Організація бізнесу - Скібіцький О.М. - 14.3.8. Розробка (доробка, переробка) систем користувачем

Менеджери дуже охоче включаються в розвиток нових інформаційних систем. Тому їм потрібно дещо знати про процес, щоб вони могли в ньому грамотно приймати участь. Багато користувачів також будують 790 свої власні системи. У міру того, як мови програмування розвиваються, їх легше використовувати і стає більш ймовірним для користувачів створення таких індивідуальних системи. Однак при розробці систем користувачами виникає певний ризик. Користувачі можуть мати однобічний погляд на систему і можуть не врахувати, який вплив вона зробить на інформаційні ресурси всієї організації. Вони можуть не знати, як визначити інформаційні вимоги. Більш того, користувачі часто нетерплячі щодо якісного забезпечення процедур. Вони можуть будувати особисті системи, що дублюють формальні організаційні системи.

Відповідальні менеджери і користувачі хочуть звести до мінімуму цей ризик, і розуміння процесу побудови системи допомагає їм робити це. Коли менеджери будують системи самі, це підвищує ймовірність здійснення ними помилок. Щоб компенсувати це, їм треба бути більш уважними до дійсної можливості побудови системи за технологією, застосовною до неї. Це не створює сьогодні необхідності побудови користувачами великомасштабних систем здійснення операцій, чого можливо ніколи і не буде. Але це дозволяє менеджерам зрозуміти необхідність створювати свої власні системи підтримки рішень і інші невеликі системи.

Отже, успіх у менеджменті в значній мірі може залежати від здатності менеджера створювати ефективні проекти систем інформаційного менеджменту, що обслуговують його потреби при раціональному рівні витрат.

Тому менеджерам варто запам'ятати наступні рекомендації:

1. Завжди приділяйте значний час для аналізу й обговорення необхідної специфічної інформації і проблем перед проектуванням або придбанням інформаційних систем. Найбільша помилка менеджерів у забезпеченні інформаційного менеджменту полягає в придбанні технічного і програмного забезпечення систем без ґрунтовного попереднього їхнього вивчення.

2. Вимоги до інформації і відповідних даних є різними для різних рівнів управлінської діяльності. Тому системи інформаційного менеджменту, що підтримують ці рівні, є різними. Коли Ви будуєте систему для підтримки визначеного рівня управління, Ви повинні спеціально пристосувати цю систему з урахуванням потреб даного рівня. Не входить в оману, роблячи спробу відповідати всім інформаційним вимогам за допомогою одного типу системи.

3. Запам'ятайте, що чим вище Ви піднімаєтеся в ієрархії управління, тим більше Ви залежите від загальної інформації. У міру того, як Ваша кар'єра прогресує, Ви частіше будете зіштовхуватися з проблемами, у рішенні яких комп'ютер не може істотно допомогти.

4. Керуйте своєю власною інформацією. Не забувайте про Вашу роль у побудові інформаційних систем. Більшість людей перевіряють свого підрядника, коли вони хочуть будувати будинок. І ви повинні тісно працювати з вашими фахівцями з інформаційних систем, коли ви "даєте замовлення" на таку систему.

5. Якщо Ви будуєте ваші власні інформаційні системи, то використовуйте зарекомендовану практику якісної побудови систем. Ретельна робота над системою може здатися Вам обтяжливою, але це сповна окупиться пізніше.

6. Вам потрібно уважно підходити до визначення своїх власних інформаційних потреб. Невелика система не вимагає великого логічного або фізичного проекту, але ігнорування наведених рекомендацій може сильно вплинути на зниження ефективності й дієвості Вашої системи.

7. Регулярно перевіряйте Ваше програмне забезпечення, щоб не приймати рішення, що базуються на помилкових цифрах.

14.4. Інформаційна безпека об'єкту управління
14.4.1. Конкурентна розвідка і економічне (промислове) шпигунство
14.4.2. Організація системи доступу до зведень, що складають комерційну таємницю підприємства (фірми) та системи їхньої безпеки
Комерційна таємниця
Фінансово-кредитна таємниця
14.4.3. Організація дозвільної системи на підприємстві.
14.5. Бенчмаркінг в економічній безпеці підприємств та у конкурентній розвідці
14.6. Організація служби безпеки підприємства
14.6.1. Загальні положення.
14.6.2. Основні задачі СБ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru