Корпоративна культура: діловий етикет - Тимошенко Н.Л. - БАГАЖ, ЯКИЙ ПОЛЕГШИТЬ ВАШУ ПОЇЗДКУ

Збираючи речі для відрядження, виходьте із простого правила: брати те, що необхідне, і залишати вдома все інше. Очевидно, що крім потрібних матеріалів, документів, мобільного телефону та персонального комп'ютера вам необхідно взяти одяг та всі речі, необхідні для догляду за собою.

Зрозуміло, нікому не хочеться обтяжувати себе зайвим багажем. Для того, щоб вирішити, що складати, вам необхідно знати:

1. Якою буде (очікується; як правило, буває у цей час) погода там, куди ви їдете. Знайти відповідь допоможуть не тільки телебачення та газети, а й Інтернет. Дізнайтеся про погоду не тільки у місці призначення, а й у пунктах зупинок, пересадок на той випадок, якщо вам доведеться затриматися там.

2. Що ви будете робити, у яких заходах вам доведеться/ви плануєте брати участь. Чим конкретніші ваші плани, тим легше ви можете підготуватися, підібравши відповідний, необхідний одяг. Чи запланований обід з представниками фірми, до якої ви їдете? Чи доведеться вам багато ходити? Чи збирається ви відпочивати у басейні, займатися у тренажерному залі готелю?

Ті, хто часто подорожує, як правило, мають список основних речей, які постійно є в їхньому багажі. Так само відпрацьований і порядок пакування речей, який визначає, що складається у валізу, а що у ручний багаж. Досвід багатьох бізнесменів, яким доводиться часто подорожувати, свідчить, що у сумці чи невеликій валізі, яку ви берете з собою у салон літака, варто мати:

· необхідні документи: паспорт (з візою за потреби), імена та контактні номери ваших ділових партнерів, квитки;

· гроші та дорожні чеки;

· робочі матеріали та документи, бізнес-картки;

· наочні матеріали для виступу: слайди, фотографії і т. ін.;

· ліки, якими ви користуєтесь;

· коштовні речі;

· косметичний набір/набір для гоління, інші речі, необхідні для догляду за собою;

· темні окуляри;

· додаткова пара шкарпеток, колгот та білизни;

· змінний одяг.

Склавши перелічені речі у ручний багаж, ви будете мати можливість підтримувати свій зовнішній вигляд у належному стані, а також при затримці чи втраті вашого багажу зможете нормально працювати (маючи гроші, робочі документи та на перший час одяг на зміну).

У діловій поїздці вам зрозуміло хочеться відчувати себе комфортно. Водночас ваш одяг має відображати ваш професійний статус, положення. Підбираючи одяг, пам'ятайте про корпоративну політику вашої фірми та компанії, куди ви їдете, а також виходьте із характеру та цілей поїздки. У будь-якому разі краще робити вибір на користь професійного іміджу.

Навіть, коли ви у дорозі і, очевидно, не плануєте зустрітися з вашими діловими партнерами, не варто бути одягнутим по до-машньому, не по-діловому. Ви ніколи не знаєте, кого і де ви можете зустріти — потенційного клієнта чи члена ради директорів фірми-партнера. Також вам не відомо, що може статися в дорозі: раптом вам доведеться телефонувати вашому діловому партнеру з проханням зустріти вас в аеропорту чи на вокзалі, або ж ваш багаж загубиться в дорозі.

У відрядження беріть одяг, який добре витримує подорожі: легкі (не важкі) речі, що мінімально або ж зовсім не мнуться. Віддавайте перевагу практичним, простим предметам, які можна легко і вигідно комбінувати.

Подумайте про вечірні заходи: чи буде вам потрібне вечірнє вбрання? Також не забудьте про можливість використати басейн та тренажерний зал, що є у вашому готелі, і візьміть необхідні для цього речі.

Складаючи кожний окремий наряд, продумайте і візьміть усі необхідні частини ансамблю та аксесуари — пасок, підходящу краватку, шкарпетки, взуття. Спробуйте обмежити набір прикрас основними, базовими предметами, які пасують до кількох нарядів. Особливу увагу приділіть взуттю, воно має бути зручним та охайним.

Якщо під час відрядження ви плануєте відвідати кілька міст (наприклад, три міста за чотири дні), не забувайте, що люди в місті А не знають, що ви носили вчора, перебуваючи в місті Б. Виходячи з цього, ви можете підібрати свій одяг, максимально обмеживши кількість предметів, і за необхідності здавати речі у чистку або для прання.

9.2. ЕТИКЕТ У ДОРОЗІ
ЩО РОБИТИ, КОЛИ В ДОРОЗІ ВИНИКАЮТЬ ПРОБЛЕМИ?
9.3. ГОТУЄМОСЯ ДО ВІДРЯДЖЕННЯ ЗА КОРДОН
9.4. ВДАЛЕ ЗАВЕРШЕННЯ ДІЛОВОЇ ПОЇЗДКИ
9.5. У ВАС У ГОСТЯХ ДІЛОВИЙ ПАРТНЕР-СПІВВІТЧИЗНИК
9.6. ЯК ВДАЛО ПРИЙНЯТИ ЗАРУБІЖНОГО ГОСТЯ
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
ЛІТЕРАТУРА
1. Загальні засади педагогічної етики
1.1. Моральна культура і духовна творчість педагога
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru