Курс адміністративного права України - Коваленко В.В. - 3. Адміністративні послуги, що надаються у сфері юстиції

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. Мз 639 "Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби"' вищий орган виконавчої влади постановив затвердити переліки платних адміністративних послуг, які налаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби.

Розглянемо вищезгаданий Перелік платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції. До таких послуг належать:

1) проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на призначених для використання на території іноземних держав документах, що оформляються нотаріусами;

2) видача ліцензії на провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), видача копії ліцензії на провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), переоформлення ліцензії на провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), видача дубліката ліцензії на провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів);

3) видача свідоцтва на право зайняття нотаріальною діяльністю, видача повторного свідоцтва на право зайняття нотаріальною діяльністю2.

Окремо виділено Перелік платних адміністративних послуг, які надаються Державною реєстраційною службою. Такими адміністративними послугами є:

1) проставлення апостиля на офіційних документах, виданих Укрдержреєстром та структурними підрозділами головних управлінь юстиції Міністерства юстиції в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру;

2) видача свідоцтв про реєстрацію політичної партії, видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

3) видача свідоцтва про реєстрацію громадських організацій: всеукраїнських, міжнародних, всеукраїнських та міжнародних громадських організацій інвалідів, осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

4) видача свідоцтва про реєстрацію спілок об'єднань громадян всеукраїнських, міжнародних. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

5) видача свідоцтва про реєстрацію міжнародних організацій роботодавців, видача свідоцтва про реєстрацію всеукраїнських об'єднань організацій роботодавців. Видача дублікатів зазначених свідоцтв про реєстрацію;

6) видача свідоцтва про реєстрацію відділень, філій, представництв та інших структурних осередків громадських (неурядових) організацій іноземних держав в Україні. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

7) видача свідоцтва про державну реєстрацію благодійних організацій - всеукраїнських, міжнародних. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

8) видача свідоцтва про державну реєстрацію всеукраїнських творчих спілок. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

9) видача свідоцтва про державну реєстрацію Торгово-промислової палати. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

10) видача свідоцтва про державну реєстрацію Будівельної палати України. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

11) видача свідоцтва про реєстрацію адвокатських об'єднань. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію1;

12) видача свідоцтва про державну реєстрацію Статуту територіальної громади м. Києва. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію2;

13) видача свідоцтва про реєстрацію всеукраїнських асоціацій кредитних спілок. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

14) видача свідоцтва про державну реєстрацію символіки: міжнародних громадських, благодійних організацій, спілок об'єднань громадян, міжнародних організацій роботодавців, всеукраїнських та місцевих громадських, благодійних організацій, спілок об'єднань громадян, об'єднань організацій роботодавців, об'єднань професійних спілок, структурних осередків громадських організацій іноземних держав в Україні. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

15) видача свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: із загальнодержавною, регіональною та/або зарубіжною сферою розповсюдження заснованого за участю громадян та/або юридичних осіб інших держав, а також юридичних осіб України, у статутному фонді яких є іноземний капітал; видача свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації у зв'язку з перереєстрацією. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

16) видача свідоцтва про державну реєстрацію інформаційного агентства як суб'єкта інформаційної діяльності. Видача свідоцтва про державну реєстрацію інформаційного агентства як суб'єкта інформаційної діяльності, заснованого за участю громадян та/або юридичних осіб інших держав, а також юридичних осіб України, у статутному фонді яких є іноземний капітал. Видача свідоцтва про державну реєстрацію інформаційного агентства як суб'єкта інформаційної діяльності у зв'язку з перереєстрацією. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію1.

Територіальні органи Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби, мають власні, визначені законодавством повноваження щодо надання платних адміністративних послуг. Затверджено такий Перелік платних адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби:

1) реєстрація об'єднань громадян, а також місцевих осередків зареєстрованих всеукраїнських і міжнародних об'єднань громадян: міжобласних, обласних, київських і севастопольських міських, міжрайонних, районних громадських організацій інвалідів, осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

2) видача свідоцтва про державну реєстрацію місцевих благодійних організацій, а також відділень, філій, представництв всеукраїнських, міжнародних благодійних організацій. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

3) видача свідоцтва про державну реєстрацію територіальних осередків та регіональних (місцевих) творчих спілок. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про реєстрацію;

4) видача свідоцтва про державну реєстрацію республіканської Автономної Республіки Крим, обласних Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об'єднань. Видача свідоцтва про державну реєстрацію місцевих організацій роботодавців та їх об'єднань. Видача дублікатів зазначених свідоцтв про реєстрацію;

5) видача свідоцтва про державну реєстрацію Торгово-промислової палати Автономної Республіки Крим, інших торгово-промислових палат. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про державну реєстрацію;

6) видача свідоцтва про державну реєстрацію Будівельної палати Автономної Республіки Крим, інших будівельних палат. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про державну реєстрацію1;

7) видача свідоцтва про державну реєстрацію статутів територіальних громад. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про державну реєстрацію;

8) видача свідоцтва про реєстрацію місцевих асоціацій кредитних спілок: обласних, київської і севастопольських міських, районних, міських, сільських, селищних. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про державну реєстрацію;

9) видача свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: з місцевою сферою розповсюдження в межах Автономної Республіки Крим, однієї області, обласного центру або двох і більше сільських районів; з місцевою формою розповсюдження в межах одного міста, району, окремих населених пунктів, а також підприємств, установ, організацій, що спеціалізуються на матеріалах еротичного характеру, дайджесту, для дітей та інвалідів. Видача дубліката зазначеного свідоцтва про державну реєстрацію. Видача свідоцтва про державну реєстрацію у зв'язку з перереєстрацією;

10) видача свідоцтва про державну реєстрацію шлюбу;

11) видача свідоцтва про розірвання шлюбу: за взаємною згодою подружжя, які не мають неповнолітніх дітей; з особами, визнаними у встановленому порядку безвісно відсутніми або недієздатними2;

12) видача свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації шлюбу). Видача свідоцтва про реєстрацію повторної зміни прізвищу, імені та по батькові, не пов'язаної з реєстрацією шлюбу;

13) видача свідоцтва у зв'язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану.

4. Відповідальність за порушення у сфері юстиції
Тема 25. Публічне адміністрування в сфері внутрішніх справ
1. Загальна характеристика публічного адміністрування в сфері внутрішніх справ
2. Суб'єкти публічного адміністрування в сфері внутрішніх справ
3. Адміністративні послуги в сфері внутрішніх справ
4. Адміністративна відповідальність за правопорушення в сфері внутрішніх справ
РОЗДІЛ 3. ПУБЛІЧНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ В СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ
Тема 26. Публічне адміністрування в сфері освіти України
1. Освіта як об'єкт публічного адміністрування
2. Суб'єкти публічної адміністрації в сфері освіти
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru