Пані і панове!
Хочу подякувати Українському тижню прет-а-порте, який вже 20 раз проходить у нашій країні. Йому ще не вручають Оскара, однак думаю, що це не за горами. Хочеться подякувати ювіляру за довголіття і стабільне модне здоров' я. За те, що завдяки йому багато хто в Україні на питання: що у вас є хорошого крім гарних жінок, братів Кличків і Шевченка, "Русланів" і Руслани? - може додати - в нас є Мода. Мінімум двічі на рік розумієш, що європейські стандарти і європейське мислення - це не марення політиків, це праця і спосіб життя багатьох наших сучасників.
Від імені киян хочеться подякувати за Анісімова, Караванську, Богуць-ку, Глазкову, Даць, Тана, Цквітінідзе, Ґресь. Це він (ювіляр) витягнув їх з Донецька, Львова, Ужгорода, Харкова, Тбілісі.
Від імені виборців хочеться подякувати за те, що не дав збожеволіти під час нескінченних виборчих перегонів, які нерідко збігалися з часом проведення Тижня.
Від імені політиків, співаків, телеведучих, акторів, дітей відомих людей, скульпторів, художників, спортсменів хочеться подякувати за те, що в очах широкого загалу вони стали ще й експертами в моді.
Від імені моделей хочеться подякувати за те, що дозвілля вродливих дівчат стало престижною і непогано оплачуваною професією.
Від імені Уряду і Президента хочеться подякувати за те, що нічого не просив і нічого не отримав від держави.
Від імені організаторів хочу подякувати ювіляру і всім дотичним до цього дивного створіння - дизайнерам, журналістам, стилістам, партнерам, моделям, режисерам, публіці - за шалений кайф від зробленої роботи.
Дякую. І давайте насолоджуватися колекціями осінь-зима'2007-2008 на Ukrainian Fashion Week. Володимир Нечипорук, генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week.
У цій промові відмічаємо прийоми повторення, символізації, асоціативного зв' язку, емоційної домінанти, узагальнення.
Переговори
Переговори (перемовини) - спілкування зацікавлених осіб, обговорення з метою з' ясування думок, настроїв сторін або укладення угоди. Для їх ефективного проведення потрібно:
1) прийняти рішення щодо доцільності їх проведення;
2) визначитися щодо бажаного результату і "ціни" досягнення мети;
3) мати альтернативні варіанти на випадок невдалих переговорів;
4) володіти інформацією про учасників переговорів і ситуацію, що склалася. Усе інше - справа техніки. Успіх переговорів передусім залежить від того:
- як люди представляються один одному в прямому і переносному значенні;
- яким чином вони привертають довіру один до одного;
- як звертаються: агресивно, недбало, зацікавлено тощо;
- яку стратегію переговорів (домінанти, взаємних компромісів, маніпулювання) вибрав кожен з учасників;
- які критерії та аргументи використовуються, якими методами досягається взаємна згода;
- яка технологія використовується у "розставлянні пасток" і для виходу з небажаних ситуацій.
Часто у процесі переговорів партнер вдається до прийомів, спрямованих на отримання найвищої вигоди для нього, відмежування від співбесідника (табл. 13). Здебільшого такі прийоми орієнтовані на породження психологічної нері-вноваги, збентеження, унаслідок чого людина перестає себе контролювати, може наробити помилок і стає неспроможною досягти поставленої мети переговорів. Отже, важливим аспектом є внутрішня готовність комунікатора до використання подібних прийомів та його адекватна реакція на них.
Таблиця 13
ПРИЙОМИ ВИКЛИКУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НЕРІВНОВАГИ СПІВБЕСІДНИКА
Прийом | Контрприйом |
Завищення вимог | Аргументований показ нереальності висунутих вимог |
Викривлення інформації. Застосовується тоді, коли партнер упевнений, що його не перевірятимуть | Залучення до переговорів третьої, компетентнішої особи |
Зондування позиції співрозмовника. Здійснюється через знайомих або під час довірливих бесід напередодні | Нікому не довіряти стратегічно важливу інформацію |
Залякування | Реагувати на загрози тільки у разі їх реальності |
Імітація прав і повноважень. Переговори веде неуповноважена особа | Переконатися, що протилежна сторона вповноважена вести переговори |
Статусний тиск. Переговори розпочинає вести людина, за рангом нижча, або прозоро натяку-ють, що співбесідник - "не та людина" для ведення переговорів | У будь-якій доступній формі дати зрозуміти, що сумісна вигода може бути упущена |
Явні або приховані погрози | Витримка |
Затягування переговорів | Обговорити сам факт затягування переговорів |
Презентації
Прес-тур, або День преси
Івент-маркетинг
Меморандум про взаємні послуги в межах підготовки до міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг в Україні"
5.3. Внутрішньокорпоративний PR
6. Мислимо стратегічно, плануємо РR-кампанії
Позиціонування підприємства, торгової марки, особи
Піднесення підприємства, торгової марки, особи
Аудиторія вирішує свою проблему завдяки PR-об'єкту