Менеджмент - Дикань Н.В. - ІІІ. Тести

Виберіть правильний варіант відповіді.

1. Які є два основні канали інформаційного забезпечення керівників:

1) офіційний і неофіційний;

2) письмовий та усний;

3) формалізований і стихійний;

4) письмовий та електронний?

2. У чому полягає сутність поняття "комунікація":

1) процес обміну інформацією та змістовим значенням між двома або більше особами;

2) обмін інформацією та змістовим значенням між двома чи більше людьми;

3) процес обміну інформацією між двома або більше особами;

4) процес обміну інформацією та змістовим значенням між двома чи більше людьми в процесі здійснення цілеспрямованої діяльності?

3. Шум — це:

1) будь-яка інформація, передбачена джерелом, вона створює помилки в передачі;

2) додатковий сигнал, непередбачений джерелом інформації, що створює помилки в передачі;

3) додаткова інформація, непередбачена отримувачем, що створює помилки в передачі;

4) будь-який додатковий сигнал, непередбачений джерелом інформації.

4. Що належить до "П'яти "С" комунікацій", за Р. Фалмсром:

1) ясність, повнота, лаконічність, конкретність, коректність;

2) ясність, прозорість, лаконічність, достовірність, коректність;

3) достовірність, повнота, лаконічність, своєчасність, коректність?

б. Як називаються комунікаційні перешкоди, зумовлені багатозначністю слів:

1) перешкоди під час сприйняття;

2) нсвербальні перешкоди;

3) поганий зворотний зв'язок;

4) семантичні перешкоди?

6. З чим пов'язані соматичні проблеми в комунікаціях:

1) вибором символів, що найточніше відображали б бажаний зміст;

2) ступенем впливу повідомлення на поведінку суб'єкта;

3) точністю передачі комунікаційних символів;

4) невмінням слухати?

7. Як називається неформальний ланцюг передачі інформації, що використовується, найчастіше характеризується вибірковістю комунікацій та оперативністю передання інформації:

1) "одножильним";

2) кластерним;

3) ланцюгом "пліткаря";

4) імовірнісним?

8. Які два великі класи комунікацій розрізняють американські автори М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоурі:

1) між двома індивідами та індивідом і групою;

2) вертикальні та горизонтальні;

3) між організацією та її зовнішнім середовищем і між рівнями та підрозділами організації;

4) формальні та міжособистісні?

9. У чому полягає сутність емпатії:

1) увага до себе та оточення;

2) увага до почуттів інших людей;

3) увага до себе;

4) повна відсутність уваги до будь-кого?

10. Хто є автором 10 правил ефективного слухання:

1) Т. Холл;

2) К. Девіс;

3) Р. Фалмер;

4) В. Врум?

IV. Твердження

Визначте, правильні чи неправильні твердження.

1. На сьогодні інформація розглядається як один із найменш важливих ресурсів розвитку суспільства разом із матеріальними, енергетичними і людськими:

а)так; б) ні.

2. Управлінська робота — це в основному робота, що ґрунтується на використанні фізичної праці:

а)так; б) ні.

3. Комунікація — процес обміну інформацією та змістовим значенням між двома або більше особами:

а) так;

б) ні.

4. Інформаційні системи мають будуватися з урахуванням забезпечення максимальних зручностей і можливостей для безпосередніх користувачів:

а) так;

б) ні.

5. У комунікаційному процесі розрізняють два базових елементи — відправник і одержувач:

а) так;

б) ні.

6. Неформальні комунікації поділяються на вертикальні, горизонтальні та діагональні:

а) так;

б) ні.

7,"П'ять "С" комунікацій" корисні у процесі оцінювання будь-якого повідомлення:

а) так;

б) ні.

8. Технічна проблема в комунікації пов'язана з вибором таких символів, що найточніше відображали б бажаний зміст:

а) так;

б) ні.

9. Семантика вивчає спосіб використання слів і значень, які передаються словами:

а) так;

б) ні.

10. Позитивним аспектом усних комунікацій є економія часу та забезпечення глибшого взаєморозуміння:

а) так;

б) ні.

IV. Твердження
V. Ситуаційні задачі
VIІ Кросворд
Тема 11.ЕФЕКТИВНІСТЬ В УПРАВЛІННІ
11.1. Поняття продуктивності організації
11.2. Комплексний підхід до питань продуктивності
11.3. Управління за критерієм продуктивності
НАВЧАЛЬНИЙ ТРЕНІНГ
І. Афоризми
II. Терміни і поняття
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru