Тема 3. Волонтерський рух в Україні
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ДО ПРАКТИЧНИХ (СЕМІНАРСЬКИХ) ЗАНЯТЬ
Завдання до теми 1. Особливості соціальної підтримки дітей та молоді з обмеженими функціональними можливостями
І ступінь складності
1. Провести бесіду за темою "Причини відхилень у здоров'ї дитини".
2. Підготуватися до мікровикладення навчального матеріалу методом розповіді за темою "Характеристика видів відхилень у здоров'ї".
3. Скласти бібліографію до теми "Типологія інвалідності".
II ступінь складності
1. Підібрати необхідні матеріали для розкриття теми "Характеристика сегрегаційного та інтеграційного підходів до вирішення проблем людей з обмеженими функціональними можливостями". Оформити у вигляді рукописної книги.
2. Підібрати необхідні матеріали для розкриття теми "Медична та соціальна моделі соціальної підтримки неповноправних". Оформити у вигляді статті до педагогічної газети.
3. Підібрати необхідні матеріали для розкриття теми "Правила реабілітації дітей з обмеженою дієздатністю". Оформити у вигляді статті до студентського наукового журналу.
III ступінь складності
1. Провести наукове спостереження за здійсненням соціальної підтримки дітей у реабілітаційному центрі м. Одеси, оформити у вигляді стислої характеристики.
2. Провести наукове спостереження щодо реалізації правил реабілітації дітей з обмеженою дієздатністю у реабілітаційному центрі м. Одеси, оформити у вигляді стислої характеристики.
3. Провести наукове спостереження щодо здійснення соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженою дієздатністю у реабілітаційному центрі м. Одеси, оформити у вигляді стислої характеристики.
Завдання до теми 2. Соціально-педагогічна діяльність у загальноосвітніх закладах
І ступінь складності
1. Підготуватися до мікровикладення навчального матеріалу методом розповіді за темою "Організація соціально-педагогічної роботи в школі".
2. Скласти бібліографію до теми "Функціональні обов'язки соціального педагога у загальноосвітніх закладах".
3. Написати реферат, розкривши історіографічний аналіз професійного статусу соціального педагога в школі.
ІІ ступінь складності
1. Підібрати необхідні матеріали для розкриття теми "Зміст соціально-педагогічної діяльності в школі", оформити у вигляді рукописної книги.
2. Підібрати необхідні матеріали для розкриття теми стосовно причин соціального паспорта класу, оформити у вигляді статті до педагогічного журналу "Збірник студентських наукових праць".
3. Скласти програму студентської науково-теоретичної конференції на тему "Інноваційні форми роботи соціального педагога в загальноосвітніх закладах України".
Об'єкти соціально-педагогічної діяльності
ІІІ ступінь складності
1. Провести вивчення структури соціально-педагогічної роботи в одній із загальноосвітніх шкіл І ступеня м. Одеси, оформити у вигляді стислої характеристики.
2. Провести вивчення структури соціально-педагогічної роботи в одній із загальноосвітніх шкіл П ступеня м. Одеси, оформити у вигляді стислої характеристики.
3. Провести вивчення структури соціально-педагогічної роботи в одній із загальноосвітніх шкіл III ступеня м. Одеси, оформити у вигляді стислої характеристики.
ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ
Завдання до теми 3. Волонтерський рух в Україні
1. Ознайомитися з діяльністю волонтерського руху в Україні з метою виявлення причин та розвитку на сучасному етапі становлення незалежної держави, написати стислу характеристику.
2. Ознайомитися з діяльністю міського волонтерського руху в м. Одесі з метою написання стислої характеристики роботи їх основних груп.
3. Ознайомитися з діяльністю волонтерського руху за кордоном, написати реферат.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ДО ПРАКТИЧНИХ (СЕМІНАРСЬКИХ) ЗАНЯТЬ
Завдання до теми 1. Особливості соціальної підтримки дітей та молоді з обмеженими функціональними можливостями
Завдання до теми 2. Соціально-педагогічна діяльність у загальноосвітніх закладах
ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ
Завдання до теми 3. Волонтерський рух в Україні
Змістовий модуль 2. ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ І МОЛОДІ
ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ АУДИТОРНОГО ВИВЧЕННЯ
Тема 4. ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ І МОЛОДІ ЯК ФОРМА СОЦІАЛЬНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ
Тема 5. ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНИХ ФОРМ ДЕВІАЦІЇ НЕПОВНОЛІТНІХ