків повинно бути достатньо для сплати відсотків і одержання доходу. Необхідно відслідковувати тенденцію руху відсотків за позикою, а також знати умови ринку, щоб не втратити у бізнесі.
3. Моніторинг ринку. Якщо збираєтесь щось продати, проведіть до цього моніторинг ринку, щоб бути обізнаним про ціни на подібні пропозиції. Інакше - легко продешевити.
4. Слабких лідерів та менеджерів - геть! Необхідно позбуватися слабких лідерів та неефективних менеджерів. Якщо керівники і менеджери компанії допускають помилки, то це може призвести до її краху. Помилки рядових співробітників у більшості випадків є такими, які можна вибачити і виправити.
5. Кошти для бізнесу. Якщо ви плануєте створити власний бізнес у себе вдома та розвивати його, залучаючи кошти із зароблених сум - не варто сподіватися на одержання відчутних прибутків. Весь дохід йтиме на розвиток бізнесу. Вже добре буде, коли не доведеться додавати зовнішніх коштів.
Щоб відчути те, що бізнес вартий того, щоб продовжувати його далі і дохід від нього є, варто заручитися підтримкою інвесторів. Інакше найпрекрасніша бізнес-ідея не принесе успіху. Щоб заробити на життя, потрібно просто працювати. Для того, щоб розбагатіти, необхідно придумати щось оригінальне.
6. Пріоритети. Ведучи кілька справ, слід намагатися розставляти пріоритети. За такого підходу буде можливість у першу чергу розв'язати найбільш серйозні і складні завдання, а на другорядні - затрачати якомога менше часу та зусиль, або ж відкладати їх розв'язання до моменту, коли з'явиться час для їх вирішення.
7. Плани і невдачі. Можете планувати свої прибутки і розвиток бізнесу так, як вважаєте за потрібне. Часто ж результати роботи можуть значно вирізнятися від очікуваних. Не слід голову ховати у пісок і твердити, що все йде згідно з планом. Свої помилки слід аналізувати, а плани - переробляти, виходячи з умов бізнесового середовища, що є чинними станом на певний момент.
8. Думки інших. Ними слід цікавитися і з ним слід рахуватися. Слід більше спілкуватися з підлеглими, запитувати їх думки про умови роботи, шляхи її можливої оптимізації, скарги та побажання. Босом слід бути демократичним, а не таким, якого співробітники і в очі не бачать.
17.3.2. Запобігання краху бізнесу
Далі опишемо одинадцять правил про те, як уникнути краху власного бізнесу. Ці правила є практично універсальними, адже причини банкрутств є практично схожими.
1. Довгий ящик. Це означає відкладання на потім важливих, але неприємних справ. Якщо відкладати "на потім" паперову роботу, пов'язану з веденням малого бізнесу, то невдовзі виявиться, що паперова завірюха засипала все довкола. Врешті-решт доведеться робити все і відразу. Це довше і складніше, ніж все робити поступово.
2. Ігнорування конкуренції. Мабуть скрізь і завжди споживачі намагалися купити кращі продукти за найбільш вигідною для них ціною. Необхідно слідкувати за конкурентами і не соромитися копіювати їх кращі бізнесові ідеї. Не завадить деякий час тижня чи місяця виділяти для аналізу нових товарів, послуг, маркетингових методів, що є вдалими для вашої компанії.
3. Неефективний маркетинг. Якщо на фірмі відсутні фахівці з маркетингу, слід для виконання цих функцій найняти професіонала-фрілансера. Товари та послуги самі себе не продають. Цим потрібно опікуватися.
4. Ігнорування потреб покупців. Якщо вдалося заманити покупця, то слід докласти чимало зусиль для того, щоб його втримати. Обслуговування клієнта має бути ключовим аспектом вашого бізнесу. Якщо обслуговування не перебуває на належному рівні, то покупці самі знайдуть того, хто їм це запропонує.
5. Некомпетентні працівники. Наймати необхідно лише тих працівників, які абсолютно необхідні вам для ведення вашого бізнесу. Потрібно бути впевненим, що працівники, яких беруть на роботу, є добре підготовленими і можуть грамотно виконувати завдання, що ставляться перед ними.
6. Атмосфера у колективі. Задоволені співробітники працюють добре. Слід намагатися створити у колективі таку атмосферу, яка мотивує працівника та приносить йому радість.
7. Відсутність універсальності. Успішний бізнесмен має володіти низкою навичок. Шкодить бізнесу відсутність універсальності.
8. Кепське місце розташування. Має несприяливе значення для ведення бізнесової діяльності. Вибираючи місце для свого підприємства, слід враховувати людинопотоки та машинопотоки.
9. Проблеми готівки. Слід знати, як вислідковується приплив і відплив готівки у зв'язку з вашим бізнесом. З нехваткою готівки можуть настати проблеми і невдачі. Бізнесмену не завадить навчитися складати прогноз руху готівки для того, щоб, принаймні, приблизно уявляти скільки і коли він може витратити.
10. Вузький світогляд. Бізнесом починають опікуватися тоді, коли вже є певні поняття та уявлення про те, як він буде розвиватися. Слід бути готовим до того, що ваші очікування і сподівання виявляться хибними. Це означає, що вашого світогляду не вистачило для створення реальної картини. Слід знайти консультанта, який міг би дати вам пораду та обговорити плюси і мінуси ваших ідей до того, як ви візьмете на себе фінансові зобов'язання.
11. Неадекватне планування. Фахівці рекомендують розпочинати з реалістичних, але чітко визначених цілей, включаючи терміни виконання. План слід коригувати залежно від розвитку ситуації.
17.3.2. Запобігання краху бізнесу
17.3.3. Досвід мафії
17.3.4. Винахідливість в одержання прибутків
17.3.5. Фріланс
17.3.6. Левередж
Розділ 18.Всячина
18.1. Відрядження
18.2. Подорож літаком
18.2.1. Харчування