Сучасні різновиди туризму - Кляп М.П. - Джайлоо-туризм

Демонологічний туризм (туризм за привидами) - це різновид туризму, коли туристи бажають оригінально насолодитися історико-культурною і релігійною специфікою незвичайних куточків планети, які пов'язані з демонологією. Власне, демонологія - це сукупність міфічних народних уявлень і переконань, яка спирається на віру в існування злих духів (демонів).

Демонологічний туризм викликає інтерес в багатьох екстре-малів та непосидючих людей. Наприклад, ночівля в шотландських замках з аристократичними привидами чи фотополювання на лох-неське чудовисько, або ж екскурсія володіннями графа Дракули, або ж подорож місцями, де за легендами живуть злі духи кельтської, скандинавської чи слов'янської міфології. Крім того, для особливо зацікавлених турфірми організовують демонологічні квести з пошуками захованих скарбів опришків, піратів, флібустьєрів.

Найпопулярнішими напрямами демонологічного туризму на сьогодні є:

o Великобританія.

oСША.

o Румунія.

Джайлоо-туризм

Джайлоо-туризм - це різновид туризму, який передбачає життя туриста у первісному племені з усіма привабливостями кочового побуту.

Суть джайлоо-туризму в тому, що туриста відправляють в дикі місця, і рекреант живе, як жили наші дикі предки - ніяких благ цивілізації, лише природа і ви. Краса такого відпочинку в тому, що туристи переоцінюють все своє життя і починають по-іншому дивитися на звичні речі. Джайлоо-туризм - це великий ризик, особливо, якщо туристи відправляються в дикі джунглі, в пустелю Сахара, в тундру, на Північний чи Південний полюс поодинці.

Джайлоо-туризм підходить не всім, тут не можна відправитися на природу з дітьми, оскільки це не піонерський табір і не похід скаутського загону. Джайлоо-туризм характеризується підвищеною екстремальністю. Найчастіше його вибирають мисливці за пригодами, любителі подорожі та ті, хто не боїться залишитися наодинці з дикою природою. Звичайно, поруч з туристами завжди знаходяться гіди та інструктори. Однак не треба забувати про сходження лавин, землетрус, виверження вулкана, укус змії, розлючених звірів. Джайлоо-туризм перестає бути однотипним, хоча насправді нудьгувати під час туру не доводиться. Найкраще на сьогодні розвивається джайлоо-туризм в Киргизстані, Таїланді, Тунісі.

Діловий туризм (бізнес-туризм, МІСЕ-туризм) - це подорожі, що здійснюються з метою участі в конгресах, зборах, семінарах і інших важливих ділових заходах.

У тій або іншій формі бізнес-туризм існує вже давно. Як про самостійний і високодохідний вид туризму про нього заговорили в Європі і США в 70-80-і pp. XX ст., а в 90-і роки ця сфера бізнесу набула особливо значного розмаху. Сьогодні замість терміну діло-вий-туризм часто використовується англійський термін-абревіа-тура - MICE, що точно відображає структуру цього виду туризму: Meetings/incentives/'conferences/exibitions, що в перекладі означає: зустрічі/інсентив/конференції/виставки.

У всіх розвинених країнах існують асоціації ділового туризму, спеціалізовані видання, учбові центри, проводяться виставки цієї сфери бізнесу. Наприклад, Американська Асоціація ділового туризму "SITE" (Society of Insentive and Travel Executives), об'єднує авіакомпанії, готелі, круїзні лінії, учбові установи, конгресні центри, консалтингові і страхові компанії, фірми-туроператори інсентив-турів, транспортні компанії. Основні напрями роботи "SITE" - це маркетингова підтримка своїх членів, узагальнення і розповсюдження досвіду, видання спеціалізованої літератури.

Business Travel сьогодні - розвинена індустрія з обслуговування ділових поїздок. Фахівці зазвичай розглядають поняття

Business travel як бізнес-систему, що складається з чотирьох підсистем. Це - чотирикутник, в кутах якого знаходяться: "ком-панії-замовники" (вони направляють своїх співробітників у ділові поїздки), "компанії-постачальники окремого виду послуг" (авіакомпанії, готелі, бюро з оренди автомобілів, страхові компанії і ін.), "компанії-постачальники повного комплексу послуг (туро-ператори) у сфері ділових поїздок" і "організації і фірми індустрії MICE". Сьогодні багато туристичних компаній успішно працюють у сфері організації і обслуговування конференцій, конгресів і корпоративних заходів. Вони швидко і ефективно організовують поїздки різної тематики і мети (від організації конференцій до відвідин виставки чи конкретного підприємства) як для великих груп (100 і більш за чоловік), так і для індивідуальних клієнтів.

Організація бізнес-турів має і свою специфіку. Як правило, бізнесмени планують свої поїздки за декілька місяців, що особливо актуально для "високого сезону" у виставковому бізнесі, який припадає на лютий-травень і вересень-листопад. Туристичним компаніям без копіткої роботи з клієнтом, розуміння специфіки його професійної діяльності і чіткого бачення саме ділової мети його поїздки не обійтися. Ділові поїздки організовуються, як правило, з повною культурною і екскурсійною програмою. У стандартну програму входить мешкання, сніданки, трансфери, оформлення візи. Додатково надаються такі послуги як: акредитація на виставку або вхідні квитки, послуги гідів, перекладачів, додаткові переїзди або оренда автомобіля і багато іншого, що може бути необхідним на тому чи іншому заході.

Діловий туризм
Екзотичний туризм
Екологічний туризм (туризм орієнтований на природні туристські ресурси, природний туризм
Економний туризм (заощадливий туризм, гарячі тури)
Екстремальний туризм
Етнічний туризм (ностальгічний туризм, етнографічний туризм)
Ігровий туризм (розважальний туризм)
Індустріальний туризм (промисловий туризм)
Інтернет-туризм
Історичний туризм (історико-культурний туризм)
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru