Організація бізнесу - Скібіцький О.М. - 11. Підтримка менеджменту, маркетингу і кооперації МП

Професійні знання та вміння, які можна застосовувати на практиці, не менш важливі для розвитку суб'єктів малого підприємництва, ніж власне самі фінансові ресурси, а також правила, встановлені законами.

Для розвитку кадрового потенціалу необхідно передбачити при розробці обласних і муніципальних програм підтримки МП наступний комплекс заходів:

o Організація і фінансування заходів підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу для МП;

o Організація короткотермінових курсів для осіб, бажаючих відкрити свою справу;

o Організація і фінансування перекваліфікації та працевлаштування персоналу суб'єктів МП, вивільненого під час перепрофілювання виробництва;

o Організація та фінансування підготовки і підвищення кваліфікації державних і муніципальних службовців структур підтримки МП, спеціалісті спеціалізованих організацій інфраструктури;

o Організація стажування на підприємствах України, іноземних фірмах та закладах освіти молодих бізнесменів, менеджерів, підприємців;

o Часткове фінансування навчальних закладів, що реалізують навчальні програми для підприємців;

o Організація індивідуальних консультацій для підприємців з питань МП;

o Часткове фінансування спеціалізованих організацій інфраструктур, що надає послуги суб'єктам малого підприємництва на пільговій і безкоштовній основі за умови акредитації таких організацій чи їх окремих програм системі "державного сервісу" регіону для суб'єктів малого підприємництва.

11. Підтримка менеджменту, маркетингу і кооперації МП

Для підвищення ефективності функціонування сектору малого підприємництва в системі регіональної економіки передбачити в регіональній і муніципальній Програмах підтримки малого підприємництва наступні заходи:

o Створення банків інформації функціональних напрямків (про суб'єктів підприємницької діяльності; про стан підприємницького середовища; про правові норми діяльності МП, законодавчі норми, вимоги та стандарти; про виробників та постачальників продукції та послуг; про вільні виробничі площі; про технології з коротким циклом виробництв і обладнання, призначеного для МП; про стан ринку короткотермінових і довготермінових кредитів підприємництва тощо). Замовниками створення і власниками таких банків інформації є Пермська область і відповідні муніципальні утворення. Утримувачі інформації обираються на конкурсній основі.

o Забезпечення доступності інформації (для окремих категорій суб'єктів малого підприємництва - безкоштовні та на пільгових умовах).

o Підготовка каталогів (про виробництво МП товарів народного вжитку регіонів; про продукцію МП; про замовлення та пропозиції промислових підприємств МП, про спільне виробництво продукції, комплектуючі, вільне обладнання і виробничі площі тощо).

o Організація та фінансування семінарів, виставок, ярмарок для МП. Організація узагальнення і поширення досвіду діяльності МП. Сприяння у виборі ділових партнерів та сприяння в налагодженні ділових контактів (межа регіону, міжрегіональних, зарубіжних).

o Проведення економічної експертизи та оцінки ефективності інвестиційних проектів (.. на пільговій основі).

o Організація та підтримка мережі консультаційного сервісу для МСП в рамках систем державного сервісу для суб'єктів малого підприємництва (оцінка загальної економічної ситуації та ринкової кон'юнктури, маркетингових досліджень окремих ринків;розробки бізнес-планів та інвестиційних розрахунків;пошуку джерел фінансування; реєстрації, законодавств, оподаткування, фінансів;створення спільних підприємств тощо).

o Підтримка трастів. Сприяння створенню товариств взаємного кредитування суб'єктів малого підприємництва.

o Організаційна, фінансова, юридична, майнова тощо підтримка проектів співробітництв МП у сферах виробництв, товарообміну, торгівлі, фінансових відносин.

o Підтримка проектів оздоровлення малих пІдприємств-боржників (цільові кредити для перепрофілювання, держзамовлення з передоплатою тощо).

12. Сприяння міжрегіональній і зовнішньоекономічній діяльності
13. Сприяння розвитку недержавної інфраструктури підтримки МП
14. Сприяння в захисті інтересів МП, безпеці та соціальному захисті підприємців
15. Сприяння формуванню сприятливого соціально-психологічного середовища для МП
4.5. Орієнтири вибору політичного курс щодо малого та середнього бізнесу
4.6. Регулювання господарської діяльності малих підприємств
4.7. Розвиток малого підприємництва в галузях
4.7.1. Розвиток малих підприємств в ході реструктуризації галузей промисловості і реформуванні підприємств
4.7.2. Участь малих підприємств у створенні гнучких організаційних структур підприємств
4.7.3. Створення і розвиток нових дрібних підприємств
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru