Загальна відмова
1. Дуже шкода, але ми не можемо задовольнити Вашого прохання з таких причин:...
2. На жаль, повинні повідомити Вас про неможливість ...
3. Шкода, але з огляду на погіршання економічної ситуації ми не можемо ...
4. З прикрістю повідомляємо, що не маємо змоги ...
5. Щиро жалкуємо, проте ситуація, що склалася, не дає нам можливості ...
6. Нам дуже шкода, але у зв'язку з наявністю кількох і досі не оплачених рахунків ми не можемо ...
7. Дуже прикро, проте цього року в нас немає змоги ...
8. Вибачте, але ми не можемо погодитися з ...
9. Змушені повідомити, що, на жаль, не маємо жодної змоги задовольнити Ваше прохання.
Відмова в наданні пропозиції та зміні її умов
1. На жаль, маємо повідомити, що зараз у нашому розпорядженні немає виробів, які Вас зацікавили.
2. У зв'язку зі зміною становища на ринку ми більше не виготовляємо потрібних Вам товарів.
3. Змушені повідомити, що через технічні труднощі ми припинили виробництво цієї продукції
4. Шкода, але у зв'язку з оголошенням нового валютного коридору ми змушені підвищити ціни на наші товари.
5. На жаль, ми не можемо прийняти Вашої пропозиції, затим що не працюємо зараз за кордоном.
6. Вибачте, але ми не можемо зараз задовольнити Ваше прохання.
7. Нам дуже прикро, але в наших складських приміщеннях зараз немає зразків потрібної Вам продукції.
8. На жаль, ми не маємо змоги здійснити пробне постачання, тому що воно значно уповільнить виконання нашої торговельної угоди. Розраховуємо на Ваше розуміння.
9. Дуже прикро, проте змушені повідомити, що не здійснюємо продаж своїх товарів на умовах пробної закупівлі.
10. На жаль, ми не можемо прийняти умови постачання, які Ви нам пропонуєте в листі від ... (дата). Через обмежену (незначну) площу наших складських приміщень постачання має бути здійснено у кілька етапів - трьома партіями.
11. У цінах, зазначених у нашій пропозиції, враховано всі деталі, тому ми, на жаль, не можемо задовольнити Ваших вимог (побажань) щодо умов оплати й способу транспортування товару.
12. Змушені повідомити, що, на жаль, не можемо погодитися на експрес-постачання за наш рахунок, як того бажаєте Ви. Наша пропозиція в|д... (дата) чинна лише на умовах, що вказані в ній.
13. На жаль, ми змушені відхилити Вашу пропозицію щодо способу упаковування...
14. Дуже шкода, але ми не можемо прийняти й виконати Ваше замовлення, тому що зараз усі наші виробничі потужності зайняті.
15. Нам дуже шкода, однак через те, що Ви й досі не оплатили кількох рахунків, ми не можемо прийняти від Вас нове замовлення.
16. Шкода, але через ускладнення економічної ситуації ми змушені відхилити Ваше замовлення.
17. З прикрістю повідомляємо, що не маємо ані найменшої змоги задовольнити Ваше прохання про анулювання замовлення від ... (дата), тому що товари були відвантажені ще вчора.
Відмова від пропозиції
1. Щиро дякую (вельми вдячний) Вам за пропозицію працювати представником Вашої фірми в ... (назва країни). Ваше визнання та схвалення моїх методів роботи дуже важливі для мене, однак, на жаль, обставини складаються так, що я змушений відмовитися.
2. Я змушений відхилити Вашу пропозицію, затим що її умови мене не влаштовують.
3. На превеликий жаль, я змушений відхилити Вашу пропозицію: мене не влаштовує територія, де я маю працювати.
4. Вдячний за пропозицію, та, на жаль, не можу прийняти її, тому що вже працюю агентом з продажу нерухомості в іншій фірмі.
5. Вдячний за цікаву пропозицію, проте, на жаль, змушений відхилити її з особистих причин.
6. Втішений Вашою пропозицією, та, на жаль, змушений відхилити її через сімейні обставини.
7. Мені прикро (шкода), що цього разу я не зможу взяти участь у проведенні...
8. За станом здоров'я, на жаль, я не можу працювати Вашим представником у... області.
9. Через особисті причини я не можу продовжити контракт на ...
10. Я дістав вигідну пропозицію про співпрацю від іншої фірми, тому не планую продовжувати свій контракт з Вами.
Відмова претендентові на місце роботи
1. Щиро жалкуємо, але змушені повідомити, що право представляти нас уже передано іншій особі.
вдячні за інтерес, виявлений до нашої організації. З приємністю відзначаємо високу кваліфікацію, засвідчену Вами на співбесіді. Однак, погодьтеся. Ваша спеціальна освіта не відповідає нашим потребам.
2. Ми розглянули Ваше прохання, та, на жаль, у нас зараз немає вакансії.
3. На жаль, змушені повідомити, що всі вакансії рекламних агентів уже заповнені (зайняті).
4. Ваші вимоги щодо заробітної плати, на жаль, неприйнятні для нас. Шкода, але змушені відмовити Вам.
5. Посаду генерального представника нашої фірми вже обіймає Інша особа.
6. У зв'язку з тим що ми вже взяли на роботу власного продавця, не маємо потреби в торгових представниках.
Відмова в продовженні терміну контракту (договору, угоди) та зміні їх умов
1. Ми уважно вивчили Ваше прохання стосовно продовження контракту на той рік і змушені повідомити, що, на жаль, не маємо змоги (не можемо) цього зробити. Вдячні Вам за співпрацю і бажаємо всього найкращого.
2. У зв'язку із значним скороченням кількості штатних працівників ми, на жаль, не можемо продовжити контракт із Вами.
3. Щиро жалкуємо, але неприємна ситуація, що склалася під час виконання Вами договору, не дає нам можливості продовжити термін його ДІЇ.
4. Дякуємо (вельми вдячні) за співпрацю, та, на жаль, продовжити термін контракту з Вами ми не можемо (не плануємо). Змушені повідомити, що ми не зовсім задоволені результатами Вашої роботи.
5. У зв'язку з тим що Ви нерідко (час від часу) припускаєтеся помилок, ми змушені відмовити Вам у підписанні нового договору.
6. Вибачте, але ситуація, що склалася, не дає нам змоги продовжити контракт із Вами.
7. Дякуємо за надіслані зауваження та доповнення до проекту договору. Розглянувши їх на засіданніна жаль, змушені повідомити, що не можемо погодитися з редакцією деяких пунктів.
8. На нашу думку, в обов'язки представника пана ... (прізвище та ім'я) входить не лише оформлювання замовлень, а й надання покупцям консультаційних послуг...
9. До обов'язків представника фірми входить також регулярне відвідування клієнтів на всій території його діяльності.
10. Стосовно виплати комісійної винагороди наголошуємо, що вона здійснюється лише після отримання платежів від замовника.
11. Ми отримали Вашого листа від ... (дата), у якому Ви звертаєтеся з проханням змінити пункт ... договору. Шкодуємо, але ми не маємо жодної змоги задовольнити Ваше прохання. На це є кілька серйозних причин:...
12. Вважаємо, що до угоди не можна вносити пункт прооскільки це суперечить ...
13. Шкода, але ми не можемо погодитися з Вашою редакцією деяких пунктів проекту угоди.
14. Шкода, але зараз ми не маємо змоги змінити умови договору.
ТИПОВІ МОВНІ ЗВОРОТИ
7.1.14. Лист-претензія, рекламаційний лист
ТИПОВІ МОВНІ ЗВОРОТИ
7.1.15. Лист-відповідь на претензію
ТИПОВІ МОВНІ ЗВОРОТИ
7.1.16. Рекомендаційний лист
ТИПОВІ МОВНІ ЗВОРОТИ
7.1.17. Лист-подяка
ТИПОВІ МОВНІ ЗВОРОТИ