Менеджмент персоналу - Мурашко M.I. - Додаток 1 Посадова інструкція спеціаліста відділу управління персоналом (зразок)

Додаток 1 Посадова інструкція спеціаліста відділу управління персоналом (зразок)

1. Загальні положення.

1.1. Спеціаліст відділу управління персоналом підпоряд­ковується безпосередньо начальнику відділу управління пер­соналом.

1.2. Спеціаліст призначається і звільняється із займаної посади за поданням начальника відділу управління персона­лом наказом керівника організації, підприємства.

1.3. Спеціаліст у роботі керується чинним трудовим за­конодавством України, наказами і розпорядженнями по орга­нізації, підприємству, а також чинною посадовою інструк­цією.

2. Посадові обов'язки.

2.1. Бере участь у комісії з добору персоналу.

2.2. Оформляє документи на прийом — звільнення спів­робітників організації, підприємства (особові справи, облі­кові картки, трудові книжки).

2.3. Готує проекти наказів по організації, підприємству, з основної діяльності, на особовий склад, про відрядження і відпустки.


2.4. Оформляє посвідки про відрядження співробітникам організації, підприємства.

2.5. Веде табель обліку відпрацьованого часу співробітни­ками організації, підприємства.

2.6. Розробляє заходи з підвищення кваліфікації співробіт­ників організації, підприємства.

2.7. Формує кадровий резерв.

2.8. Постійно обновляє банк даних кандидатів.

3. Відповідальність і права.

3.1. Має право вносити пропозиції з удосконалення систе­ми управління персоналом.

3.2. Відповідає за якісне і вчасне виконання обов'язків, пе­редбачених даною посадовою інструкцією.

4. Зобов'язаний знати:

4.1. Законодавчі і нормативні акти з питань трудового за­конодавства.

4.2. Методи роботи з персоналом.

4.3. Засоби добору персоналу.

5. Кваліфікаційні вимоги.

5.1. Вища юридична освіта і стаж роботи на посадах, пов'язаних з управлінням персоналом, не менше 3 років.

5.2. Знання української й англійської мов.

5.3. Навички роботи з програмою Microsoft Word.

Додаток 2 Форма оголошення

Науково-виробничому об'єднанню "Некое"

потрібен начальник відділу інформатизації.

Цю посаду створено для удосконалення процесу інформа­тизації в об'єднанні.

Кандидат має бути ініціативним і комунікабельним, мати вищу технічну освіту, пов'язану з комп'ютерними техноло­гіями.

Обов'язки:

— розробка стратегії інформатизації об'єднання;

— створення системи локальних комп'ютерних мереж;

— розробка і впровадження програми документообігу;

— забезпечення контролю за розробкою локальних про­грам.

Необхідні навички:

— стратегічне мислення;

— добре знання інформаційних мереж;

— досвід керування проектами;

— знання української й англійської мов.

Об'єднання пропонує кандидатові посадовий оклад у роз­мірі 400 гривень і, в разі успішної роботи, додаткову щомі­сячну винагороду в розмірі 200 гривень, а також: щорічну відпустку в літню пору тривалістю ЗО календарних днів, 5-денний робочий тиждень і дружню робочу атмосферу.

Зацікавлені особи мають звернутися з письмовими заява­ми у відділ управління персоналом до 1 січня 2002 року за адресою: 01000, Київ, Бесарабська площа, 2, кімн. 212.

Додаток 3 Тест: "Чи спроможні Ви стати керівником?"

Прочитавши запитання, на окремому аркуші паперу за­пишіть його номер і поряд літерне позначення того варіанта відповіді, що відповідає Вашим навичкам і характеру. Далі, користуючись табличкою-ключем, підрахуйте суму, набрану Вами під час тестування, і визначте відповідь на запитання, задане в заголовку [51].

1. Уявіть, що із завтрашнього дня Вам треба буде керувати великою групою співробітників, які старші від Вас за віком. Чого більше усього Ви побоювалися б у такому разі:

а) що Ви можете виявитися менш інформованим, ніж вони;

б) що прийняті Вами рішення будуть ігноруватися і запере­чуватися;

в) що Вам не вдасться виконати роботу на тому рівні, як би хотілося?

2. Якщо Вас у якій-небудь справі спіткає значна невдача, то:

а) чи постараєтеся Ви утішитися, зневажаючи нею, вважа­ючи те, що трапилося, несуттєвим ("подумаєш, буває і гір­ше!"), і направитеся відпочити, наприклад, на концерт;

б) чи почнете Ви гарячково розмірковувати: а чи не можна звалити провину на кого-небудь іншого або, в крайньому разі, на об'єктивні обставини;

в) чи будете аналізувати причини невдачі, розмірковуючи, в чому був Ваш власний промах і як виправити справу;

г) чи опустяться у Вас руки від того, що трапилося, чи впа­дете Ви у відчай чи в депресію?

3. Які з перелічених рис найбільше властиві Вам:

а) скромний, товариський, поблажливий, вразливий, доб­родушний, повільний, слухняний;

б) привітний, наполегливий, енергійний, винахідливий, вимогливий, рішучий;

в) роботящий, упевнений у собі, стриманий, старанний, виконавець, логічний?

4. Чи вважаєте Ви, що більшість людей:

а) люблять працювати добре і старанно;

б) сумлінно ставляться до роботи тільки тоді, коли їхня праця оплачується належним чином;

в) трактують роботу як необхідність і не більше?

5. Керівник має бути відповідальний:

а) за підтримання гарного настрою в колективі (тоді й робо­та буде удаватися);

б) за відмінне і вчасне виконання завдань (тоді й підлеглі будуть задоволені).

6. Уявіть, що Ви є керівником якої-небудь організації і зо­бов'язані протягом тижня подати "нагору" план певних робіт. Як Ви вчините:

а) складете проект плану, доповісте про нього начальству і попросите поправити, коли що не так;

б) вислухаєте думку підпорядкованих спеціалістів, після чого складете план, приймаючи тільки ті з висловлених про­позицій, що збігаються з Вашим поглядом;

в) доручите скласти проект плану підлеглим і не станете вносити до нього ніяких істотних поправок, пославши для узгодження у вищу інстанцію свого заступника або іншого компетентного працівника;

г) проект плану розробите спільно зі спеціалістами, після чого доповісте про план керівництву, обґрунтовуючи й від­стоюючи положення проекту?

7. На Ваш погляд, найкращих результатів досягає той керівник, який:

а) пильнує, щоб усі його підлеглі точно виконували свої функції і завдання;

б) підключає підлеглих до вирішення загального завдання, керуючись принципом: довіряй, але перевіряй;

в) піклується про роботу, хоча за метушнею справ не забу­ває і про тих, хто її виконує.

8. Працюючи в колективі, чи вважаєте Ви відповідальність за свою власну роботу рівнозначною Вашій відповідальності за результати роботи всього колективу в цілому:

а) так;

б) ні?

9. Ваш погляд або вчинок критикується іншими. Як Ви бу­дете поводитися:

а) не будете поспішати із запереченнями, піддаючись мит­тєвій захисній реакції, а зумієте тверезо зважити всі "за" і "проти";

б) не спасуєте, а постараєтеся довести перевагу свого погляду;

в) не зумієте приховати свою досаду з огляду на запальний характер і, можливо, образитеся і розгніваєтеся;

г) промовчите, але погляду свого не зміните і будете чини­ти, як і раніше?

10. Що краще вирішує виховне завдання і приносить най­більший успіх:

а) заохочення;

б) покарання?

11. Чи хотіли б Ви:

а) щоб інші бачили у Вас друга;

б) щоб ніхто не засумнівався у Вашій чесності і рішучості надати допомогу в потрібний момент;

в) викликати в тих, хто Вас оточує, замилування Вашими рисами і досягненнями?

12. Чи любите Ви приймати самостійні рішення:

а) так;

б) ні?

13. Якщо Ви маєте прийняти важливе рішення або дати ви­сновок з того чи іншого відповідального питання, то:

а) намагаєтеся зробити це невідкладно і, зробивши, не по­вертаєтеся знову і знову до цієї справи;

б) робите це швидко, але потім довго мучитеся сумнівами: "А чи не краще було б ось так або так?";

в) намагаєтеся не робити ніяких кроків якомога довше.

Ключ для підрахунку балів до психотесту:

а

б

в

г

1

0

2

4

2

2

0

6

0

3

0

3

2

4

6

2

0

5

3

5

6

3

0

1

6

7

2

6

4

8

6

0

9

2

6

4

0

10

3

0

11

3

5

0

12

3

0

13

6

3

0

40 балів і більше.

У Вас багато задатків стати гарним керівником із сучасним стилем поведінки. Ви вірите в людей, у їхні знання і добрі якості. Вимогливі до себе і своїх колег. Не станете терпіти у своєму колективі ледарів і бракоробів, не будете намагатися за­воювати дешевий авторитет. Для сумлінних співробітників бу­дете не тільки начальником, а й добрим товаришем, що у важ­ких ситуаціях надасть їм допомогу, підтримає словом і ділом.

Від 10 до 40 балів.

Могли б керувати певними об'єктами і роботами, але нерід­ко стикалися б із труднощами (і тим частіше, чим менше балів Ви зуміли набрати за нашою шкалою). Намагалися б бути для підлеглих опікуном, проте іноді могли б зігнати на них пога­ний настрій і гнів. Надавали б допомогу і давали б, незважа­ючи на необхідність, всілякі поради.

10 балів і менше.

Відверто кажучи, у Вас мало шансів стати керівником. Для цього Вам необхідно переглянути багато поглядів і відмови­тися від укорінених звичок. Насамперед необхідно знайти віру в людей і самого себе.

Додаток 2 Форма оголошення
Додаток 3 Тест: "Чи спроможні Ви стати керівником?"
Додаток 4 Тест на визначення типу працівника в команді
Додаток 5 Тест: "Який Ваш творчий потенціал?"
Додаток 6 Зразки записів у трудових книжках відповідно до статей Кодексу законів про працю України
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
ПЕРЕДМОВА
Розділ 1. ШЛЯХ ДО РИНКУ
1.1. Загальна характеристика основних рішень по управлінню в доринкову епоху та їх результативність
1.2. Характеристика директорів доринкового і перехідного етапів
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru