Реклама - Джефкінс Ф. - 46. Кодекс телемаркетингової діяльності Асоціації контактного маркетингу

Кодекси рекламної та спонсорської діяльності на незалежному радіо об'єднані в одному томі. Вони є подібними до вищеозначених кодексів, за винятком положень, зумовлених специфікою радіо.

Радіоведучі можуть виголошувати рекламні повідомлення, однак їм не слід:

а) ідентифікувати себе з товарами або послугами рекламодавця, оцінювати, рекомендувати або вихваляти їх від свого імені;

б) посилатися на будь-яку конкретну рекламу під час виконання обов'язків ведучого;

в) брати участь у рекламі ліків або методів лікування.

Ліцензійна станція не може надавати пільги яким-небудь рекламодавцям. Заборонено "розміщення продукту" (product placement), тобто оплачене нагадування про торговельні марки протягом програми. Забороні підлягають недоброзичливі або зневажливі висловлювання стосовно національних або соціальних меншин. Не можна використовувати слово "безплатно", якщо споживач має заплатити за що-небудь крім доставки. Не можна відтворювати звуки, які можуть загрожувати безпеці певних груп слухачів, наприклад автомобілістів. Це — дуже короткий перелік типових положень.

Спонсовані програми комерційного радіо можуть супроводжуватися нагадуваннями типу: "Наша програма виробляється за сприяння компанії "Левер Вразерс", виробника прального порошку "Персіл". Спонсорів слід чітко ідентифікувати. Частота нагадування про спонсора є чітко визначеною — нагадувати про нього можна один раз на кожні 15 хв. програми.

46. Кодекс телемаркетингової діяльності Асоціації контактного маркетингу

Оскільки телемаркетинг не є суб'єктом Британських кодексів реклами та стимулювання збуту, даний кодекс є єдиним джерелом професійного контролю за організаціями, які торгують по телефону. Рекламодавцям слід називати себе, не дзвонити занадто рано або занадто пізно, не маскуватися під дослідників і давати споживачеві час на роздуми. Кодекс також має на меті контролювати діяльність тайм-шерних компаній. На жаль, більшість порушників не е членами Асоціації контактного маркетингу. Як правило, це люди, які тимчасово працюють у таймшерних компаніях, фотографи та фірми, що спеціалізуються на ремонті квартир. Ці люди працюють удома та або не знають про правила, або дотримуються неетичних принципів своїх роботодавців.

Новий звід правил набрав чинності в травні 1999 р. Асоціація контактного маркетингу діє згідно з ними. Перед тим як зайнятися телемаркетингом, доцільно вивчити ці правила. Асоціація має свій веб-сайт — www. dma. org. uk.

Контрольні запитання

1. В чому полягає різниця між зловживанням рекламою і зловживанням за допомогою реклами? (1)

2. Назвіть основні переваги й вади правового та добровільного контролю за рекламною діяльністю? (2—4)

3. Яким чином саморегулюється добровільний контроль? (4)

4. У чому полягає відмінність Британських кодексів реклами та стимулювання збуту від Кодексу діяльності ITC? (4)

5. У чому полягає різниця між "отруйною" та "порівняльною" рекламою?^)

6. Назвіть три основні частини дійсного контракту, (в)

7. У чому полягає різниця між усним та письмовим наклепом? (11)

8. Як слід розуміти терміни "наклеп на товар", "підтасовка", "перебільшення"? (12,13)

9. Кому належить авторське право на художню роботу, виконану рекламним агентством з метою ілюстрування рекламного оголошення клієнта? (19)

10. Яку постанову прийняла Комісія з чесної торгівлі стосовно традиційної системи "визнання та комісійні" для рекламних агентств? (21)

11. Чому певні рекламні схеми, які нагадують лотереї, не є суб'єктом законодавства про лотереї?(22)

12. Назвіть три основні порушення законів про торговельні описи, яких може припуститися рекламодавець, якщо неуважно поставиться до змісту свого рекламного оголошення.(25)

13. Назвіть хоча б одну характеристику торговельної марки, яка дає право на її реєстрацію.(29)

14. Назвіть правові форми боротьби з піратським радіо. (32)

15. Що лежить в основі Британських кодексів реклами та стимулювання збуту і які засоби масової інформації є їхніми суб'єктами? (36)

16. Яким чином Комісія з рекламних стандартів одержує і розглядає скарги стосовно рекламних оголошень, які нібито порушують Британські кодекси реклами та стимулювання збуту? (38—41)

19. ПЛАНУВАННЯ ТА ЗДІЙСНЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
ВСТУП
1. Різноманітність схем
ПОПЕРЕДНЄ ОБГОВОРЕННЯ
2. Перший інструктаж
3. Маркетингові аспекти
4. Маркетинговий міф про "чотири П"
5. Доповідь співробітника агентства, що відповідає за роботу з клієнтами, директору агентства
6. Доповідь начальникам відділів
РОЗРОБКА ТЕМИ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru