Маркетинг туризму - Правик Ю.М. - Тести до модуля 1

1. Систематизована і цілеспрямована діяльність підприємства сфери туризму, пов'язана із наданням туристичних послуг і туристичного продукту іноземним туристам на території своєї країни і наданням туристичних послуг туристичного продукту за кордоном, — це туризм:

а) в'їзний;

б) виїзний;

в) міжнародний;

г) внутрішній.

2. Тимчасовий виїзд громадян конкретної країни з постійного місцепроживання в межах національних кордонів тієї самої країни для відпочинку, задоволення пізнавальних інтересів, занять спортом і в інших туристичних цілях — це туризм:

а) в'їзний;

б) виїзний;

в) міжнародний;

г) внутрішній.

3. Навчання в бізнес-турі, переговори з іноземними фірмами в діловому турі належать до:

а) провідної послуги туризму;

б) додаткових послуг туризму;

в) загальних послуг туризму;

г) послуг за вимогою.

4. Складний, багатоступінчатий процес, що вимагає комплексного, системного аналізу і здійснюється при виконанні низки умов (проведення маркетингового дослідження ринку для визначення потенційного споживчого попиту на різні види туристичного продукту; визначення видів, форм, елементів туристичного продукту) — це:

а) розробка туристичного продукту;

б) просування туристичного продукту;

в) дослідження туристичного продукту.

5. Процес розробки і реалізації туристичного продукту споживачеві повинен включати:

а) два етапи;

б) три етапи;

в) чотири етапи.

6. Початкова функція туристичної фірми, яка повинна забезпечити створення привабливого і конкурентоспроможного туристичного продукту для його подальшої реалізації на ринку, — це:

а) планування турів;

б) реалізація турів;

в) розробка турів;

г) дослідження етапів просування турів.

7. Завдання пошуку відповідного партнера (контрагента) постає перед туристичною фірмою, коли вона виходить на:

а) міжнародний ринок;

б) національний ринок;

в) роботу в новому регіоні своєї країни.

8. Скільки процентів становлять санкції за прострочення платежів або пені, суми заборгованості за кожен день затримки платежу в міжнародних принципах розрахунків у туристичному бізнесі:

а) 0,05;

б) 0,5;

в) 0,1;

г) 1?

9. Підприємства, що надають засоби розміщення, харчування, перевезення, належать до:

а) постачальників послуг;

б) туроператорів;

в) турагенств;

г) посередницьких організацій.

10. Співвідношення попиту і пропозиції, рівень і динаміка конкуруючих цін, політична ситуація в країні, визначення платоспроможності споживачів належать до:

а) зовнішніх чинників, що впливають на рівень цін на туристичні послуги;

б) внутрішніх чинників, що впливають па рівень цін на туристичні послуги;

в) регіональних чинників, що впливають на рівень цін на туристичні послуги.

11. Укладення франчайзингової угоди з незалежним турагенством належить до дій:

а) туроператора;

б) турагенства;

в) великих туристичних фірм.

12. Скільки є умовних агентських мереж туроператора:

а) одна;

б) дві;

в) три;

г) чотири?

13. Документ, в якому встановлюються конкретні умови надання і споживчі властивості туристичної послуги, — це:

а) туристська путівка;

б) договір продавця туру з клієнтом;

в)ваучер;

г) квитанція до прибуткового ордера.

14. Договір купівлі-продажу туристичного продукту, який належить до категорії публічних договорів, — це:

а) договір на туристичне обслуговування;

б) туристська путівка;

в) договір продавця туру з клієнтом;

г) квитанція до прибуткового ордера.

15. Створення інформаційно-аналітичної бази для ухвалення маркетингових рішень і зменшення ступеня невизначеності в туризмі належать до:

а) мети маркетингового дослідження;

б) предмета маркетингового дослідження;

в) об'єкта вивчення маркетингового дослідження.

16. Інформація, яка вже десь існує, будучи зібраною раніше для інших цілей, — це:

а) вторинні дані маркетингового дослідження;

б) первинні дані маркетингового дослідження;

в) результативні дані маркетингового дослідження.

17. Якісно новий підхід в управлінні туристичним бізнесом, задоволенні ринкового споживчого попиту належить до:

а) маркетингу послуг;

б) маркетингу туризму;

в) загальних маркетингових прийомів.

18. Проведення оцінки попиту і пропозиції, характеру зміни попиту при збільшенні або зниженні ціни, характеру зміни обсягу продажу при зміні чинників, які впливають на них (ціна, комплекс послуг тощо), належить до:

а) асортиментної політики послуг;

б) каналів розподілу;

в) цінової політики;

г) післяпродажного сервісу;

д) комплексу маркетингових комунікацій.

19. Визначення структури собівартості послуг, співвідношення "якість — ціна" належить до:

а) асортиментної політики послуг;

б) каналів розподілу;

в) цінової політики;

г) післяпродажного сервісу;

д) комплексу маркетингових комунікацій.

20. Визначення структури елементів, тактичних і стратегічних графіків реклами, ефективності рекламних заходів і рівня кореляції між обсягом вкладень у рекламу і купівельною віддачею, вираженою в купівлі послуг, належить до:

а) асортиментної політики послуг;

б) каналів розподілу;

в) цінової політики;

г) післяпродажного сервісу;

д) комплексу маркетингових комунікацій.

21. Комплекс заходів, які проводяться, коли немає необхідності в строгих чисельних результатах туристичної діяльності, — це:

а) якісні дослідження;

б) експериментальні дослідження;

в) спостереження.

22. Комплекс заходів, що можуть застосовуватися під час тестування нових продуктів і послуг, зміни методів торгівлі, просування товарів і послуг у туристичному бізнесі, — це:

а) якісні дослідження;

б) експериментальні дослідження;

в) спостереження.

23. Захід, що впливає як на якість отриманих результатів, так і на можливість розумної економії на витратах у туристичному бізнесі, — це:

а) вибір репрезентативної групи;

б) постановка проблеми;

в) інтервальний прогноз;

г) "точковий" прогноз обсягу продажу.

24. Здійснення оцінки виокремлених сегментів з погляду їх привабливості і вимог до комплексу маркетингу фірми в туристичному бізнесі, — це:

а) постановка основних завдань;

б) постановка мети;

в) формування робочої гіпотези;

г) визначення джерел інформації;

д) методи збору первинної інформації.

25. Письмове опитування клієнтів за допомогою спеціально розробленої анкети в туристичному бізнесі, — це:

а) постановка основних завдань;

б) постановка мети;

в) формування робочої гіпотези;

г) визначення джерел інформації;

д) методи збору первинної інформації.

26. Стратегія, спрямована на ланку "компанія — споживач" і пов'язана з питаннями ціноутворення, комунікацій і каналами розповсюдження, — це стратегія:

а) традиційного маркетингу;

б) внутрішнього маркетингу;

в) двостороннього (інтерактивного) маркетингу.

27. Стратегія, спрямована на ланку "персонал — споживач і пов'язана з контролем якості надання послуги, процес якої що відбувається у взаємодії персоналу і споживачів, — це стратегія:

а) традиційного маркетингу;

б) внутрішнього маркетингу;

в) двостороннього (інтерактивного) маркетингу.

28. Стратегія, спрямована на ланку "компанія — персонал" і пов'язана з мотивацією персоналу на якісне обслуговування споживачів — це стратегія:

а) традиційного маркетингу;

б) внутрішнього маркетингу;

в) двостороннього (інтерактивного) маркетингу.

29. Комплекс маркетингу туризму, який описує стратегію відносин "компанія — персонал", — це комплекс:

а) внутрішнього маркетингу;

б) зовнішнього маркетингу;

в) регіонального маркетингу.

30. Можливість отримання ліцензійної картки як певної законності свого становища належить до чинників: а) що визначають різні аспекти мотивації співробітників туристичної компанії;

б) забезпечують можливість успішного здійснення пропонованих туристичних послуг;

в) визначають успішність туристичної компанії па національному ринку;

г) визначають успішність туристичної компанії на міжнародному ринку.

31. Конкурентоспроможність вартості туристичних послуг належить до чинників:

а) що визначають різні аспекти мотивації співробітників туристичної компанії;

б) забезпечують можливість успішного здійснення пропонованих туристичних послуг;

в) визначають успішність туристичної компанії на національному ринку;

г) визначають успішність туристичної компанії на міжнародному ринку.

32. Надання пільгових умов під час використання послуг туристичної компанії належить до чинників:

а) що визначають різні аспекти мотивації співробітників туристичної компанії;

б) забезпечують можливість успішного здійснення пропонованих туристичних послуг;

в) визначають успішність туристичної компанії на національному ринку;

г) визначають успішність туристичної компанії на міжнародному ринку.

33. Можливість здійснення послуг, які фірма надає своєму контактному персоналу, зокрема величина агентської винагороди, належить до категорії:

а) продукт;

б) ціна;

в) спосіб доведення продукту до споживача;

г) просування продукту.

34. Ступінь мотивації співробітника або зусилля, які співробітник готовий докласти до виконання своїх посадових обов'язків, належить до категорії:

а) продукт;

б) ціна;

в) спосіб доведення продукту до споживача;

г) просування продукту.

35. Деякі аспекти корпоративної культури туристичної фірми належать до категорії:

а) продукт;

б) ціна;

в) спосіб доведення продукту до споживача;

г) просування продукту.

Модуль 2 ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
Тема 7 КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НА МІЖНАРОДНОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ
7.1. Загальна характеристика конкурентоспроможного підприємства
7.2. Визначальні чинники конкурентоспроможності туристичної фірми
7.3. Кількісна оцінка визначення конкурентоспроможності туристичної фірми
Тема 8 КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НА ВНУТРІШНЬОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ ТА УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ
8.1. Оцінювання конкурентного середовища у туристичній галузі
8.2. Визначення обсягів реалізації туристичних послуг
8.3. Напрями підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми
8.4. Управління каналами збуту туристичної фірми
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru