1. Вольф 1J. Современный этикет. —М., 1996—1997.
2. Деловой протокол и этикет. — М., 1996.
3. Деловой этикет. — К., 2001.
4. Карнеги Д. Как завоевать друзей и оказывать влияние на людей. — М., 1990.
5. Льюис РД. Деловые культуры в международном бизнесе. — М., 1999.
6. ПизА. Язык телодвижений: как читать мысли других людей по их жестам. — Нижний Новгород, 1992.
7. Пост 9. Этикет. — М., 1996.
8. Соловьев ЭЛ. Этикет делового человека: организация встреч, приёмов, презентаций. — Минск, 1994.
9. Тимошенко ИЛ. Офіційний, дипломатичний протокол і політес: специфіка та взаємозв'язок // Політика і час. —1997. — №5-6.— С. 76—79.
10. Тимошенко НЛ. Вітання та рекомендування // Політика і час. — 1998. — № 10. — С. 66—67.
11. Тимошенко Н.Л. Візитні картки // Політика і час. — 1999. — № 1. — С. 77—79.
12. Тимошенко Н.Л. Бізнес-картки // Політика і час. — 1999. — № 4. — С. 76—77.
13. Тимошенко HJI. Неформальна, бесіда //Політика і час. — 2001. — № 1. — С. 82—83.
14. Тимошенко НЛ. Одяг ділової людини // Політика і час. — 2000. — № 1-2. — С. 105—106.
15. Тимошенко НЛ. Зв'язки із засобами масової інформації: питання протоколу // Політика і час. — 2000. — № 1-2. —
С. 102—105.
16. Тимошенко НЛ. Нехтуючи прості істини. Неймовірні помилки в очевидних ситуаціях під час офіційних прийомів і не
тільки // Політика і час. — 2002. — № 5. — С. 80—84.
17. Эренест О. Слово предоставляется Вам: практические рекомендации по ведению деловых бесед и переговоров. — М.,
1988.
18. ЯгерД. Деловой этикет: как выжить и преуспеть в мире бизнеса. —М., 1994.
19. Axtell Е. Я Gestures: The Do's and Taboos of Body Language Around the World. — N.Y., 1998.
20. Bell H.A., Williams G.G. Intercultural Business. — N.Y., 1999.
21. Butler C, Keary J. Managers and Mantras. — Wiley Eastern, 2000.
22. Casperson D.M. Power Etiquette: What You Don't Know Can Kill Your Career. — N.Y., 1999.
23. Dunckel J. Business Etiquette. — Toronto, 1992.
24. Gandouin J. Guide du Protocole et des Usages. — Paris, 1972.
25. Hindle T. Making Presentation. — London, 1998.
26. KotterJ., Heskett J. Corporate Culture and Performance. — Free Press, 1992.
27. LichtenbergR. Work Would Be Great If It Weren't For The People: Making Office Politics Work For You. — N. Y., 1998.
28. Morgan J. Debrett's New Guide to Etiquette and Modern Manners. —London, 1996.
29. Morrison Т., Conaway W., Douress J. Doing Business Around the World. — Paramus, 1997.
30. Pease A. Questions Are the Answers: How to Get to "Yes" in Network Marketing. — Buderim, 2000.
31. Peterson B. Cultural Intelligence: A Guide to Working with People from Other Cultures. — Yarmouth, 2004.
32. Poet P., Post P. The Etiquette Advantage in Business: Personal Skills for Professional Success. — N.Y., 1999.
33. Powerful Telephone Skills. — Hawthorne, 1993.
34. Roberts S. Living Without Procrastination. — N.Y., 1995.
35. SabathM. Business Etiquette: 101 Ways to Conduct Business with Charm and Savvy. — Franklin Lakes, 1998.
36. Sabath M. International Business Etiquette: Europe. — Franklin Lakes, 1999.
37. Silber L. Career Management for the Creative Person: Right-Brain Techniques to Run Your Professional Life and Build Your
Business. — N.Y., 1999.
38. Stewart Y.M. Book of Modern Table Manners. — N.Y., 1998.
39. Tan R. Western Etiquette: A Matter of Course. — Singapore, 1992.
40. Yapp N. Debrett's Guide to Business Etiquette. — London, 1994.
41. Zheng S. Enhance Your Image Quotient: Your Guide to Personal Branding. —Singapore, 2004.
1.1. Моральна культура і духовна творчість педагога
1.2. Джерела педагогічної етики
1.3. Предмет, структура, функції і завдання педагогічної етики
2. Моральна свідомість особистості педагога
2.1. Структура моральної свідомості особистості педагога
Почуттєвий рівень моральної свідомості
Раціонально-теоретичний рівень моральної свідомості
2.2. Принципи педагогічної моралі
Принцип педагогічного гуманізму