Маркетингова політика розподілу - Біловодська O.A. - Тести

1. Дайте визначення поняттю "маркетингова політика розподілу" та сформулюйте її завдання.

2. Охарактеризуйте основні заходи збутової та розподільчої політики підприємства.

3. Визначте орієнтири збутової політики підприємства і маркетингової політики розподілу.

4. Які основні елементи маркетингової політики розподілу?

Тести

1. Під маркетинговою політикою розподілу розуміють:

а) частково впорядковану сукупність виробника і посередників для доведення товарів до кінцевих споживачів;

б) комплекс заходів і відповідних операцій, спрямованих на ефективне планування, організацію, регулювання і контроль доставки продукції і послуг споживачам;

в) комплекс заходів і відповідних операцій, спрямованих на визначення цілей збутової та розподільчої політики з мстою доведення продукції до споживача.

2. Згрупуйте завдання маркетингової політики розподілу відповідно до пріоритетів, що вона охоплює.

Пріоритети: 1. Логістичні. 2. Збутові. 3. Дистрибуційні.

Завдання:

а) аналіз форм і методів роботи посередників у каналі;

б) формування системи закупівель сировини, матеріалів;

в) організація роботи з кінцевими споживачами;

г) координація і організація товароруху;

д) дослідження, формування, обґрунтування й ефективне функціонування каналів розподілу і товароруху;

е) організація перед- та післяпродажного обслуговування споживачів;

є) встановлення збалансованості між потребами і можливостями закупівлі та виробництва;

ж) визначення технології фізичного переміщення товарів;

з) визначення стратегії переміщення товарів;

і) організація діяльності у каналі збуту.

3. Узгодження політики продажу товарів кінцевим споживачам з політикою їх виробництва, організація роботи з кінцевими споживачами є завданням ... пріоритету.

4. Логістичні пріоритети забезпечують розв'язання проблем:

а) проектування і реалізації фізичного розподілу продукції;

б) обґрунтування і формування каналів розподілу;

в) організації і координації роботи у каналі збуту та з кінцевими споживачами продукції;

г) усі відповіді правильні.

5. Збутова політика є вужчим поняттям, ніж маркетингова політика:

а) так;

б) ні.

6. Під збутовою політикою розуміють:

а) комплекс заходів, рішень і дій виробника, спрямованих на кінцевих споживачів продукції;

б) сукупність збутових стратегій, комплекс заходів, рішень та дій виробника, спрямованих на вибір посередників для доведення продукції до кінцевих споживачів;

в) сукупність збутових стратегій, комплекс заходів, рішень і дій виробника, спрямованих на кінцевих споживачів продукції.

7. Цілями збутової і розподільчої політики є:

а) збільшення обсягів збуту та його розширення, проникнення на новий ринок;

б) збільшення обсягів збуту та його розширення, проникнення на новий ринок, збільшення учасників на кожному рівні каналу розподілу;

в) оптимізація системи товароруху, пошук нових учасників каналу.

8. Кількість учасників на коленому рівні каналу розподілу визначає:

а) структуру каналів;

б) довжину каналів;

в) ширину каналів.

9. Збутову політику підприємства і політику розподілу доцільно орієнтувати:

а) па отримання прибутку в поточному періоді й перспективу;

б) довгострокову стійкість підприємства і конкурентоспроможність його продукції;

в) максимальне задоволення платоспроможного попиту споживачів;

г) ефективне виведення нових товарів на ринок за короткий проміжок часу за мінімальних витрат;

д) усі відповіді правильні.

10. До основних елементів маркетингової політики розподілу належать:

а) стратегії розподілу, товарорух, оптові та роздрібні торговці;

б) система розподілу, учасники каналів, товарорух;

в) стратегії розподілу, канали розподілу, товарорух.


Розділ 2. ТОВАРНИЙ РУХ І МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ
2.1. Товарний рух як складова політики розподілу
2.2. Канали розподілу в маркетинговому середовищі підприємства
Маркетингові канали с складовою політики розподілу.
Запитання і завдання для самоконтролю
Тести
Розділ 3. УПРАВЛІННЯ РУХОМ ТОВАРІВ
3.1. Зміст та елементи управління руху товарів
3.2. Планування системи руху товарів
3.3. Організація, аналіз та контроль руху товарів
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru