Інформаційна політика - Почепцов Г.Г. - Загальні положення і принципи перебудови федерального управління Америки

Генеральний бухгалтерський офіс (General Accounting Office – GAO) регулярно складає перелік так званих областей високого ризику, в яких федеральний уряд найбільш уразливий для обману і зловживань. На сьогодні необхідність у реформуванні досягла критичного рівня, оскільки десять років тому цей перелік охоплював вісім областей, а зараз у нього включено вже 22 області. У переважній більшості випадків обман полягає в тому, що уряд за своїми програмами одержує від комерційних організацій неадекватні послуги за занадто високу ціну.

Як зазначається у президентському документі, у процесі реформування уряд має спиратися на три таких фундаментальних принципи:

1) орієнтуватися на громадян, а не на бюрократію;

2) забезпечувати конкретність і результативність усіх своїх дій і програм;

3) використовувати ринкові механізми й активно підтримувати інновації через розвиток конкуренції.

Президентський документ є вихідною точкою для реформування всієї системи державного федерального управління. Для цього в ньому:

· визначено п'ять загальноурядових і дев'ять відомчих напрямків поліпшення федерального управління із зобов'язанням надати основні результати перетворень усім громадянам США;

· зазначено зобов'язання адміністрації президента найближчим часом досягти негайних, конкретних і вимірюваних результатів.

До загальноурядових ініціатив включені такі:

· стратегічне управління людськими ресурсами;

· розгляд бюджету на новий фінансовий рік в одному пакеті зі звітом про виконання бюджету за минулий фінансовий рік;

· розвиток конкуренції джерел постачання товарів і послуг для державних потреб;

· розвиток електронного уряду;

· поліпшення фінансового управління.

Усі загальноурядові ініціативи взаємно підсилюють одна одну. Наприклад, планування потоків робочої сили і реструктуризація розглядаються як частина ініціативи "Стратегічне управління людськими ресурсами" і в той же час є ключовим елементом ініціативи "Інтеграція затвердження бюджету і звіту про його виконання".

Реструктуризація урядових закладів передбачає взаємні організаційні і кадрові зміни, що відбуваються на основі ініціатив "Розвиток конкуренції" і "Розширення електронного уряду". Аналогічно ініціатива "Інтеграція затвердження бюджету і звіту про його виконання" буде підтримувати поліпшення програм виконання й економії, що досягаються відповідно до ініціативи "Розвиток конкуренції", і буде розвивати переваги використання фінансових і бухгалтерських інформаційних систем, що є частиною ініціативи "Поліпшення фінансового управління".

Згідно з ініціативою президента, конгрес з метою сприяння процесам реформування державного управління має:

· активно підтримувати реформування урядового управління;

· вимагати, щоб урядові заклади чітко визначали свої проблеми;

· забезпечувати необхідні інвестиції і засоби;

· допомагати державним установам у подоланні бар'єрів на шляху змін;

· не обмежувати зусилля уряду з реформування.

Як наслідок цієї ініціативи, президент сподівається на реформування всієї системи державного управління США, для того щоб:

· ієрархічну, командну і контролюючу бюрократію зробити більш відповідальною;

· перенести акценти з процесів на результати;

· поліпшити ефективність і рівень гармонізації управлінських функцій;

· підвищити рівень кваліфікації, знань і можливостей державних службовців, що дасть змогу повністю задовольнити потреби і очікування американських громадян.

Ініціатива щодо розвитку електронного уряду
7.3. Е-уряд як складова програми "е-Європа"
План дій "е-Європа 2002"
Пріоритетні напрямки програми "е-Європа 2002"
Дешевий доступ в Інтернет
Прискорення впровадження е-комерції
Швидкий Інтернет для дослідників та студентів
Смарт-карти для електронного доступу
Онлайновый уряд
7.4. Електронний уряд Великої Британії
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru