Міжнародний туризм і сфера послуг - Мальська М.П. - 15.2.1. Сучасний стан системи "Amadeus"

"Amadeus" — провідна ГДС, яка в режимі реального часу забезпечує доступ до ресурсів постачальників туристичних послуг (авіакомпаній, готелів, компаній із прокату автомобілів, страхових компаній та ін.) і розподіл цих ресурсів серед турагентств 139 країн, у тому числі України. Система "Amadeus" надає доступ до ресурсів 751 авіакомпанії, що перевищує 95 % світового ринку регулярних пасажирських авіаперевезень, а також 52 731 готелю, об'єднаних у 322 готельні ланцюги, 48 компаній з прокату автомобілів, і дає змогу працювати з продуктами туроператорів, залізниць, круїзних і страхових компаній.

Заснована 1987 р. унаслідок розколу європейського консорціуму ГДС чотирма великими європейськими авіакомпаніями "Air France", "Iberia", "Lufthansa" і "SAS" (перші три дотепер є власниками контрольного пакета акцій, a SAS залишила це угруповання), а також 25 дрібнішими авіакомпаніями, ця система бронювання почала повноцінну роботу 1992 р. і на сьогодні є найбільшою у світі. Початково це була переважно європейська система бронювання, згодом "Amadeus" зробила своєрідний прорив на американський ринок, отримавши комп'ютерну систему бронювання "System One".

Лідер у Європі та Південній Америці" система "Amadeus" має міцні позиції на американському ринку, а також в Африці та Азії. До системи "Amadeus" підключено найбільше терміналів турагентств і офісів авіакомпаній з продажу авіаквитків (225 549). Структура управління системою включає в себе штаб-квартиру (Мадрид, Іспанія), технологічний центр з обробки всієї інформації (Німеччина) і центр з розвитку системи (Франція). Головний офіс у Мадриді є центром комунікацій і визначає загальну маркетингову стратегію, корпоративні та фінансові напрями (понад 350 співробітників). Напрямами діяльності центру розвитку продуктів у Ніцці є розвиток і маркетинг продуктів, підтримка клієнтів і обслуговування баз даних. У центрі працюють понад 1100 осіб. Головний комп'ютер, що, за деякими оцінками, е найпотужнішим у Європі, розміщено під Мюнхеном (Німеччина). Це найбільший центр баз даних — за секунду тут здійснюється понад 2500 трансакцій. У центрі працюють більше 900 співробітників.

Понад 36 млн мандрівників щодня використовують "Amadeus" і близько 11 тис. турагентів надають їм сервіс. Через "Amadeus" турагенти можуть звернутися з запитом до кожного зі 100 туроператорів — фактично до всіх основних учасників. Турист, який прийшов у турагентство, де користуються "Amadeus", може отримати повний пакет послуг, який включає бронювання авіаперельоту, готелю, прокат автомобіля.

"Amadeus" показує наявність номерів за типами, розцінками — від найнижчих до найвищих, надає повну інформацію про них. Крім того, гарантує підтвердження бронювання, незмінність ціни, за якою забронювали номер, і його реалізацію за спеціальними розцінками агентства для більше ніж 51 тис. готелів.

З кінця червня 2000 р. завдяки системі "Amadeus" став можливим пошук готелів у США, Великій Британії і Німеччині за визначними пам'ятками, які знаходяться поблизу. Замовнику неважко підібрати готель неподалік, наприклад, від Трафальгарської площі в Лондоні. Тепер це можливо для готелів майже в усіх європейських країнах і в Канаді.

Система "Amadeus Ferry" (пором) за рахунок автоматизації інформаційного сервісу може запропонувати широкий набір послуг для тих, хто подорожує на поромі. Система "Amadeus Tickets'* дає змогу щодня бронювати в середньому понад 300 тис. квитків на спортивні та культурні заходи. "Amadeus Videotext" — система електронного зв'язку між тураген-тами та споживачами.

Мережа "Amadeus" розрахована на більше ніж 50 систем різних операторів (функцій); включає приватні канали зв'язку, супутниковий зв'язок, великі обчислювальні системи, які пов'язують 81 000 КСБ-терміналів у Європі та приблизно стільки ж — у країнах Латинської Америки.

У мережу "Amadeus" включена система "глобальних терміналів", за допомогою якої можна здійснювати й адміністративні функції.

Зростання обсягів бронювання через ГДС штовхає на пошуки більш технологічної продукції. Серед пов'язаних із цим ініціатив можна відзначити впровадження "National Companies Amadeus", в яких групи експертів з місцевих ринків виступають посередниками між торговою мережею і готельними асоціаціями і здійснюють програму щоквартальних зустрічей, щоб забезпечити безперервність потоку інформації та повну узгодженість дій, спрямованих на досягнення спільних цілей. У зв'язку з цим створено систему, яка надає можливість налагодити зв'язок з будь-ким незалежно від технічних можливостей споживача. Йдеться про два різних типи доступу: "Complete Access" дає можливість операторам продавати номери, одержувати негайно підтвердження і мати доступ до спеціальних тарифів; "Standart Access" дає можливість здійснювати бронювання, але без негайних уточнень.

За запитом фірми "Amadeus" може перейти до наступного рівня зв'язку. З метою прискорення взаємодії на ринку "Amadeus" приєднана до фірм "Thieco" і "Wicom", які спеціалізується на готельних послугах.

Головними завданнями системи "Amadeus" є:

1) пропонування постачальникам турпослуг бронювання авіа- і залізничних квитків, готелів, оренда автомобілів й інших послуг у надійній та ефективній всесвітній мережі збуту; надання їм доступу до найбільшої у світі бази клієнтури; пропонування абонентам потужного інструменту управління і маркетингу, що дає їм змогу бути конкурентоспроможними і прибутковими, мати доступ до місцевих і міжнародних постачальників, забезпечувати управління діяльністю і вести фінансовий облік роботи фірми;

2) надання авіакомпаніям і турагентствам можливості одночасного використання системи в їхніх офісах; забезпечення глобального обслуговування за допомогою технічних зв'язків і союзів з іншими системами.

Система "Amadeus" працює з авіакомпаніями в режимі "Last Seat Availability". Усі трансакції здійснюються в режимі реального часу. Система "Amadeus Fare Quote" гарантує, що можуть бути знайдені будь-які тарифи будь-де у світі, за ними може бути виписаний квиток. Часто цю систему бронювання помилково називають "Start Amadeus", однак система бронювання туристичних послуг "Start" є партнером "Amadeus", і будь-який користувач "Amadeus" є також користувачем "Start". Через "Amadeus" здійснюється бронювання авіаперевезень, готелів і оренди автомобілів, а всі інші послуги бронюються через "Start".

Позиції "Amadeus" на ринку зміцнилися зі зміною цінової політики — знизилася вартість послуг із використання КСБ, агентствам пропонуються більш гнучкі умови підключення. Основним принципом визначення вартості пакета послуг є пошук найбільш ефективного (із технічної, і з фінансової точок зору) способу підключення. Для кожного варіанта роботи зі системою передбачено рівень продуктивності, досягнувши якого агентство зможе користуватися системою безкоштовно. І цей рівень доступний навіть маленькому турагентству.

Мережа "Amadeus" постійно вдосконалює тактику роботи на ринку інформаційних технологій. Представництва "Amadeus" знижують тарифи для своїх користувачів, щоб залучити менші турфірми та зробити систему доступною навіть невеликому агентству, яке тільки починає свою діяльність.

15.2.2. Нові можливості системи "Galileo"
15.2.3. Інтеграція глобальних дистриб'юторських систем в Інтернеті
15.3. Інтернет-технологїї в туристичному менеджменті
15.3.1. Структура та властивості туристичних сайтів
Домашня сторінка
Загальна інформація веб-сторінки
Інтерактивний план подорожі та віртуальні брошури
15.3.2. Основні закордонні туристичні сайти онлайн-бронювання
Контрольні запитання і завдання
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru