Готельний бізнес - Мальська М.П - Готелі категорії "дві" зірки

у вимогах національного стандарту з метою сертифікації, за винятком окремих пунктів, близькі до категорії "одна зірка", тому доцільно звернути увагу саме на них.

Мінімальна площа рецепції, якщо кількість номерів менша за 50-20 м2, додаткова площа у 0,3 м2 на кожен номер у готелях розмірами понад 50 номерів. Номерний фонд повинен складатись не менше ніж з 80 % з одно-, двомісних номерів. Житлова площа однокімнатних одномісних номерів (без площі санвузла, коридору та балкона) повин на бути не менша 9 м2, двомісних - 12 м , тримісних - 16 м2, чотиримісних - 18 м2. Кількість номерів з повним санвузлом повинна становити не менше 50 %. У двозіркових готелях, у порівнянні з однозірковими, передбачений один з основних закладів громадського харчування - ресторан, кафе чи бар. Окрім цього, готелі повинні надавати послуги з бронювання або продажу квитків до театру та інших розважальних закладів.

Готелі категорії "три" зірки

Будівля готелю повинна гармонійно вписуватись в архітектурних ансамбль вулиці, мікрорайону; головний фасад повинен відповідати певному архітектурному стилю з використанням у будівництві сучасних підходів виражених у будівельних технологіях із застосуванням новітніх матеріалів, що дають змогу створити привабливий зовнішній вигляд. Меблі та обладнання можуть бути з матеріалів середньої вартості, проте естетично оформленими і відповідати єдиному стилю. Усе устаткування повинно бути у доброму технічному стані із створенням затишку.

У зовнішніх елементах благоустрою та облаштування території необхідно передбачити вивіску, що світиться з емблемою на фасаді готелю. Готель повинен мати щонайменше два входи - парадний для гостей у вестибюль, обладнаний дашком над дверима або подвійними дверима, що відкриваються автоматично, та окремий службовий вхід. Вхід у ресторан здійснюється з готелю, інший вхід повинен бути з вулиці. Автостоянка з охороною має розташовуватись на відстані не більше 400 м, кількість номерів повинна бути не менше 20 % від кількості номерів. Якщо готель розташовується у зеленій зоні - необхідно передбачити декоративне та огороджувальне озеленення території.

У структурі приміщень громадської частини готелю, зона прийому гостей повинна мати мінімальну площу 20 м2, якщо у готелі до 50 номерів, якщо номерів більше - 0,5 м2 у розрахунку на кожен номер. Зона рецепції повинна забезпечуватись меблями для відпочинку, в тому числі гарнітурними; покриття підлоги спеціальне з використанням граніту, мозаїки, оздоблювальної плитки, декоративне озеленення, оформлення інтер'єра картинами або іншими художніми творами, освітлювальні прилади гармонійно зливаються із загальним стилем приміщення, а також килимами або килимовим покриттям (в тому числі на коридорах), сейфом для зберігання цінностей, інформаційними та рекламними матеріалами, в тому числі на іноземних мовах. Холи необхідно передбачити і на поверхах.

У технічному обладнанні готелю необхідно передбачити стаціонарний генератор, резервуар для запасу води щонайменше на добу, резервну систему гарячого водопостачання, кондиціонування повітря у приміщеннях спільного використання з дотриманням температури 18-22 0С і вологості 45-60 %, вентиляцію санвузлів, центральне опалення, пасажирський ліфт, якщо будинок більше трьох поверхів, телефон у рецепції, вестибюлі та прямий з міською, міжміською, міжнародною мережею у всіх номерах.

Номерний фонд повинен складатись на 100% з одно-, двомісних номерів, водночас допускаються багатокімнатні номери. Житлова площа в однокімнатних номерах - одномісних не менше 10 м2, двомісних - 14 м2. Між номерами забезпечується звукоізоляція на рівні 35 дБА.

У технічній характеристиці номери повинні бути оснащені:

- замками з внутрішнім запобіжниками;

- загальним освітленням, світильниками біля кожного ліжка, лампами, що освітлюють робочі місця;

- електричними розетками із зазначенням напруги;

- кольоровим телевізором та радіоприймачем у кожному номері;

- холодильником.

В оснащенні меблями та інвентарем номерів тризіркового готелю необхідно передбачити:

- односпальне ліжко розміром 90х200 см, двоспальне - 140х 190 см та дитяче або розкладне на прохання;

- комплект постільних речей і білизни;

- килимок біля кожного ліжка, за відсутності килима або килимового покриття підлоги;

- тумбочку або столик біля кожного спального місця;

- шафу з поличками і вішалкою;

- вішак для верхнього одягу і головних уборів;

- стільці або інші меблі для сидіння (один предмет на кожного гостя але не менше двох на номер);

- стіл;

- полички для багажу;

- цупкі завіси або жалюзі, що забезпечують затемнення приміщень;

- дзеркало - у кімнаті і окремо у ванній кімнаті над умивальником;

- швацький набір, щітку для одягу і взуття;

- склянку на кожного гостя;

- інформаційні матеріали в номері, в тому числі на іноземній мові у папці з емблемою готелю, прейскуранти цін, рекламні матеріали, телефонний довідник;

- набір письмового приладдя (конверти, поштовий папір, ручка, олівець);

- інформатори "Прошу не турбувати", "Можна прибирати"; пакети для прання та хімчистки;

- протипожежна інструкція та інструкція щодо дій в екстремальних умовах.

У тризіркових готелях кількість номерів з повним санвузлом повинна становити 100 %, їхня площа достатня для вільного переміщення. Санітарне обладнання номера повинно включати:

- дзеркало над умивальником з бічним або верхнім освітленням;

- поличку для туалетних речей;

- завіси для ванни чи душу;

- килимок на підлозі;

- тримач для рушників, гачки для одягу;

- склянку;

- рушники, не менше трьох на кожного гостя, в тому числі банний рушник;

- шапочку банну на кожного гостя;

- туалетне мило, туалетний папір, тримач для паперу;

- щітку для унітазу;

- кошик для сміття з вогнетривкого матеріалу.

Готелі категорії "три зірки", згідно вимог цього стандарту, обов'язково повинні мати: ресторан або кафе з кількістю місць не менше 75 % від кількості місць у готелі, зал для проведення культурно-масових (ділових) заходів з аудіо- та від-еоапаратурою, об'єкт для біологічного відновлення організму - плавальний басейн, сауну, тренажерний зал, солярій та ін., перукарню, кімнату побутового обслуговування, камеру схову, торговий заклад.

Серед обов'язкових послуг готелів цієї категорії повинні забезпечити:

- цілодобову роботу служби прийому;

- піднесення багажу (на прохання);

- щоденне прибирання номерів, заправлення ліжка;

- заміну постільної білизни один раз на три дні або за бажанням гостя, щоденну заміну рушників;

- прання з поверненням білизни упродовж 24 год.;

- надання праски;

- чищення та дрібний ремонт одягу;

- чищення взуття персоналом готелю або автоматом;

- надання в користування комп'ютерів, електронних засобів зв'язку, відео-, аудіоапаратури;

- зберігання коштовних речей у сейфі адміністрації;

- обмін валюти, допускається наявність пункту обміну валюти або банкомату на відстані до 100 м;

- прийом кредитних карток;

- виклик таксі;

- бронювання квитків на різні види транспорту, бронювання та продаж квитків до театру та інші заклади розваг;

- туристичні послуги;

- прокат спортивного та відпочинкового інвентарю для готелів, розташованих у курортно-рекреаційній зоні;

- виклик швидкої допомоги;

- сніданок, в тому числі надання послуг з харчування в номер за бажанням клієнта впродовж 7.00 - 24.00 год.

Обслуговуючий персонал повинен знати посадові інструкції, функціональні обов'язки та правила роботи, мати кваліфікацію щодо виконуваної роботи та забезпечення безпеки у готелі. Персонал служби приймання повинен вільно володіти англійською та ще однією мовою найбільш використовуваною у цьому регіоні, що підтверджується документом про освіту. Весь обслуговуючий персонал повинен мати формений одяг з диференційованими відмінностями щодо служб, службові позначки та проходити періодичний медичний огляд.

Готелі категорії "три" зірки
Готелі категорії "чотири" зірки
Готелі категорії "п'ять" зірок
2.5. Міжнародна класифікація готельних номерів
Розділ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ Й УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
3.1. Сутність процесу управління готельними підприємством
3.2. Поняття і принципи побудови систем управління у готелях
3.3. Типи організаційних структур управління у готелях
3.4. Форми управління у готельній сфері
Управління за контрактом
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru