Клінінг за договором оптимально підходить для таких об'єктів як:
o супермаркети;
o офісні будівлі;
o торгівельно-розважальні комплекси;
o магазини;
o кафе та ресторани;
o бізнес-центри;
o складські приміщення;
o виробничі приміщення.
Прийшов час, коли довірити чистоту власних офісних, виробничих, складських і торгівельних приміщень професіоналам стало ефективніше, безпечніше і дешевше. Пропоновані високої якості послуги компанії не просто підкреслять престиж вашої фірми, але й зроблять комфортними умови роботи працівників і перебування клієнтів.
Сучасне суспільство стало вимогливішим, і тепер, щоб збільшити рентабельність своєї справи, замало просто запропонувати товар, або послугу з привабливою ціною, необхідно створити найбільш сприятливі умови для роботи співробітників і кінцевого споживача. Основною з цих умов є підтримка відповідної чистоти, що просто необхідна кожній людині. Вирішити це завдання не просто, особливо якщо прибиранню підлягають великі площі. До їх числа відносяться: торгівельні центри, супермаркети, магазини, складські приміщення, бізнес-центри. Ці вузькоспеціалізовані майданчики вимагають значних фінансових витрат, професійно підготовленого персоналу і сучасного устаткування. Складністю при прибиранні таких приміщень є цілодобовий режим роботи об'єкту, і, як наслідок постійна присутність людей. Враховуючи це, важливо поєднувати якість прибирання з її оперативністю. Клінінгова компанія "Основа" пропонує прибирання таких приміщень на договірній основі.
Ще одна важлива деталь - постійна співпраця з компанією допоможе продовжити "життя" приміщень, адже всі тверді поверхні миються і поліруються спеціальними засобами, тим самим, віддаляючи терміни косметичного ремонту. Працівники компанії проведуть прибирання всіх твердих поверхонь (підлоги, стін, плінтусів), хімічне чищення килимових покриттів, дезінфекцію приміщень, хімочищення м'яких меблів тощо. При прибиранні торгівельних центрів (магазинів, супермаркетів) працівники компанії не відступають від головного правила - потрібно бути гранично делікатними з оточуючими людьми. Персонал "Основи" не лише навчений і ретельно підібраний, він охайно виглядає і не заважає функціонуванню об'єкту. Спеціальна форма, непомітність, ввічливість тих, хто піклується про чистоту, сприяють підйому престижу організації. Переваги клінінгу за договором:
- можна зосередитися на діяльності підприємства, не витрачаючи час і сили на закупівлю хімікатів, спеціалізованого устаткування;
- витрати на послуги компанії з прибирання приміщень віднімаються з прибутку оподаткування, на відміну від власної служби (податок на фонд заробітної плати);
- кадрове питання - пошук і набір професійних співробітників ляже на плечі нашої компанії;
- компанія забезпечить постійне підвищення кваліфікації персоналу, управління якістю роботи з використанням оптимальних витратних матеріалів для забезпечення якнайкращих результатів;
- в компанії фіксовані ціни, адже вони орієнтуються, на їх клієнтів, чиї об'єкти часто дуже відрізняються, а так само відрізняються вимоги, що пред'являють до прибирання. У зв'язку з цим ціна підраховується їх консультантом при безпосередньому огляді приміщення;
- пакет послуг містить різноманітні варіанти роботи від прибирання кожної години (для місць з великою прохідністю) до прибирання кілька разів в тиждень.
Прибирання після ремонту
Генеральне прибирання після ремонту.
- хімічне чищення і захист твердої підлоги та сходів;
- глибоке очищення килимових покриттів;
- очищення стін, дверей, поверхонь всіх інженерних, технологічних і декоративних конструкцій внутрішніх приміщень від після будівельних забруднень і пилу;
- очищення стелі і стельових інженерних конструкцій після будівельних забруднень і пилу з використанням телескопічного інструменту, драбин, і альпіністського спорядження;
- миття поверхні фасаду і вікон тощо.
Виконання робіт клінінг-компанією має свої переваги і недоліки.
Питання для самоконтролю
1. Організація професійного прибирання (клінінгу).
2. Шляхи вирішення проблеми прибирання.
3. Професійне прибирання (клінінг).
4. Технологія - головна умова розвитку сучасного суспільства.
5. Основні технологічні процеси.
6. Допоміжні технологічні процеси.
7. Обслуговуючі технологічні процеси.
8. Класифікація технологічних процесів.
9. Матеріальна основа технологічного процесу.
10. Типи планувальної організації.
11. Організація технології гостинності.
12. Технологічні операції циклу "Приймання гостя".
13. Технологічна операція "Реєстрація документів".
14. Технологічна операція "Безготівковий розрахунок".
Хронологія технології клінінгу. Нормативна хронологія прибирання номерів. Нормативна хронологія генерального прибирання. Нормативна хронологія проміжного прибирання. Технологічні операції прибирання.
8.1. Організація служби харчування і напоїв
8.2. Організація функціонування виробничих приміщень ресторанних підприємств
8.3. Організація функціонування приміщень для споживачів
8.4. Організаційна структура закладів ресторанного господарства
8.5. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелі
8.6. Особливості організації обслуговування в номерах готелю
Розділ 9. Культура обслуговування в готельному господарстві
9.1. Поняття "культури" та якості обслуговування
9.2. Етикет і культура спілкування