Готельний бізнес - Мальська М.П - Готелі категорії "три" зірки

у вимогах національного стандарту з метою сертифікації, за винятком окремих пунктів, близькі до категорії "одна зірка", тому доцільно звернути увагу саме на них.

Мінімальна площа рецепції, якщо кількість номерів менша за 50-20 м2, додаткова площа у 0,3 м2 на кожен номер у готелях розмірами понад 50 номерів. Номерний фонд повинен складатись не менше ніж з 80 % з одно-, двомісних номерів. Житлова площа однокімнатних одномісних номерів (без площі санвузла, коридору та балкона) повин на бути не менша 9 м2, двомісних - 12 м , тримісних - 16 м2, чотиримісних - 18 м2. Кількість номерів з повним санвузлом повинна становити не менше 50 %. У двозіркових готелях, у порівнянні з однозірковими, передбачений один з основних закладів громадського харчування - ресторан, кафе чи бар. Окрім цього, готелі повинні надавати послуги з бронювання або продажу квитків до театру та інших розважальних закладів.

Готелі категорії "три" зірки

Будівля готелю повинна гармонійно вписуватись в архітектурних ансамбль вулиці, мікрорайону; головний фасад повинен відповідати певному архітектурному стилю з використанням у будівництві сучасних підходів виражених у будівельних технологіях із застосуванням новітніх матеріалів, що дають змогу створити привабливий зовнішній вигляд. Меблі та обладнання можуть бути з матеріалів середньої вартості, проте естетично оформленими і відповідати єдиному стилю. Усе устаткування повинно бути у доброму технічному стані із створенням затишку.

У зовнішніх елементах благоустрою та облаштування території необхідно передбачити вивіску, що світиться з емблемою на фасаді готелю. Готель повинен мати щонайменше два входи - парадний для гостей у вестибюль, обладнаний дашком над дверима або подвійними дверима, що відкриваються автоматично, та окремий службовий вхід. Вхід у ресторан здійснюється з готелю, інший вхід повинен бути з вулиці. Автостоянка з охороною має розташовуватись на відстані не більше 400 м, кількість номерів повинна бути не менше 20 % від кількості номерів. Якщо готель розташовується у зеленій зоні - необхідно передбачити декоративне та огороджувальне озеленення території.

У структурі приміщень громадської частини готелю, зона прийому гостей повинна мати мінімальну площу 20 м2, якщо у готелі до 50 номерів, якщо номерів більше - 0,5 м2 у розрахунку на кожен номер. Зона рецепції повинна забезпечуватись меблями для відпочинку, в тому числі гарнітурними; покриття підлоги спеціальне з використанням граніту, мозаїки, оздоблювальної плитки, декоративне озеленення, оформлення інтер'єра картинами або іншими художніми творами, освітлювальні прилади гармонійно зливаються із загальним стилем приміщення, а також килимами або килимовим покриттям (в тому числі на коридорах), сейфом для зберігання цінностей, інформаційними та рекламними матеріалами, в тому числі на іноземних мовах. Холи необхідно передбачити і на поверхах.

У технічному обладнанні готелю необхідно передбачити стаціонарний генератор, резервуар для запасу води щонайменше на добу, резервну систему гарячого водопостачання, кондиціонування повітря у приміщеннях спільного використання з дотриманням температури 18-22 0С і вологості 45-60 %, вентиляцію санвузлів, центральне опалення, пасажирський ліфт, якщо будинок більше трьох поверхів, телефон у рецепції, вестибюлі та прямий з міською, міжміською, міжнародною мережею у всіх номерах.

Номерний фонд повинен складатись на 100% з одно-, двомісних номерів, водночас допускаються багатокімнатні номери. Житлова площа в однокімнатних номерах - одномісних не менше 10 м2, двомісних - 14 м2. Між номерами забезпечується звукоізоляція на рівні 35 дБА.

У технічній характеристиці номери повинні бути оснащені:

- замками з внутрішнім запобіжниками;

- загальним освітленням, світильниками біля кожного ліжка, лампами, що освітлюють робочі місця;

- електричними розетками із зазначенням напруги;

- кольоровим телевізором та радіоприймачем у кожному номері;

- холодильником.

В оснащенні меблями та інвентарем номерів тризіркового готелю необхідно передбачити:

- односпальне ліжко розміром 90х200 см, двоспальне - 140х 190 см та дитяче або розкладне на прохання;

- комплект постільних речей і білизни;

- килимок біля кожного ліжка, за відсутності килима або килимового покриття підлоги;

- тумбочку або столик біля кожного спального місця;

- шафу з поличками і вішалкою;

- вішак для верхнього одягу і головних уборів;

- стільці або інші меблі для сидіння (один предмет на кожного гостя але не менше двох на номер);

- стіл;

- полички для багажу;

- цупкі завіси або жалюзі, що забезпечують затемнення приміщень;

- дзеркало - у кімнаті і окремо у ванній кімнаті над умивальником;

- швацький набір, щітку для одягу і взуття;

- склянку на кожного гостя;

- інформаційні матеріали в номері, в тому числі на іноземній мові у папці з емблемою готелю, прейскуранти цін, рекламні матеріали, телефонний довідник;

- набір письмового приладдя (конверти, поштовий папір, ручка, олівець);

- інформатори "Прошу не турбувати", "Можна прибирати"; пакети для прання та хімчистки;

- протипожежна інструкція та інструкція щодо дій в екстремальних умовах.

У тризіркових готелях кількість номерів з повним санвузлом повинна становити 100 %, їхня площа достатня для вільного переміщення. Санітарне обладнання номера повинно включати:

- дзеркало над умивальником з бічним або верхнім освітленням;

- поличку для туалетних речей;

- завіси для ванни чи душу;

- килимок на підлозі;

- тримач для рушників, гачки для одягу;

- склянку;

- рушники, не менше трьох на кожного гостя, в тому числі банний рушник;

- шапочку банну на кожного гостя;

- туалетне мило, туалетний папір, тримач для паперу;

- щітку для унітазу;

- кошик для сміття з вогнетривкого матеріалу.

Готелі категорії "три зірки", згідно вимог цього стандарту, обов'язково повинні мати: ресторан або кафе з кількістю місць не менше 75 % від кількості місць у готелі, зал для проведення культурно-масових (ділових) заходів з аудіо- та від-еоапаратурою, об'єкт для біологічного відновлення організму - плавальний басейн, сауну, тренажерний зал, солярій та ін., перукарню, кімнату побутового обслуговування, камеру схову, торговий заклад.

Серед обов'язкових послуг готелів цієї категорії повинні забезпечити:

- цілодобову роботу служби прийому;

- піднесення багажу (на прохання);

- щоденне прибирання номерів, заправлення ліжка;

- заміну постільної білизни один раз на три дні або за бажанням гостя, щоденну заміну рушників;

- прання з поверненням білизни упродовж 24 год.;

- надання праски;

- чищення та дрібний ремонт одягу;

- чищення взуття персоналом готелю або автоматом;

- надання в користування комп'ютерів, електронних засобів зв'язку, відео-, аудіоапаратури;

- зберігання коштовних речей у сейфі адміністрації;

- обмін валюти, допускається наявність пункту обміну валюти або банкомату на відстані до 100 м;

- прийом кредитних карток;

- виклик таксі;

- бронювання квитків на різні види транспорту, бронювання та продаж квитків до театру та інші заклади розваг;

- туристичні послуги;

- прокат спортивного та відпочинкового інвентарю для готелів, розташованих у курортно-рекреаційній зоні;

- виклик швидкої допомоги;

- сніданок, в тому числі надання послуг з харчування в номер за бажанням клієнта впродовж 7.00 - 24.00 год.

Обслуговуючий персонал повинен знати посадові інструкції, функціональні обов'язки та правила роботи, мати кваліфікацію щодо виконуваної роботи та забезпечення безпеки у готелі. Персонал служби приймання повинен вільно володіти англійською та ще однією мовою найбільш використовуваною у цьому регіоні, що підтверджується документом про освіту. Весь обслуговуючий персонал повинен мати формений одяг з диференційованими відмінностями щодо служб, службові позначки та проходити періодичний медичний огляд.

Готелі категорії "чотири" зірки
Готелі категорії "п'ять" зірок
2.5. Міжнародна класифікація готельних номерів
Розділ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ Й УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
3.1. Сутність процесу управління готельними підприємством
3.2. Поняття і принципи побудови систем управління у готелях
3.3. Типи організаційних структур управління у готелях
3.4. Форми управління у готельній сфері
Управління за контрактом
Управління згідно договору франчайзинга
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru