Логістика - Банько В.Г. - 17.7. Тема: "Розвантажувально-навантажувальні роботи та механізми в логістичних операціях туристського комплексу"

Тест 7.1.

Що необхідно зробити для забезпечення комплексної механізації навантажувально-розвантажувальних робіт в торговельно-логістичних процесах?

Можливі відповіді:

1. Запровадити засоби малої механізації та транспортери.

2. Ввести в дію системи електронно-обчислювальних машин.

3. Запровадити механізми електрифіцированого на підлогового транспорту в комплексі із універсальними контейнерами (піддонами).

4. Запровадити комплексні підходи до продажу товарів в торговельних підприємствах.

Тест 7.2.

Які показники впливають на ефективність витрат при використані навантажувально-розвантажувальних робіт в торговельно-логістичному процесі?

Можливі відповіді:

1. Кількість виконаних операцій при навантажувально-розвантажувальних роботах.

2. Собівартість навантаження товару в одній операції розвантаження її та собівартість всіх операцій при навантажувально-розвантажувальних роботах.

3. Найбільша кількість механізмів при навантажувально-розвантажувальних роботах.

4. Найменша кількість механізмів при навантажувально-розвантажувальних роботах.

Тест 7.3.

Які показники впливають на собівартість навантажувально-розвантажувальних операцій на шляху прямування товарів у туристський комплекс?

Можливі відповіді:

1. Кількість операцій з навантажувально-розвантажувальними операціями, коефіцієнт використання механізмів та корисне навантаження контейнера.

2. Вартість контейнера та механізмів при використанні навантажувально-розвантажувальних операцій і корисне навантаження контейнера.

3. Трудомісткість однієї операції, вартість механічного устаткування і контейнера (піддона).

4. Собівартість однієї операції, кількість навантажувально-розвантажувальних операцій з навантаженим та порожнім контейнером (піддоном) за весь час його обертів і корисне навантаження контейнера.

Тест 7.4.

Який, на ваш погляд, має номінальний розмір тари-обладнання (в основі), як засіб для виконання операцій навантажувально-розвантажувальних робіт (в мм) в логістичних процесах?

Можливі відповіді:

1. 500*600

2. 500*800

3. 600*800

4. 700*800

Тест 7.5.

Від яких показників залежить ефективність капітальних витрат на навантажувально-розвантажувальні засоби в торговельно-логістичних процесах?

Можливі відповіді:

1. Вартість механізму, кількість операцій з одиницею вантажу, коефіцієнт змінності працювання механізму та норма його вироблення і навантаження контейнера (піддона).

2. Коефіцієнт змінності механізму та його вартість, вантажопідйомність механізму та габаритні розміри, навантаження контейнера (піддона).

3. Тип і марка механізму, його вартість та вантажопідйомність, норма вироблення механізму за зміну.

4. Навантаження контейнера, вантажопідйомність і висота підйому механізму, коефіцієнт його змінності.

17.8. Тема: "Ефективність використання автомобільного транспорту в логістичних системах"

Тест 8.1.

Як, на ваш погляд, класифікують вантажні автомобілі які застосовуються в логістичних системах? Можливі відповіді:

1. За типом кузова та габаритними розмірами.

2. За вантажопідйомністю та типом кузова.

3. За конструкцією кузова, вантажопідйомністю.

4. За вантажопідйомністю та відстанню перевезень вантажів.

Тест 8.2.

Як, на ваш погляд, класифікують автомобільні контейнери, які застосовуються в логістичних системах? Можливі відповіді:

1. За конструкцією, габаритними розмірами, за матеріалом виготовлення та кількістю обертів.

2. За санітарно-гігієнічним станом, вантажопідйомністю, матеріалом виготовлення, вартістю.

3. За засобами використання, конструкцією, вартістю та габаритними розмірами.

4. За вантажопідйомністю, конструкцією, за засобами використання та матеріалом виготовлення.

Тест 8.3.

Як слід розподіляти автомобільні контейнери за вантажопідйомністю, які застосовуються в логістічних системах? Можливі відповіді:

1. Великогабаритні, середньо габаритні, малогабаритні.

2. Розбірні, наліврозбірні, складні та нерозбірні.

3. Малотоннажні, середньотонажні, великотоннажні.

4. Великої ваги, середньої та малої ваги.

Тест 8.4.

Як слід розподіляти автомобільні контейнери за конструкцією які застосовуються в логістичних системах? Можливі відповіді:

1. Цільні, решітчасті, розбірні.

2. Прямокутні, колоподібні, овально подібні.

3. М'які, тверді, сітчасті.

4. Одноярусні, багатоярусні.

Тест 8.5.

Як слід розподіляти автомобільні контейнери за засобами використання в логістичних системах? Можливі відповіді:

1. Транспортні, виробничі.

2. Універсальні, спеціальні.

3. Технологічні, комерційні.

4. Міжгалузеві, посеред галузеві.

Тест 8.6.

Як слід розподіляти автомобільні контейнери за матеріалом виготовлення в логістичних системах? Можливі відповіді:

1. Дротяні, пластмасові, комбіновані.

2. Металеві, тканеві, дротяні.

3. Дерев'яні, металеві, комбіновані.

4. Синтетичні, дерев'яні, армовані.

Тест 8.7.

Що собою, на вашу думку, уявляє "Комбітейнер" в логістичних системах?

Можливі відповіді:

1. Комбінований контейнер на колесах.

2. Контейнер з фіксованою основою.

3. Комбінований контейнер на стійках (без коліс).

4. Основа контейнера на колесах і рішетчаті бокові стінки.

Тест 8.8.

Які показники впливають на ефективність визначення поточних витрат на перевезення автомобільним транспортом в логістичних процесах. Можливі відповіді:

1. Змінні витрати на кілометр пробігу, відстань перевезення, коефіцієнт використання пробігу, вага вантажу нетто, вага вантажу брутто, коефіцієнт, який враховує додаткову зарплатню та нарахування на зарплатню, відрядна розцінка для оплати праці шоферів, постійні витрати (накладні), середня технічна швидкість, час простою автомобіля при завантаженні й розвантаженні.

2. Вантажопідйомність автомобіля, відстань перевезення, змінні витрати на кілометр пробігу, коефіцієнт, який враховує додаткову зарплатню і нарахування на зарплатню, середня технічна швидкість, час простою автомобіля при завантаженні і розвантаженні.

3. Витрати, пов'язані з відстанню перевезення, вага вантажу нетто і брутто, середня технічна швидкість, вартість товару.

Тест 8.9.

Які показники впливають на ефективність визначення капітальних витрат на рухомий склад автомобільного транспорту в логістичних системах?

Можливі відповіді:

1. Номінальна вантажопідйомність автомобіля та його вартість, відстань перевезення, час на виконання навантажувально-розвантажувальних робіт, габаритні розміри кузова.

2. Вартість автомобіля та його навантаження, відстань перевезення, середня технічна швидкість, коефіцієнт використання пробігу автомобіля, час на виконання навантажувально-розвантажувальних робіт.

3. Коефіцієнт використання автомобіля, його середня технічна швидкість, вартість автомобіля, габаритні розміри кузова, вантажопідйомність, навантаження брутто та нетто.

17.8. Тема: "Ефективність використання автомобільного транспорту в логістичних системах"
17.9. Тема: "Витрати, пов'язані з сумарними втратами продукції при перевезенні, перевантажені, зберіганні та реалізації її туристам
17.10. Тема: "Логістичні процеси на товарних складах та визначення трудомісткості логістичних операцій працівниками туристського комплексу
17.11. Тема: "Торговельно-логістичні процеси в магазинах туристського комплексу та визначення трудомісткості операцій"
17.12. Тема: "Ефективність використання технологічного устаткування при виконанні логістичних операцій на складах і в магазинах туристського комплексу"
Розділ 18. Методичні вказівки та індивідуальні завдання до виконання контрольних робіт з дисципліни "Логістика" для студентів заочної форми навчання
Загальні вказівки
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи
ПЕРЕДМОВА
Розділ 1. ЛОГІСТИКА ТУРИЗМУ ЯК СКЛАДОВА ЛОГІСТИКИ ПОСЛУГ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru