Педагогіка - Пальчевський С.С. - Позакласне читання.

Проводяться з метою залучення учнів до процесів саморегуляції. Технологію автотренінгу згідно з широковідомими у спорті та у психотерапевтичній практиці методиками найчастіше засвоюють у мікрогрупах та групових формах роботи. Індивідуальні заняття проводять за умови необхідності індивідуального інструктажу з метою використання засобів автотренінгу для корекції самопочуття у випадках хронічної хвороби, а також тоді, коли учень добровільно прагне позбутися певної шкідливої звички.

Презентація індивідуальної творчої роботи.

Включає не лише сам факт презентації, а й підготовку до нього. Це може стосуватися допомоги художньо обдарованому учневі у підготовці виставки його малюнків чи картин, публікації добірки віршів юного поета-початківця, демонстрації певної складної моделі, підготовки оригінального номера для концерту художньої самодіяльності на шкільному вечорі відпочинку. В усіх випадках виховник надає вихованцю не лише суто технологічну допомогу, а Й пояснює значущість його роботи, допомагає визначити на основі неї лінії найближчої перспективної життєорганізації, здійснює сугестивно-десугестивний вплив з метою формування рефлексу цілі.

Підготовка до олімпіад них змагань і різноманітних конкурсів.

Багато в чому нагадує попередню форму. Однак заняття з такої підготовки можуть мати регуляційний характер, нерідко тісно пов'язані з програмовим навчальним матеріалом, що вимушує поєднувати їх із урочними формами учнівської діяльності й такою формою, як підготовка домашніх завдань.

Позакласне читання.

Сприяє формуванню в учнів здорових читацьких інтересів. У формі індивідуального спілкування виховник, орієнтуючись на сферу захоплень вихованця, отримує можливість порекомендувати йому для читання ті книги, які можуть бути в цей період його життя особливо корисними. За цих умов педагогу бажано звернути увагу на вироблення у підростаючої людини читацької культури, спільно із шкільним бібліотекарем потурбуватися про те, щоб позакласне читання мало регулярний характер. Допомагаючи підопічному скласти індивідуальний план читача, слід врахувати вимоги до читання у конкретному класі. За матеріалами прочитаної книги варто проводити індивідуальні бесіди, під час яких корисно обмінятися думками про прочитану книгу

Колекціонування.

Розширює кругозір і пізнавальні інтереси учня, формує дослідницькі навички, виховує цілеспрямованість і наполегливість. Загалом виявляє вплив на навчальну діяльність та поведінку. Найчастіше колекціонуванням захоплюються підлітки, оскільки воно потребує певної цілеспрямованості та терпеливості у пошуках. Предметом їхніх захоплень найчастіше виступають монети (нумізматика), марки (філателія), етикетки, художні листівки, плакати, колекції корисних копалин, іграшкові моделі автомобілів тощо.

Завдяки цій формі виховання виховник отримує можливість проникнути у внутрішній світ вихованця, скоригувати сферу його інтересів, розгорнути зону пропозиції доцільних імпресингів. На основі них у поєднанні з іншими засобами діагностувати внутрішньоінтенційну спрямованість учня.

Юні колекціонери нерідко потребують допомоги наставника у збиранні та збереженні зібраних матеріалів. Але особливо зацікавлені вони у демонстрації своїх колекцій. Про їхні виставки бажано повідомляти учнів класу чи й усієї школи заздалегідь. Необхідно допомогти автору скласти план проведення такої виставки. Продумати вступні й підсумкові слова. А головне - зробити все можливе для створення ситуації успіху.

Колекціонування.
Різноманітні заняття сфери інтересів.
Мікрогрупові та групові форми виховання.
Година класного керівника.
Політичні інформації.
Групова бесіда.
Диспути.
Туристичний похід.
Масові форми виховання.
Зустрічі з цікавими людьми.
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru