Маркетингова політика розподілу - Біловодська O.A. - Запитання і завдання для самоконтролю

1. Сформулюйте поняття і функції роздрібної торгівлі.

2. Наведіть класифікацію підприємств роздрібної торгівлі.

3. Перелічіть фактори розвитку роздрібної мережі, поясніть її роль та значення.

4. Сформулюйте фактори впливу, основні вимоги та принципи організації процесу товаропостачання підприємств роздрібної торгівлі.

5. Поетапно охарактеризуйте процес товаропостачання роздрібних підприємств.

6. Проаналізуйте організацію продажу товарів у системі роздрібної торгівлі. Назвіть форми і методи продажу.

7. Дайте характеристику продажу товарів через прилавок обслуговування.

8. Проаналізуйте самообслуговування як метод магазинного роздрібного продажу товарів.

9. Поясніть сутність продажу товарів за зразками.

10. Проаналізуйте продаж товарів на замовлення покупців.

Тести

1. Роздрібна торгівля — це:

а) будь-яка діяльність із продажу та просування товарів;

б) будь-яка діяльність із продажу товарів чи послуг безпосередньо кінцевими споживачами для їх особистого використання або з метою подальшого продажу;

в) будь-яка діяльність із продажу товарів чи послуг безпосередньо кінцевими споживачами для їх особистого використання.

2. Роздрібна торгівля виконує такі основні функції:

а) формування асортименту товарів і послуг;

б) консультаційні послуги;

в) збереження товарів, розміщення їх у торгових залах і встановлення цін;

г) продаж товарів споживачам через торговельну мережу;

д) стимулювання збуту;

е) просування товарів;

є) усі відповіді правильні.

3. Приведіть у відповідність кожен з видів роздрібної торгівлі до певної класифікаційної ознаки:

Класифікаційна ознака:

1. За формою організації.

2. За елементами інфраструктури.

3. За товарною спеціалізацією і асортиментом. Види роздрібної торгівлі:

а) комплексні;

б) універсальні;

в) комбіновані;

г) сільські;

д) позамагазинні;

е) ринкові торгові об'єкти; є) колективні;

ж) спеціалізовані;

з) одиничні;

і) магазинні торгові об'єкти.

4. Роздрібні торговці за організаційно-правовою формою, що поєднують капітал власника (власників) із внесками незалежних інвесторів, які прагнуть отримати дивіденди — це:

а) товариства з додатковою відповідальністю;

б) товариства з повною відповідальністю;

в) кооперативні споживчі товариства (спілки);

г) товариства з обмеженою відповідальністю.

5. Типові представники роздрібної торгівлі (магазинної), що реалізують широкий асортимент (понад 5000 асортиментних позицій) продовольчих і непродовольчих товарів; мають оптимальні розміри торгової площі — 400—3000 м2; метод продажу самообслуговування; рівень цін — вище середнього:

а) гіпермаркети;

б) універмаги;

в) гастрономи;

г) супермаркети;

д) дискаунтери;

е) немає правильної відповіді.

6. Криті або напівкриті конструкції, що розташовані в капітальних будівлях великої місткості, реалізують продовольчі та непродовольчі товари:

а) палатки;

б) торгові автомати;

в) торгові ряди;

г) торгові майданчики;

д) "секонд-хенди";

е) стоки.

7. Маємо такі назви торгових точок: "Спорт і туризм", "Подарунки", "Товари для дому". Визначте їх належність до певної групи:

а) універсальні;

б) вузькоспеціалізовані;

в) неспеціалізовані;

г) змішані;

д) комбіновані.

8. Товаропостачання роздрібної торгової мережі — це:

а) комплекс комерційних і технологічних операцій, спрямованих на доведення товарів до роздрібної мережі;

б) комплекс комерційних і технологічних операцій, спрямованих на доведення товарів до роздрібної мережі в кількості й асортименті, що відповідають попиту населення;

в) комплекс комерційних і технологічних операцій, спрямованих на доведення товарів до роздрібної мережі в кількості й асортименті та у певно встановлений проміжок часу, що відповідає попиту населення.

9. Приведіть у відповідність магазини роздрібної торгівлі класифікаційним ознакам:

Класифікаційна ознака:

1. Неспеціалізовані.

2. Спеціалізовані.

3. Вузькоспеціалізовані. Назва магазину:

а) "Молоко";

б) "Соки—води";

в) "Одяг";

г) "Ґудзики";

д) "Торти";

е) "Продукти"; є) "Хліб";

ж) "Жіноче взуття";

з) "Овочі—фрукти".

10. Основними методами вивчення потреби у товарах для торговельних підприємств є:

а) нормативний;

б) балансовий;

в) економіко-математичне моделювання;

г) використання коефіцієнта еластичності;

д) усі вище зазначені.

11. Запас, за якого подається замовлення на завезення товару — це:

а) зона безпеки;

б) точка замовлення;

в) точка беззбитковості.

12. Визначення постійного розміру замовлення і встановлення нижньої межі рівня запасу (пороговий запас) — це стратегія:

а) "фіксований інтервал";

б) "два бункери";

в) "фіксований розмір замовлення";

г) "фіксована величина запасу".

13. Метод товаропостачання, що передбачає постачання товарів силами і засобами транспортних підприємств за заявками магазинів:

а) централізований;

б) децентралізований;

в) немає правильної відповіді.

14. Комплекс підготовчих заходів для організації централізованого завезення товарів не містить:

а) формування переліку товарів;

б) аналіз розташування підприємств роздрібної торгівлі;

в) розрахунок ефективності системи товаропостачання;

г) виявлення резервів підвищення ефективності системи товаропостачання;

д) розподіл прибутку;

е) аналіз документообігу.

15. Розрізняють такі основні види маршрутів:

а) кільцевий, маятниковий, транзитний;

б) довгий, середній, короткий;

в) маятниковий, кільцевий;


Розділ 7. ДЕРЖАВНА ЗАКУПІВЛЯ ТА ДЕРЖАВНЕ ЗАМОВЛЕННЯ
7.1. Правові основи системи державних закупівель та державних замовлень
7.2. Організація державних закупівель
Процедура відкритих торгів і торгів з обмеженою участю
7.3. Система державного нагляду, контролю та координації у сфері закупівель
7.4. Організація державних замовлень
Запитання і завдання для самоконтролю
Розділ 8. ВИБІР МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ І КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ
8.1. Вибір маркетингової політики розподілу
8.2. Вибір каналу розподілу
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru