Маркетингова політика розподілу - Біловодська O.A. - Запитання і завдання для самоконтролю

1. Розкрийте економічний зміст, види і функції розподілу па промисловому підприємстві. Проаналізуйте організаційні основи розподілу.

2. Охарактеризуйте моделювання розподілу.

3. Розкрийте зміст організації розподілу. Наведіть операційну структуру розподілу.

4. Сформулюйте визначення упаковки і тари, перелічіть їх функції.

5. Наведіть класифікацію тари.

6. Які с підходи щодо вимог та якості тари?

7. Визначте сутність складування та його підсистеми.

8. Охарактеризуйте види складування та складського обладнання.

9. Сформулюйте стани вибору раціональної системи складування і охарактеризуйте роботи, що викопуються на кожному з станів.

10. Дайте визначення транспорту та назвіть його види.

11. Проаналізуйте транспортно-експедиційні операції.

12. Охарактеризуйте види перевезення вантажів залізницею.

13. Виконайте аналіз технологічного процесу перевезення вантажів залізницею.

14. Дайте характеристику організації перевезень вантажів автомобільним транспортом.

Тести

1. Сутність розподілу, за М.С. Залмаиовою, полягає в:

а) оперативному контролі за забезпеченістю магазинів товарами, особливо повсякденного попиту і достатнього асортименту;

б) упакуванні продукції і транспортно-експедиційному обслуговуванні;

в) збереженні на складі готової продукції, управлінні нею;

г) відповідності фактичного обсягу продажу плановому.

2. Розрізняють такі види розподілу:

а) комерційний, канальний, фізичний;

б) плановий, фактичний;

в) організаційний, функціональний, комплексний.

3. Приведіть у відповідність класифікаційні ознаки операцій розподілу до їх видів:

Класифікаційна ознака:

1) повнота обслуговування клієнтів;

2) форма організації;

3) спосіб виконання;

4) результат. Види:

а) постачання товару, надання послуг;

б) зовнішні та внутрішні;

в) комплексні та часткові;

г) інформаційні, фінансові, матеріальні, технічні.

4. Упаковка — це:

а) засіб або комплекс засобів, які забезпечують захист товарів від пошкоджень і втрат, а довкілля — від забруднень;

б) функціонально самостійний виріб, який містить раціональний за обсягом використання споживчий запас, забезпечує безпосередній захист його кількості та якості протягом потрібного часу і становить єдину з запасом вартість;

в) посій інформації про товар.

5. Тара — це:

а) елемент або різновид упаковки;

б) промисловий виріб, призначений для упакування, зберігання, транспортування і реалізації товарів у сфері обігу, запобігає їх пошкодженню і псуванню під час перевезення;

в) виріб загального призначення, основна функція якого - зберігати властивості товару.

6. Приведіть у відповідність класифікаційні ознаки тари до її видів:

Класифікаційна ознака за:

1) функціями у процесі обігу;

2) кратністю використання;

3) стійкістю до зовнішніх впливів;

4) конструкційними особливостями;

5) призначенням;

6) матеріалом виготовлення;

7) наявністю спеціальних властивостей. Види тари:

а) картонна, скляна та ін.;

б) ароматизована, ізотермічна тощо;

в) споживча, транспортна та ін.;

г) багатооборотна, разового використання;

д) лита, штампована тощо;

с) універсальна, спеціалізована; є) жорстка, м'яка та ін.

7. Встановлення вимог і норм до тари шляхом прийняття відповідних документів — це:

а) стандартизація;

б) маркування;

в) кодування.

8. Система складування передбачає:

а) обслуговування складу відповідно до встановлених технічних норм;

б) оптимізацію запасів і управління запасами;

в) оптимальне розміщення вантажу на складі і раціональне управління ним.

9. Розрізняють види складування:

а) одиничне;

б) горизонтальне;

в) блочне;

г) лінійне;

д) вертикальне;

е) змішане.

10. Транспортом вважають:

а) одну з галузей виробничої сфери народного господарства, котра тісно взаємодіє з усіма галузями щодо фізичного переміщення сировини, матеріалів, готової продукції і виконує роль сполучної лапки, що забезпечує неперервність матеріального виробництва;

б) галузь економіки, яка забезпечує безперервність виробничих процесів;

в) сукупність технічних засобів, основне завдання яких полягає у фізичному переміщенні готової продукції зі складу підприємства виробника до споживача або посередника.


Розділ 5. ОПТОВА ТОРГІВЛЯ У КАНАЛАХ РОЗПОДІЛУ
5.1. Сутність, види і функції оптової торгівлі
5.2. Фактори потреби у виникненні та функціонуванні оптових підприємств на ринку
5.3. Роль і значення оптової торгівлі у процесі розподілу товарів
5.4. Організаційна структура оптової торгівлі
5.5. Розміщення оптових підприємств
5.6. Організація та документальне оформлення оптових закупівель
5.7. Сутність та основні методи оптового продажу товарів
Організація транзитного продажу (товароруху).
Організація продажу товарів зі складу.
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru