Маркетинг - Петруня Ю.Є. - Основні терміни та поняття

Споживач. Потреби. Інтерес. Попит. Поведінка споживача. Маркетинг. Комплекс маркетингу. Цільовий ринок. Функції маркетингової діяльності. Об'єкти маркетингових досліджень. Основні питання маркетингової стратегії організації. Основні рішення в маркетинговій товарній політиці. Основні рішення в маркетинговій ціновій політиці. Основні рішення в маркетинговій політиці дистрибуції. Основні інструменти маркетингових комунікацій. Основні ознаки маркетингового стилю управління. Концепції маркетингу. Маркетингова виробнича концепція. Маркетингова товарна концепція. Маркетингова збутова концепція. Традиційна маркетингова концепція. Концепція соціально-етичного маркетингу.

Тестові вправи

Знайдіть одну правильну відповідь.

1. Маркетинг — це:

а) діяльність організації з доведення її товарів до кінцевого споживача;

б) процес підвищення рівня попиту на продукцію організації, створення каналів комунікації та системи розподілу продукції;

в) діяльність, що спрямована на вивчення споживачів та інших ринкових факторів, розробку відповідних заходів з метою досягнення цілей організації;

г) управлінська концепція, що забезпечує прибуткову орієнтацію виробничої діяльності організації.

2. Потреба — це:

а) зовнішній фактор, який створює інтерес у людини до певних товарів;

б) внутрішнє прагнення людини до отримання певних життєвих благ;

в) самооцінка людиною своїх інтересів з позиції пріоритетності їх задоволення;

г) вторинний чинник, який відбиває певні відносини, що властиві соціальному оточенню людини;

д) немає правильної відповіді.

3. Першим кроком маркетингової діяльності організації має бути:

а) проведення інформаційної кампанії для клієнтів;

б) створення товару;

в) дослідження ринку і потреб споживачів;

г) організація системи збуту та просування товарів.

4. Ринок у розумінні маркетологів — це:

а) сукупність товарів і послуг, здатних задовольнити потреби споживачів;

б) сукупність підприємств, здатних виробляти товари, що користуються попитом у споживачів;

в) сукупність наявних і потенційних споживачів товару;

т) конкуренти і споживачі, інтереси яких поширюються на певні товари.


5. Попит відображає:

а) потребу в конкретному виді продукції;

б) потребу в товарі;

в) потребу в товарі, який відповідає запитам споживача;

г) потребу в товарі, що підкріплена платоспроможністю.

6. До складу комплексу маркетингу не входить:

а) ціноутворення;

б) товарна політика;

в) стратегічний розвиток персоналу;

г) просування товару;

д) немає правильної відповіді.

7. До функцій маркетингу не належить:

а) аналіз кон'юнктури ринку;

б) дослідження поведінки споживачів, політика розподілу;

в) товарна, цінова, комунікаційна та дистриб'юторська політика;

г) аналіз діяльності конкурентів;

д) немає правильної відповіді.

8. Цільовими споживачами організації є:

а) лояльні до неї споживачі;

б) постійні клієнти;

в) потенційні покупці продукції;

г) споживачі, які приносять організації найбільші доходи.

9. До основних напрямків маркетингових досліджень належать:

а) дослідження місткості ринку;

б) дослідження рентабельності діяльності конкурентів;

в) дослідження прибутковості діяльності торговельних посередників;

г) дослідження світового досвіду ведення конкурентної боротьби;

д) варіанти а), б), в), г).

10. Маркетинговими інструментами е:

а) ціна, товар, ринок, дистрибуція, комунікації, просування;

б) ринок, прибуток, просування, товар, маркетингові дослідження;

в) товар, ціна, дистрибуція, просування, прибуток компанії;

г) просування, товар, ціна, маркетингові дослідження, прибуток (для комерційних організацій);

д) немає правильної відповіді.

11. До основних ознак сучасного стилю маркетингового мислення управлінців не належать:

а) орієнтація на споживачів;

б) постійний моніторинг зовнішнього середовища;

в) спрямованість на гнучке дотримання законодавчих вимог;

г) мінімізація витрат компанії;

д) варіанти в), г);

е) немає правильної відповіді.


12. Що є логічно зайвим у цьому переліку:

а) потреба;

б) інтерес до товарів;

в) попит;

г) придбання товару;

д) конкуренція продавців?

13. Які основні елементи є в основі концепції соціально-етичного маркетингу:

а) потреба, інтерес, розумний попит;

б) розумний попит, задоволення потреб, суспільні інтереси;

в) інтереси компанії, інтереси споживачів, інтереси суспільства;

г) інтереси компанії, інтереси споживача, моральні норми, суспільні інтереси?

14. Яка з концепцій маркетингу орієнтована на масовість та мінімізацію витрат:

а) виробнича;

б) товарна;

в) традиційна; г)збутова;

д) соціально-етична?

15. Яка з концепцій маркетингу орієнтована на активне стимулювання процесу продажу товарів:

а)збутова; б)товарна;

в) традиційна;

г) виробнича;

д) соціально-етична?


Тестові вправи
Розділ 2. МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ТА ВИДИ МАРКЕТИНГУ
2.1. Маркетингове середовище організації
Економічні фактори
Політико-правові фактори
Технологічні фактори
Природно-географічні фактори
Соціально-культурні фактори
2.2. Основні види маркетингу
2.3. Особливості споживчого маркетингу
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru