Ділова кар'єра - Дахно І.І. - 18.2. Подорож літаком

18.2.1. Харчування

Для того, щоб годувати пасажирів у повітрі, кожний аеропорт має свої спеціалізовані підприємства. Вони постачають різні види харчування на борти літаків.

Харчування буває пряме і зворотне. Пряме, - це те, що недавно приготовлене і яке зберігається за температури +5 С. Зворотне - це напівготові заморожені порції. Вони є дещо недопеченими чи недовареними. У супровідному листі кухар зазначає час, необхідний конкретній страві, щоб вона була повністю приготовленою у бортовій пічці до того, як цю страву пропонують пасажирам. Страви доправляють до літака за півтори години до злету.

Пасажири, як правило, не можуть замовити щось завчасно. Навіть, якщо вони летять у бізнес-класі підвищеного комфорту. Їхні переваги можуть виявлятися лише у межах того, що є на борту літака, - себто між гарячими та холодними стравами. Набір всіх пакетів визначається попереднім набором авіакомпанії. Деякі з-поміж них беруть лише холодні страви. Дехто - лише чайний стіл. Це, як правило, на коротких рейсах.

На борту можуть запропонувати все, що завгодно. Існують набори як вегетаріанських, так і дієтичних страв, дитяче і юнацьке харчування.

Станом на весну 2007 року "економний" обід з гарячим сягав 4,5 долари, екіпажу - 8,5 долара, а бізнес-класу - 15,5 долара. Харчування пасажирів бізнес-класу та екіпажу практично одне і те ж, за винятком того, що екіпажу і бортпровідникам не дають алкогольних напоїв. Чи ж п'ють вони їх насправді, - це вже інша справа. У деяких компаніях пілоти харчуються як у бізнес-класі, а стюардеси - як решта пасажирів. Страви економ-класу і бізнес-класу у більшості фірм значно не вирізняються. Вирізняється лише набір продуктів, - як, наприклад, вирізка замість м'яса. У бізнес-класі більше фруктів та овочів. Зрозуміло, що на чартерних рейсах можна замовити все, що завгодно.

Аерофобія - досить поширене явище. Статистика свідчить же про те, що шанси загинути в авіакатастрофі є нижчими, ніж під час автомобільних мандрівок.

Вчені Великої Британії виявили найнебезпечніші місця в авіалайнерах. Закликали авіакомпанії дозволяти пасажирам крісла вибирати самостійно.

Спеціалісти університету Грінвіча за замовленням Управління цивільної адміністрації Великої Британії проаналізували обставини загибелі 105 чоловік та опитали 2 тисячі людей, які вижили під час авіакатастроф. Дослідження вказало, що найбільша безпека була у пасажирів, які сиділи у кріслах біля проходу на далі ніж у п'ятому ряду від аварійного виходу. Найрідше вдавалося вижити тим, хто сидів у більше ніж шести рядах від виходу. Статистичні дані засвідчують, що шанси на врятування у передній частині літака - 65%, а у задній - 53%. Ті пасажири, які сидять у літаку біля проходу, рятувалися у 64% випадків, а в інших місцях літака - у 58%.

Британські вчені закликали авіакомпанії облаштувати літаки додатковими аварійними виходами.

Виявляється, що 4 з 10 пасажирів бояться літати. Якщо всі пасажири будуть намагатися купувати собі місця біля виходу, то це спричинить підвищення цін за надання місця біля виходу.

Більшість людей користуються своїми власними способами боротьби з авіафобією. Найпростіший - талісман. Талісманами можуть бути які завгодно предмети. Давньою є традиція "присісти на дорожку".

Поширеним методом є перенесення уваги з думок на відчуття. Можна, наприклад, розглядати людей, що вас оточують.

Дієвим методом переборювання страху є переконання.

Автор цих рядків від людей старішого покоління чув таке. Під час запального відступу Червоної Армії на першопочатковому етапі війни, під Харковом набиралися солдати для повітряно-десантних військ. Була вежа для стрибків з парашутом з кільцем і тросом. На горі майданчика стояв старшина, який не зовсім коректно підштовхував солдата спускатися з парашутом. Внизу стояв інший старшина. Він зовні обмацував штани. Якщо ж вони були порожніми, - то солдат йшов у десантні війська. Якщо ж ні, - то біг прати штани до найближчого ставка. Так кувалася Перемога!

Автор цих рядків на Харківській вежі не був. У 1978 році, напередодні свого дня народження (30-річчя) перебував з лекторською місією у Миколаєві. Мав щастя бути на концерті Володимира Висо-цького. Той казав, що до нього частенько зверталися ветерани Великої Вітчизняної війни і запитували, чи він - це той Висоцький, з якими вони виходили з оточення. Володя Висоцький відповідав, що з ним не можна було вийти з оточення, бо він був таким маленьким, що його можна було, хіба що винести на руках.

Під час своїх авіаподорожей, а їх кількість була такою мізерною, порівнюючи з кількістю подорожей земляка, - Президента Ющенка, - автор цієї книжки перед злетом літака і після його приземлення, - тричі хрестився. Як бачить читач, - це допомогло. На борту літака намагався випити все те, що носили стюардеси. Намагався не дивитися на їх ноги, бо у всіх них - ноги красиві. Краще - просто не трапляється, до того ж стюардеси - "надежные как наш Аэрофлот!".

Кажуть, що алкогольні напої - не найкращій спосіб боротьби з аерофобією. Можливо, це й так. Врешті решт - "на безриб'ї - і рак риба!"

18.2.1. Харчування
18.2.2. Пошук загубленого багажу
18.2.3. Одежа для польоту
18.3. Розрахунки під час зарубіжних мандрівок
18.4. Чайові
18.5. Зберігання цінностей у банку
18.6. Кишенькові злодюги та шахраї
18.7. Кардери
18.8. Няня - домашня працівниця-гувернантка
18.9. Тимчасова квартира
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru