3.1. При наданні послуг з прибирання (внутрішні і зовнішні роботи) повинні забезпечувати безпеку життя, здоров'я і збереження майна споживача послуг і санітарно - гігієнічні вимоги.
3.2. Надання послуг з прибирання повинне бути організоване в період часу, що не створює незручностей для життя і праці споживачів.
3.3. При проведенні операцій по прибиранню і операцій по прибирання після від'їзду слід враховували період часу, коли будівля або споруда і прилегла територія інтенсивно використовується й характер експлуатації може вимагати постійного прибирання.
3.4. Хімічні засоби (миючі, такі, що чистять, дезінфікуючі, захисні, лаки, мастики, кристалізатори), що використовуються при прибиранні, повинні відповідати вимогам нормативної документації та мати гігієнічний висновок, а також сертифікат відповідності на препарати, що підлягають обов'язковій сертифікації.
3.5. Для запобігання утворенню шкідливих речовин або газів при одночасному використанні в період прибирання декількома засобами для чищення не дозволяється змішувати їх між собою.
3.6. Спеціальне технологічне устаткування й інвентар для прибирання, які застосовують при наданні послуг з прибирання, повинні бути використані відповідно до технології прибирання. Технологічне устаткування й інвентар, що підлягають обов'язковій сертифікації, повинні мати сертифікат відповідності.
3.7. Використаний інвентар (протиральний матеріал, швабри, щітки і ін.), що підлягає дезінфекції відповідно до технології, повинен бути дезінфікований після прибирання.
3.8. При експлуатації електроустаткування повинні бути дотримані заходи електробезпеки по ГОСТ 27570. 0.
3.9. Електромашини, що використовують при наданні послуг, повинні бути оснащені засобами звукової і світлової сигналізації до ГОСТ 29149.
3.10. Для виключення травматизму притиральні площі слід захищати спеціальними застережливими знаками до ГОСТ 12. 4. 059.
3.11. Підлогу з підігрівом необхідно відключати перед початком прибирання. При догляді за електропровідними підлоговими покриттями миючі засоби, що використовуються, не повинні призводити до зниження електропровідності.
3.12. Електророзетки, вимикачі і освітлювальну арматуру слід забезпечити до початку прибирання. Не допускається попадання вологи всередину.
3.13. При прибиранні приміщень спеціального призначення для виконавця послуг потрібна наявність медичних книжок.
3.14. В цілях збереження майна споживача послуг виконавці послуг з прибирання повинні бути ознайомлені з правилами пожежної безпеки до ГОСТ 12. 1. 004 й існуючими процедурами при виникненні пожеж в тих будівлях, де проводяться операції по прибиранню і прибиранню після від'їзду гостей.
4. Вимоги охорони навколишнього середовища
4.1 Екологічну безпеку забезпечують дотримання встановлених вимог охорони навколишнього середовища, вимог до чистоти будівель, приміщень і прилеглих територій, наявність у виконавця достатньої інформації про технічні характеристики місць, що підлягають прибиранню, яке надає споживач послуг, щоб виключити шкідливу взаємодію з деякими хімічними засобами і можливість збитку.
4.2. Технологічне устаткування й інвентар для прибирання слід зберігати чистими і справними у відведених для цих цілей приміщеннях, за винятком машин для мокрого і сухого прибирання великих площ акумуляторного типу (кислотних), які повинні зберігатися в сухих провітрюваних приміщеннях відповідно до ГОСТ 23216.
4.3. Хімічні засоби повинні зберігатися тільки в оригінальній упаковці фірм-виробників в спеціально відведених місцях відповідно до ГОСТ 12.1.004. 4.4 Відходи, що утворюються при проведенні операцій по прибиранню і прибирання після від'їзду, підлягають розміщенню відповідно до вимог.
7.2.2. Клінінгові технології національного рівня
7.2.3. Хімчистка як одна із складових технологічних операцій клінінгу. Стандарти і правила хімчисток
7.3. Проблеми, шляхи та перспективи вдосконалення технологій клінінгу
7.3.1. Клінінг: проблеми та перспективи вдосконалення
7.3.2. Клінінгова кампанія "Основа" - український досвід в сфері прибирання
Постійне прибирання (прибирання за договором)
Прибирання після ремонту
Розділ 8. Організація харчування і напоїв
8.1. Організація служби харчування і напоїв