Планування туристичної діяльності - Мальська М.П. - 10.3. Планування рекламної кампанії

Планування рекламної кампанії та її проведення здійснює рекламно-інформаційний підрозділ маркетингового відділу, проте на більшості невеликих туристичних фірм рекламою, як найбільш видатковим маркетинговим заходом, займається виконавчий директор або його заступник і за сумісництвом маркетолог. У будь-якому випадку, здійснення реклами — це кропітка робота, що потребує високого інтелектуального потенціалу від кваліфікованих фахівців, які володіють методиками і мають значний досвід роботи. Метою діяльності відділу є створення умов для збільшення обсягів збуту послуг і зміцнення позицій фірми на ринку.

Планування рекламної кампанії в рекламно-інформаційному відділі проходить у шість послідовних етапів.

Визначення об'єктів та цілей рекламної діяльності. Найчастіше об'єктами реклами є туристичні послуги, авіа- та автобусні квитки, а отже, основною метою рекламної кампанії є комерційна реклама для прямого збільшення продажу послуг, які рекламуються.

Визначення цільової аудиторії реклами. Це можуть бути як споживачі, так і ті, хто впливає на рішення щодо покупки.


3. Вибір рекламних засобів. Рекламно-інформаційний відділ використовує такі засоби реклами:

а) друкована реклама, тобто виготовлення та розповсюдження рекламно-інформаційного листка, карти міста з інформацією про послуги фірми, кольорового буклета;

б) реклама у пресі. Цей засіб реклами використовують найбільше. Головними перевагами реклами у пресі є оперативність і охоплення місцевого ринку. У виборі видань для реклами на ринку регіональної преси працівники відділу застосовують фарватерну стратегію. Тобто використовують ті видання, де розміщують рекламу їх конкуренти. Найбільш популярними виданнями для розміщення туристичної інформації у Львові вважаються газети: "Наше місто", "Львівська реклама", "Львівські оголошення", "Ваш магазин", "Місто+Передмістя", туристичну газету "Тут і Там", а ще рекламно-інформаційний тижневик "Центр торгівельний" тощо;

в) реклама на радіо (особливо у літній туристичний сезон);

г) реклама в міському транспорті (друковані оголошення в салоні маршрутних таксі);

д) щитова реклама (встановлювати щити рекомендується у центральній частині міста та на перехресті найбільш напружених магістралей).

е) комп'ютеризована реклама (агентство повинне мати власну сторінку в Інтернеті).

є) розміщення інформації про послуги агентства у "Довідці нашого міста — "089".

ж) участь у виставках (керівництво фірми має брати участь у спеціалізованих туристичних виставках, які відбуваються в Києві та інших містах України. Метою участі у виставках є пошук туроператорів з привабливими туристичними пропозиціями й укладення з ними угод про співпрацю);

з) працівники рекламно-інформаційного відділу повинні здійснювати рекламу агентства серед учасників виставок; у виставковому залі встановлювати рекламний щит агентства, і, крім того, подавати інформацію в каталог до кожної виставки, який розповсюджується серед учасників виставок.

Складання графіків виходу реклами передбачає визначення часу та періодичності появи реклами в засобах масової інформації.

Складання кошторису на рекламні витрати. Рекламний бюджет агентства формується через відсоток попереднього обсягу збуту. Також при цьому враховують досвід та рівень витрат на рекламу фірм-конкурентів.

Оцінка ефективності кампанії з просування послуг агентства на ринку. Оцінка проводиться шляхом порівняння досягнутих результатів (у вигляді цифр) з бюджетом кампаній з просування. Для визначення ефективності використання того чи іншого засобу реклами контактуючий персонал туристичної фірми запитує клієнтів про те, з яких джерел вони отримали інформацію про агентство.

Питання для обговорення

1. Вплив зовнішніх та внутрішніх факторів на діяльність туристичних установ.

2. Визначення пріоритетів туристичних фірм на основі проведених маркетингових досліджень.

3. Методика розробки маркетингової стратегії.

4. Вибір найбільш вдалої маркетингової стратегії.

5. Стратегічні альтернативи маркетингових підходів "товар-ринок", "Бостон консалтинг груп" та моделі Портера.

6. Оцінка маркетингових стратегій.


7. Зміст товарної політики.

8. Конкурентоспроможність товару.

9. Планування розробки нової послуги.

10. Асортиментна політика.

11. Складові ціни туристичної послуги.

12. Стратегії ціноутворення.

13. Тип ринку, що визначає ціну.

14. Цінова еластичність.

15. Вплив комунікаційної системи на ефективність


Розділ V ОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИРОБНИЧИЙ ПЛАН ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Тема 11. ОРГАНІЗАЦІЙНІ МЕХАНІЗМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
11.1. Нормативно-правові вимоги
11.1.1. Вибір організаційно-правової форми та форми
11.1.2. Державна реєстрація турагента
11.1.3. Ліцензування турагентської діяльності
11.2. Основні фонди підприємств туристичної індустрії
11.3. Оборотні фонди та оборотні засоби туристичного підприємства
Розділ VI ФІНАНСОВИЙ ПЛАН
Тема 12. Планування поточних витрат основних фінансових звітів на туристичних підприємствах
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru