Міжнародний маркетинг - Барановська М.І. - 1.3.8. В чому полягають переваги використання електронної пошти в міжнародній маркетинговій діяльності?

Електронна пошта вельми зручна у використанні і дешевша, ніж інші засоби передачі інформації (звичайна пошта, факс або телефон). Цей вид зв'язку дозволяє ефективно передавати інформацію в режимі реального часу, до того ж в найрізноманітнішому вигляді і у формі, що дозволяє відправникові й одержувачеві не витрачати додаткових зусиль і часу на передрук і комп'ютерний набір.

Основні переваги електронної пошти e-mail:

o відносно низька вартість;

o простота і зручність користування;

o передача в режимі реального часу;

o можливість передачі різноманітної інформації;

o чіткість обліку і реєстрації.

За умови оплати підключення до Інтернету користування електронною поштою не вимагає додаткових витрат, що робить цю форму передачі інформації зараз найдешевшою. Сплачується лише підключення до мережі Інтернет, і не потрібно платити за кожне відправлене і отримане повідомлення.

До переваг електронної пошти можна віднести також досить масове охоплення, масштаби якого включають всіх користувачів мережі Інтернет. E-mail дозволяє краще, до того ж безпосередньо, вивчати й обслуговувати споживачів фірми, активно розвивати ділові відносини з її партнерами. При цьому техніка і час передачі інформації численним адресатам практично такі саме прості, як і для передачі інформації одному респонденту.

Також інформація за допомогою e-mail передається у вельми зручній формі, яка забезпечується спеціальною програмою і не вимагає додаткового набору повідомлення, якщо це документ або інша інформація, що міститься в комп'ютері або комп'ютерній мережі. Електронна пошта зручна і для одержувача, оскільки йому не потрібно переоформляти і передруковувати її. Він може використовувати її або в отриманому вигляді, або видозмінювати в необхідних цілях, не передруковуючи. Звичайно, це не лише спрощує процедуру передачі, отримання і використання інформації, але й економить час.

Економія часу перш за все забезпечено тим, що інформацію може бути передано в режимі реального часу. Практично відразу, як інформація відправлена, вона вже отримана адресатом, що вигідно відрізняє її від зв'язку за допомогою звичайної, навіть найшвидшої, пошти.

Електронна пошта дозволяє відправляти й отримувати повідомлення різного виду: не тільки набрані текстові повідомлення, але і файли з баз даних, текстові файли, фотографії, таблиці, мовні і музичні повідомлення. В цьому випадку інформація передається в електронному форматі, що дозволяє відправникові і одержувачеві не витрачати часу на її додаткову обробку, оскільки відсутня необхідність введення друкарської інформації або її перетворення в електронну форму. При цьому практично миттєво можна зробити скільки завгодно копій інформації і в разі потреби доповнити і розіслати її по потрібних адресах та ін., що значно спрощує роботу з матеріалами і документами в компанії. Особливо слід відзначити легкість переадресації і розповсюдження інформації за допомогою електронної пошти.

Електронна пошта дозволяє виключити помилки, можливі при передруку інформації, і не вимагає додаткової перевірки і вичитування. Передача інформації, за допомогою електронної пошти чітко фіксується як у відправника, так і в одержувача. У відповідних директоріях указуються число, година і хвилина відправлення й отримання інформації.

Крім того, якщо інформація не була отримана адресатом, це також фіксується як невідправлена кореспонденція. Все це дозволяє чітко враховувати відправлену і отриману пошту без додаткових витрат часу і зусиль на її реєстрацію. Така форма пошти дозволяє здійснювати контроль за листуванням кожного співробітника фірми.

Електронна пошта є в даний час основним видом зв'язку між компаніями і між компаніями і споживачами. У ряді країн вже видані законодавчі акти, підтверджуючі право враховувати цифрові підписи в комерційних документах (контрактах, угодах та ін.), що пересилаються електронною поштою, юридично правомочними, і вони дорівнюються до підпису у письмовій формі в реальних умовах. Також важливо, що використання електронної пошти не вимагає обов'язкової присутності адресата для отримання і негайної відповіді, як це, наприклад, відбувається під час телефонного спілкування.

1.3.9. В чому полягають недоліки використання електронної пошти в міжнародній маркетинговій діяльності?
1.3.10. Які особливості використання Інтернету у міжнародних маркетингових дослідженнях?
1.3.11. Які можливості надає Інтернет у сфері зв'язків з існуючими та потенційними клієнтами?
1.3.12. Яким чином можна проводити польові дослідження завдяки Інтернету?
1.3.13. Яким чином Інтернет забезпечує рекламну діяльність компанії?
1.3.14. Яким чином Інтернет забезпечує компанії, зв'язки з громадськістю?
1.3.15. Яким чином Інтернет забезпечує компанії стимулювання збуту?
1.3.16. Яким чином здійснюється електронна торгівля?
1.3.17. Яким чином Інтернет допомагає формувати товарну і цінову політику в міжнародній маркетинговій діяльності?
1.3.18. Які існують проблеми і перспективи розвитку міжнародного інформаційного середовища?
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru