Економічна безпека підприємств, організацій та установ - Ортинський В.Л. - 3.3.5.8. Гарантування безпеки керівників

Загальні правила гарантування безпеки керівників:

o під час переміщення суб'єкта, який перебуває під охороною, потрібно уникати постійних і незмінних маршрутів під час поїздки на роботу і назад, оскільки злочинці зазвичай стежать за жертвою, щоб вибрати найкраще місце і час для нападу;

o якщо виявлено факт стеження за автомобілем, потрібно різко змінити маршрут і повідомити міліцію;

o у місцях значного скупчення людей охоронці мають розміститися так, щоб перекрити входи й виходи із приміщення, в тому числі й службові, а також вікна. Не потрібно скупчуватися всім охоронцям біля столу, за яким сидить особа, що охороняється;

o у разі пішої прогулянки клієнта один охоронець рухається попереду на такій відстані, щоб встигнути припинити будь-яку спробу нападу, а другий - позаду лівіше (правіше) від особи, яку охороняють, на відстані 3-5 м. Третій охоронець перебуває позаду всіх і прикриває всю групу від нападу;

o для забезпечення фізичної охорони особи охоронець має скласти перелік усіх найбільш небезпечних місць з огляду на можливий напад;

o повідомити особу, яку охороняють, про важливість дотримання нею всіх правил особистої безпеки;

o охоронцям, що перебувають в автомобілі, який супроводжує особу, котру охороняють, треба покинути транспортний засіб швидше, ніж зупиниться машина, в якій перебуває особа, яку охороняють. Охорон ці шикуються у бойовий порядок, тобто лицем по ходу руху - по діагоналі. При цьому перший охоронець займає позицію спереду від підзахисного, з правого боку від нього, а другий - зліва позаду особи, яку охороняють;

o слід перевірити автомобіль перед тим, як до нього має сісти особа, яку охороняють;

o перевірити ліфти й ліфтові шахти. На це охоронцям відводиться 10-15 с. Після цього охоронець опускається ліфтом на поверх нижче відносно поверху, на який треба піднятися особі, котру охороняють. Другий охоронець піднімається вище поверхом від поверху призначення особи, яку охороняють; третій - супроводжує особу, яку охороняють, тільки тоді, коли перший і другий охоронці пройшли пішки до потрібного поверху і не помітили небезпеки;

o перевіряти посилки й бандеролі;

o перед укладенням важливого договору працівники служби безпеки мають з'ясувати всю можливу інформацію про потенційного партнера і доповісти керівникові.

3.3.5.9. Гарантування безпеки об'єкта бізнесу

Для захисту різних об'єктів потрібно:

o приділяти постійну увагу системі захисту будівель та охоронній сигналізації внутрішніх, особливо підвальних, приміщень та останнього поверху;

- добиватися встановлення і справного функціонування сучасних теле-, відео -, фотосистем;

o ініціювати будівництво захисних споруд (допоміжні загорожі, жалюзі на вікнах, потужні замки тощо) й керувати ним;

o організовувати створення спеціально обладнаних приміщень (склади, сейфи, захищені підвали) для зберігання найважливіших документів, цінностей тощо;

o налагоджувати систематичне спостереження за безперебійним функціонуванням контрольно-пропускних систем і відповідних пунктів перевірки документів тощо;

o сприяти прийняттю рішення про купівлю та встановлення детекторів для виявлення у поштових посилках підозрілих металевих та інших предметів;

o контролювати режим вмикання і безперебійної роботи у нічний час, вихідні та святкові дні систем охоронної сигналізації, внутрішнього і зовнішнього освітлення;

o підвищувати рівень виховної та профілактичної роботи з керівниками і працівниками фірми;

o звертати їхню увагу на важливість додержання ними законів, інструкцій, положень;

o підвищувати мобілізаційну готовність і психологічну підготовку керівників і працівників під час пожеж, у разі загрози вибухів та ін.;

o відпрацьовувати системи екстреного оповіщення та збору колективу у разі виникнення екстреної ситуації;

o постійно повідомляти про всі виявлені службою безпеки порушення на підприємстві.

3.3.5.9. Гарантування безпеки об'єкта бізнесу
3.3.5.10. Дії служби безпеки в кризових ситуаціях
3.3.5.11. Купівля, зберігання і використання зброї для забезпечення діяльності служби безпеки підприємства
3.3.5.12. Використання собак-охоронців для гарантування безпеки
3.3.5.13. Технологічні заходи гарантування безпеки
3.3.5.14. Гарантування фізичної безпеки
3.3.5.15. Заходи протидії рекету, замахам, захопленню заручників. Правила поведінки особи під час її захоплення як заручника
3.3.6. Перевірка роботи служби безпеки
Оцінка діяльності служби безпеки за допомогою коефіцієнтів
Експертна оцінка
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru