Конференц-туризм - різновид туризму, що здійснюються з метою участі в конференціях.
Проведення конференцій є ефективним інструментом побудови іміджу і репутації. Великі компанії та організації проводять конференції регулярно. Особливо вдало формат конференції підходить для просування складних продуктів і послуг, інформацію про які важко вмістити в коротке рекламне повідомлення. Величезна частка відповідальності лягає на плечі організаторів конференцій, семінарів, з'їздів, симпозіумів та конгресів, оскільки збори на високому рівні, якими є такі заходи (конференція - від лат. Confero - збираю) - це ґрунтовна, продумана до дрібниць підготовка, а головним завданням для організаторів ділової зустрічі вважається оренда конференц-залу. Види конференцій:
o наукова конференція;
o ехоконференція;
o веб-конференція;
o відеоконференція;
o конференц-зв'язок, селекторна нарада;
o бізнес конференція;
o прес-конференція.
Конференцтуризм - це не тільки підбір конференц-залу, а й створення комфортної атмосфери, умов, необхідних для максимально ефективної роботи учасників конференції.
Основні послуги конференц-туризму:
o консультації і рекомендації з питань планування та організації заходів (конференцій, семінарів, тренінгів, нарад, ділових зустрічей);
o підбір та оренда конференц-залів, аудиторій для семінарів та тренінгів, комп'ютерних класів та аудиторій, виставкових залів;
o кейтеринг. Організація харчування, узгодження меню (сніданки, обіди, вечері, кава-паузи, святкові вечері, фуршети, банкети, барбекю);
o зустріч учасників заходу - організована та індивідуальна. Організація розміщення та проживання учасників заходу;
o організація та забезпечення роботи бізнес-центру в місці проведення заходу: міжміський та міжнародний зв'язок, телефон, телефакс, комп'ютер, принтер, ксерокс, доступ до Internet, електронна пошта;
o поліграфічні послуги різного формату та складності;
o запис на аудіо, відео, підготовка звітів, стенограм. Послуги перекладачів: письмовий, послідовний та синхронний переклади;
o транспортне забезпечення (оренда та надання легкових автомобілів, мікроавтобусів, автобусів);
o технічна підтримка заходу: проекційне обладнання, системи звукопідсилення, обладнання для синхронного перекладу;
o забезпечення учасників заходу канцелярськими товарами (зошити, блокноти, папки, ручки, бейджі тощо);
o забезпечення сувенірною продукцією з логотипом компанії замовника чи атрибутикою конкретного заходу.
Кращими конференц-готелями світу визнані Sheraton Готель і Центр з'їздів в Анкарі, Туреччина та Emirates Palace, Абу-Дабі в ОАЕ.
Коньячний туризм
Коньячний туризм - подорож в географічну місцевість Коньяк з основною метою розпивання традиційних спиртних напоїв.
Коньяк (фр. cognac) - міцний алкогольний напій янтарно-золотистого кольору, що має складний аромат з відтінками ванілі і м'яким гармонійним смаком, виготовляється з коньячного спирту, який отримують в результаті перегонки білих сухих виноградних вин з пізнішою витримкою в дубових діжках. Коньяк носить ім'я маленького міста Коньяк, розташованого за 500 кілометрів на південний захід від Парижа, що дав назву всій області департаменту Шаранта. Коньяк роблять з винограду сортів Юні Блан, Фоль Бланш і Коломбар, вирощеного на крейдяних ґрунтах регіону Коньяк.
Позначення марочних коньяків:
o V.S. (Very Special) - вік коньячних спиртів не менше 2,5 років.
o Superior - не менше 3,5 років.
o V.S.O.P. (Very Superior Old Pale) - не менше 4,6 років.
o V.V.S.OJ*. - Grand Reserve - не менше 5,5 років.
o Napoleon - Х.О. (Extra Old) - понад 6,5 років.
Тільки напій, народжений на території Франції в шести округах, може називатися справжнім коньяком, саме в цих регіонах і функціонує коньячний туризм:
1. Grande Champagne (Велика Шампань). Коньяки, вироблені з винограду, вирощеного на цій території, мають тонкий квітковий смак і вимагають довгої витримки.
2. Petite Champagne (Мала Шампань). Коньяки, які тут виробляють, схожі на коньяки Grande Champagne, але з менш тонким смаком.
3. Borderies (Бордері). Коньяки мають м'який смак квіткових ароматів, в основному фіалки. Коньяки Borderies досягають оптимальної якості після коротшого періоду витримки, ніж коньяки Grande Champagne.
4. Fins Bois (Тонкі Ліси). Міцні коньяки, які дозрівають достатньо швидко і мають букет, який нагадує запах свіжовичавлених виноградин.
5. Bons Bois (Добрі Ліси). Коньяки дозрівають швидше і мають оригінальний смак.
6. Bois Ordinaires (Звичайні Ліси). Ґрунт тут повністю піщаний, додає коньякам аромати моря, водоростей та йоду.
Культурний туризм
Лісовий туризм
Літературний туризм (книжковий туризм)
Мисливський туризм (аутфітер-тур)
Медичний туризм (лікувально-оздоровчий туризм, оздоровчий туризм, лікувальний туризм, пологовий туризм)
Медіа-туризм (прес-тур)
Мобільний туризм
Мовний туризм (лінгвістичний туризм)
Могильний туризм (цвинтарний туризм)