Конференц-туризм - різновид туризму, що здійснюються з метою участі в конференціях.
Проведення конференцій є ефективним інструментом побудови іміджу і репутації. Великі компанії та організації проводять конференції регулярно. Особливо вдало формат конференції підходить для просування складних продуктів і послуг, інформацію про які важко вмістити в коротке рекламне повідомлення. Величезна частка відповідальності лягає на плечі організаторів конференцій, семінарів, з'їздів, симпозіумів та конгресів, оскільки збори на високому рівні, якими є такі заходи (конференція - від лат. Confero - збираю) - це ґрунтовна, продумана до дрібниць підготовка, а головним завданням для організаторів ділової зустрічі вважається оренда конференц-залу. Види конференцій:
o наукова конференція;
o ехоконференція;
o веб-конференція;
o відеоконференція;
o конференц-зв'язок, селекторна нарада;
o бізнес конференція;
o прес-конференція.
Конференцтуризм - це не тільки підбір конференц-залу, а й створення комфортної атмосфери, умов, необхідних для максимально ефективної роботи учасників конференції.
Основні послуги конференц-туризму:
o консультації і рекомендації з питань планування та організації заходів (конференцій, семінарів, тренінгів, нарад, ділових зустрічей);
o підбір та оренда конференц-залів, аудиторій для семінарів та тренінгів, комп'ютерних класів та аудиторій, виставкових залів;
o кейтеринг. Організація харчування, узгодження меню (сніданки, обіди, вечері, кава-паузи, святкові вечері, фуршети, банкети, барбекю);
o зустріч учасників заходу - організована та індивідуальна. Організація розміщення та проживання учасників заходу;
o організація та забезпечення роботи бізнес-центру в місці проведення заходу: міжміський та міжнародний зв'язок, телефон, телефакс, комп'ютер, принтер, ксерокс, доступ до Internet, електронна пошта;
o поліграфічні послуги різного формату та складності;
o запис на аудіо, відео, підготовка звітів, стенограм. Послуги перекладачів: письмовий, послідовний та синхронний переклади;
o транспортне забезпечення (оренда та надання легкових автомобілів, мікроавтобусів, автобусів);
o технічна підтримка заходу: проекційне обладнання, системи звукопідсилення, обладнання для синхронного перекладу;
o забезпечення учасників заходу канцелярськими товарами (зошити, блокноти, папки, ручки, бейджі тощо);
o забезпечення сувенірною продукцією з логотипом компанії замовника чи атрибутикою конкретного заходу.
Кращими конференц-готелями світу визнані Sheraton Готель і Центр з'їздів в Анкарі, Туреччина та Emirates Palace, Абу-Дабі в ОАЕ.
Коньячний туризм
Коньячний туризм - подорож в географічну місцевість Коньяк з основною метою розпивання традиційних спиртних напоїв.
Коньяк (фр. cognac) - міцний алкогольний напій янтарно-золотистого кольору, що має складний аромат з відтінками ванілі і м'яким гармонійним смаком, виготовляється з коньячного спирту, який отримують в результаті перегонки білих сухих виноградних вин з пізнішою витримкою в дубових діжках. Коньяк носить ім'я маленького міста Коньяк, розташованого за 500 кілометрів на південний захід від Парижа, що дав назву всій області департаменту Шаранта. Коньяк роблять з винограду сортів Юні Блан, Фоль Бланш і Коломбар, вирощеного на крейдяних ґрунтах регіону Коньяк.
Позначення марочних коньяків:
o V.S. (Very Special) - вік коньячних спиртів не менше 2,5 років.
o Superior - не менше 3,5 років.
o V.S.O.P. (Very Superior Old Pale) - не менше 4,6 років.
o V.V.S.OJ*. - Grand Reserve - не менше 5,5 років.
o Napoleon - Х.О. (Extra Old) - понад 6,5 років.
Тільки напій, народжений на території Франції в шести округах, може називатися справжнім коньяком, саме в цих регіонах і функціонує коньячний туризм:
1. Grande Champagne (Велика Шампань). Коньяки, вироблені з винограду, вирощеного на цій території, мають тонкий квітковий смак і вимагають довгої витримки.
2. Petite Champagne (Мала Шампань). Коньяки, які тут виробляють, схожі на коньяки Grande Champagne, але з менш тонким смаком.
3. Borderies (Бордері). Коньяки мають м'який смак квіткових ароматів, в основному фіалки. Коньяки Borderies досягають оптимальної якості після коротшого періоду витримки, ніж коньяки Grande Champagne.
4. Fins Bois (Тонкі Ліси). Міцні коньяки, які дозрівають достатньо швидко і мають букет, який нагадує запах свіжовичавлених виноградин.
5. Bons Bois (Добрі Ліси). Коньяки дозрівають швидше і мають оригінальний смак.
6. Bois Ordinaires (Звичайні Ліси). Ґрунт тут повністю піщаний, додає коньякам аромати моря, водоростей та йоду.
Креативний туризм
Культурний туризм
Лісовий туризм
Літературний туризм (книжковий туризм)
Мисливський туризм (аутфітер-тур)
Медичний туризм (лікувально-оздоровчий туризм, оздоровчий туризм, лікувальний туризм, пологовий туризм)
Медіа-туризм (прес-тур)
Мобільний туризм
Мовний туризм (лінгвістичний туризм)